Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

няма злоба в това Браво 1.6 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    при мен се паяви следния проблем:давам газ на празен ход и оборотите не се движат бързо, а едно мудно такова.Та въпроса ми е от какво може да е това?
    Fiat bravo 1.6 16v 103hp

    Коментар


      #32
      Аз съм със същите симптоми, които е описал колегата intriga в началото на темата.Бях писал някъде из темата че мисля да сменя температурния датчик със синия куплунг, за да видя дали е от него.Е, смених го и установих, че проблема не е в него.Остана единствено ламбда сондата да не съм я сменил, така че мисля че проблема е там.

      Коментар


        #33
        fiat_love написа:
        mitaka написа:
        Аз съм със същите симптоми, които е описал колегата intriga в началото на темата.Бях писал някъде из темата че мисля да сменя температурния датчик със синия куплунг, за да видя дали е от него.Е, смених го и установих, че проблема не е в него.Остана единствено ламбда сондата да не съм я сменил, така че мисля че проблема е там.
        Почисти дюзите (като начало може и с добавка), после провери налягането на горивото и сондата.
        Пробвах с добавка Redex два пъти(без ефект), освен това съм сменил бензиновата помпа и горивния филтър, така че мисля че с налягането на горивото няма проблем(въпреки че колата пали трудно с много въртене).

        Коментар


          #34
          mitaka написа:
          fiat_love написа:
          mitaka написа:
          Аз съм със същите симптоми, които е описал колегата intriga в началото на темата.Бях писал някъде из темата че мисля да сменя температурния датчик със синия куплунг, за да видя дали е от него.Е, смених го и установих, че проблема не е в него.Остана единствено ламбда сондата да не съм я сменил, така че мисля че проблема е там.
          Почисти дюзите (като начало може и с добавка), после провери налягането на горивото и сондата.
          Пробвах с добавка Redex два пъти(без ефект), освен това съм сменил бензиновата помпа и горивния филтър, така че мисля че с налягането на горивото няма проблем(въпреки че колата пали трудно с много въртене).
          mitaka моята ламбда сонда е сменена преди 2 месеца и това не решава проблема "Няма злоба", но намалява разхода!!! http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=10747 http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...волявам си да постна още нещо от друга тема:
          idm написа:
          измерването на дебита на всеки инжектор става много елементарно-при полеви условия вкл се да работи инжектора и за единица време се засича коливеството което е пропуснал(примерно 1 мин=50мл) и така се проверява всеки инжектор поотделно не трябва да има много голяма разлика в дебита по принцип! иначе си спец стендчета които вършат тази работа и по принцип всеки маистор които що годе разбира от двигатели има такъв.лично аз съм използвал добавка REDEX-червена течност в опаковка с зелен етикет( наи на далавера е на бензиностанции Лукойл) и съм доволен.ако обаче са затлачени сериозно инжекторите няма да помогне добавката казвам от опит!на 1,6 16кл двигателя инжекторите са малко по специфични те са с по четири отвора през които се впръсква горивото които съответно са по малки отколкото на другите( за сравненние на 1,8 16кл двигател инжекторите са с по 1 дупчица )една година каране в 99% от случаите на газ и се запушиха сериозно моите инжектори но доколкото съм разговарял с разни маистори дори и при 100% каране на бензин може да се запушат(от хубави Български качествени горива)[/i]
          Така, че ПОЧИСТВАНЕ НА ДЮЗИТЕ!!!
          BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
          Среден разход на газ

          Коментар


            #35
            Re: няма злоба в това Браво 1.6 16V

            filiar написа:
            intriga написа:
            Когато взех автомобилът работише на високи обороти постоянно дори при загрят двигател. След смяна на оплътненията на колекторните тръби (едни гумени пръстени) се оправи работата на високи обороти.
            Колега, съжалявам че не мога да ти помогна по твоя въпрос, но пък ако можеш ти да ми подскажеш нещо.Имам подобен проблем с работата на високи обороти. При тебе чуваше ли се едно свистене при работа на двигателя преди да сменят тия оплътнения, че при мен го има? Абе въобще колко ти излезна смяната и как точно диагностицираха, че това е проблема. Аз мислех да разглабям моторчето за празния ход, но ако е от уплътненията да си спестя труда.
            Моторчето на празния ход, се сваля лесно и можеш да пробваш да си го почистиш най-малкото, което можеш да направиш. Сваля се лесно, за около 1-2 минути и със сух парцал, по фина материя си го почистваш обстойно и го връщаш на място. Казаха ми, че трябвало да се почисти на студен двигател и така направих . Относно свистенето, незнам дали се е чувало, но логично е да свисти ако засмуква въздух от колектора при лоши уплътнения, стига това свистене, което чуваш да е точно от мястото на колекторите. Запали си колата отвори капака и форсирай отпред през жилото и се заслушай от къде излиза този звук, би трябвало да е точно оттам.

            Коментар


              #36
              Развитие по-моя въпрос, няма Колата си прекъсва, но разхода ми се оправя и то само когато карам с червен редекс в резервоара(последните 20 литра си ги разредих с 50мл) и ми даде 10 градско. Сега карам чист бензин и ще видя дали ще качи отново границата. Навеждам се на мисълта за инжектори и почистване, но при положение че колата е нов внос и допреди няколко месеца е карана само с италиански бензин, който не вярвам да е по-лош от нашия, не е била на газ и е на 110000 реални - възможно ли е да се запушват тези дюзи толкова бързо, вижда ми се прекалено малък пробег за такъв проблем. ДАЛИ Няма да предприемам нищо а все още търся добър диагностик и ако може КАЖЕТЕ къде да отида да ми прегледат колата за 1 ден, дори и повече, но като се върна да ми кажат "гаранция това ти е проблема" и като подменя въпросният елемент да се оправи колата от раз. Толкова хора в този форум с такива проблеми и не вярвам никой да не е намерил подходящ сервиз за установяване на проблема описан в началото на темата

              Коментар

              Working...
              X