при мен се паяви следния проблем:давам газ на празен ход и оборотите не се движат бързо, а едно мудно такова.Та въпроса ми е от какво може да е това?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
няма злоба в това Браво 1.6 16V
Collapse
X
-
Аз съм със същите симптоми, които е описал колегата intriga в началото на темата.Бях писал някъде из темата че мисля да сменя температурния датчик със синия куплунг, за да видя дали е от него.Е, смених го и установих, че проблема не е в него.Остана единствено ламбда сондата да не съм я сменил, така че мисля че проблема е там.
Коментар
-
fiat_love написа:mitaka написа:Аз съм със същите симптоми, които е описал колегата intriga в началото на темата.Бях писал някъде из темата че мисля да сменя температурния датчик със синия куплунг, за да видя дали е от него.Е, смених го и установих, че проблема не е в него.Остана единствено ламбда сондата да не съм я сменил, така че мисля че проблема е там.
Коментар
-
mitaka написа:fiat_love написа:mitaka написа:Аз съм със същите симптоми, които е описал колегата intriga в началото на темата.Бях писал някъде из темата че мисля да сменя температурния датчик със синия куплунг, за да видя дали е от него.Е, смених го и установих, че проблема не е в него.Остана единствено ламбда сондата да не съм я сменил, така че мисля че проблема е там.idm написа:измерването на дебита на всеки инжектор става много елементарно-при полеви условия вкл се да работи инжектора и за единица време се засича коливеството което е пропуснал(примерно 1 мин=50мл) и така се проверява всеки инжектор поотделно не трябва да има много голяма разлика в дебита по принцип! иначе си спец стендчета които вършат тази работа и по принцип всеки маистор които що годе разбира от двигатели има такъв.лично аз съм използвал добавка REDEX-червена течност в опаковка с зелен етикет( наи на далавера е на бензиностанции Лукойл) и съм доволен.ако обаче са затлачени сериозно инжекторите няма да помогне добавката казвам от опит!на 1,6 16кл двигателя инжекторите са малко по специфични те са с по четири отвора през които се впръсква горивото които съответно са по малки отколкото на другите( за сравненние на 1,8 16кл двигател инжекторите са с по 1 дупчица )една година каране в 99% от случаите на газ и се запушиха сериозно моите инжектори но доколкото съм разговарял с разни маистори дори и при 100% каране на бензин може да се запушат(от хубави Български качествени горива)[/i]
Коментар
-
Re: няма злоба в това Браво 1.6 16V
filiar написа:intriga написа:Когато взех автомобилът работише на високи обороти постоянно дори при загрят двигател. След смяна на оплътненията на колекторните тръби (едни гумени пръстени) се оправи работата на високи обороти.
Коментар
-
Развитие по-моя въпрос, няма Колата си прекъсва, но разхода ми се оправя и то само когато карам с червен редекс в резервоара(последните 20 литра си ги разредих с 50мл) и ми даде 10 градско. Сега карам чист бензин и ще видя дали ще качи отново границата. Навеждам се на мисълта за инжектори и почистване, но при положение че колата е нов внос и допреди няколко месеца е карана само с италиански бензин, който не вярвам да е по-лош от нашия, не е била на газ и е на 110000 реални - възможно ли е да се запушват тези дюзи толкова бързо, вижда ми се прекалено малък пробег за такъв проблем. ДАЛИ Няма да предприемам нищо а все още търся добър диагностик и ако може КАЖЕТЕ къде да отида да ми прегледат колата за 1 ден, дори и повече, но като се върна да ми кажат "гаранция това ти е проблема" и като подменя въпросният елемент да се оправи колата от раз. Толкова хора в този форум с такива проблеми и не вярвам никой да не е намерил подходящ сервиз за установяване на проблема описан в началото на темата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар