bscsystem написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
няма злоба в това Браво 1.6 16V
Collapse
X
-
няма развитие след повторната диагностика, а най-се издразних накрая когато ония ми казаха "не знаем просто какво да ти кажем". Иначе отново си отчете грешка в бубината, но те мислят, че тя си работи добре, както и аз. Проверихме отново кабелите и свещите, няма проблеми, проверихме помпата за налягане, доволно връща, направо оля целия майстор като дадох контакт. Грешки в датчиците няма никакви, маркучът от търмостата си загрява веднага, като колата поработи на място 10-15 минути, и парното за толкова почва да връща топло. "Ремакът е както трябва" така го определи майсторът след като колата вече работише напълно загряла на място, трябвало да има други нередности, ако не е зацепен. Увериха ме, че дюзите не са запушени и ако е така, щяло да отчете грешка. Измериха емисиите с някакъв шиш наврян в ауспуха и уредът показа голямо количество на кислород в изгорелите газове, а оня ми вика баси тая кола джитка само на кислород май и ми се хили. Измерихме температурният датчик и при полу студен автомобил 37 С отчете когато двигателят беше почти изстинал. Катализатор незнам дали имам, не съм се завирал още отдолу но не може дори и да има и да е запушен да харчи толкова. Насочвам се към температурен датчик и той оказва ли влияние на разходът когато не е изправен. Ония ме овериха, че си работи без проблем, както и всички други електроники, които отчита диагностичният уред, освен грешката в бубината.Колата забива само като работи студена и като тръгна веднага без да я чакам. Като я подкарам 500 метра или я почакам 10 минути на място не забива, като покарам 20 минути вече и достигне някаква температура си работи на 900 оборота без да ги пипа, обаче няма силата и злобата като я настъпиш. Това го усети и майсторът без да я кара а само докато я форсираше.
Коментар
-
При мен, когато купих колата и ми смениха ангренажния ремък, не го сложиха както трябва.Колата почна да върви по-малко и да харчи повече.Оборотите на празен ход играеха непрекъснато - м/у 800-900.Но никога не ми е гаснала или нещо такова.Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
Uneek написа:bscsystem написа:/оффНа приятелката в купето нямаше злоба, разпределителния вал и бил леко поизтъркан. При мойта кола същатата работа ми каза майстора "Скоро ще дойдеш да ми ревеш за вал"Свети ми и уж "ламбата" на таблото, но ми казаха, че вместо да я сменам, което е доста болезнено поради цената и можели да я излъжат с компютара и пак да върши работа!
Коментар
-
Ами хубаво е да се види тоя разпределителен вал. На 1.4 знаем, че това им е болката. И аз като на място давам газ и пускам педала оборотите се качват и падат доста плавно, а при другите коли някакси има ряз. При мене ще кажеш, че на забавен кадър става всичко това. Не знам вала каква връзка има с цялата работа, някой по-компетентен да се изкаже.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
masterkar написа:intriga написа:Увериха ме, че дюзите не са запушени и ако е така, щяло да отчете грешка.
Коментар
-
intriga написа:masterkar написа:intriga написа:Увериха ме, че дюзите не са запушени и ако е така, щяло да отчете грешка.Todor_Gagovski написа:Добре да обобщим:1 проблема е в инжекционната система на автомобила- защото при работа на газ не се забелязва подобен дефект2 не е в еку то защото проблема не се забелязва от елкона или там каквото е3 не е в помпата защото моята е мерена и е в оптимални параметри4 не е в моторчето за празния ход - сменяно е от доста колеги5 на са горивен или въздушен филтър -сменяни от мен и колеги6 не е неправилно зацепен ремък - ще има и други ефекти от това7 свещи-възможно но малко вероятно би детонирала на газ а и колеги са ги сменяли а моите са на 1 година 8 възможна причина - запушени дюзи - след добавка в бензина колеги споделят че нещата се подобряват значителноизвод - добре дюзите изглеждат най логичната причина засега, аз карам на газ и съм съгласен да ми се запушат даже е логично да се запушат ,но има колеги които карат на бензин, тогава те от какво да н еби да им свършва ресурса 9-10 години не са малко .Вие какво мислите?masterkar написа:intriga написа:Ако имате идея от какво може да е проблема казвайте без да се притеснявате. Видях в търсачката, че има подобни теми, но канкретно ме интересува при моята ситуация какво СТЪПКА по СТЪПКА да започна да проверявам, защото при всеки е различно. Да харчи 15 литра и да върви като за 75 коня не е нормално според мен.intriga написа:Той това ми каза и първият път да дойда след няколко дена пак да закачи колата и ако зачете отново грешка - ДА СМЕНЯМ БУБИНАТА.intriga написа:Измериха емисиите с някакъв шиш наврян в ауспуха и уредът показа голямо количество на кислород в изгорелите газове, а оня ми вика баси тая кола джитка само на кислород май и ми се хили.
Коментар
-
intriga написа:Смятам да направя този ред:1. Проверка на зацепването на ангренажния ремък - И въпрос по този повод Трябва ли специализиран сервиз или навсякъде могат да го проверят и пренатегнат евентуалноintriga написа:"Ремакът е както трябва" така го определи майсторът след като колата вече работише напълно загряла на място, трябвало да има други нередности, ако не е зацепен.venioid написа:Моят проблем с мудността 1000 - 2000 об. при студен мотор се реши след смяна на температурния датчик за компютъра. Колкото и да ме убеждаваха компютърните диагностики че въпросния датчик е наред и да търся проблема другаде, аз не поварвах и прежалих 42 лв (Итал сервиз), смених го за 10 минути и сега карам нова кола. Естествено сменени са свещи, кабели, филтри, мотор за празния ход, добавки за почистване на дюзи, диагностики, сервизи, майстори, форуми - след 3 месеца мъки смяната на един умрял датчик, който никой не заподозря ме отказа да продавам иначе не лошата кола (брава 1.6 16V ’97).Дано съм помогнал на някой.Интересното е, че стария датчик е жълт, докато новия е син. Не е изключено да си работи, но да е предвиден за други климатични условия (по-топли)-това за мен вече няма значение. Не съм си играл да меря съпротивлението им.
Коментар
-
sasco
Мойто Браво има много злоба,направоо пяна хвърля!пс:вчера скъсах една хонда на драг...а съм на газ
Коментар
-
niko_ymn написа:Пък мойта има злоба но пък за сметка на това под 11,4 разхода градско 95 не мога да го смъкна както и да карам и злобата се губи на студен старт. И тези магарии без АГУ ... пък какво остана и АГУ да имах.sasco написа:Мойто Браво има много злоба,направоо пяна хвърля!пс:вчера скъсах една хонда на драг...а съм на газ
Коментар
-
Re: няма злоба в това Браво 1.6 16V
intriga написа:Когато взех автомобилът работише на високи обороти постоянно дори при загрят двигател. След смяна на оплътненията на колекторните тръби (едни гумени пръстени) се оправи работата на високи обороти.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар