Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с вървежа на Пунто 1.2 75коня МК1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Провери си целостта на връзката на маркуча с помпата. Ако е от твърдите пластмаси - има голяма вероятност щуцера да е спукан и оттам да губи бензин. Често срещан проблем при Пунто.

    Коментар


      #17
      Малко развитие (всичко се случва бавно, може би защото имам кола за каране и тази само седи)Бях свалил помпата за да я разгледам. Нямах много време същия ден и затова я хвърлих в багажника.Минаха празниците и решавам, че е време да я погледна. Отивам при колата - РАЗБИТА Опитали са се да я запалят, но не успели.Откраднали ми вече свалената помпа от багажника и кората с говорителите. :DСега имам счупена ключалка на шофьорската врата, счупена дръжка за отваряне на предния капак.....Взех помпа втора ръка и я сложих, но колата не иска да запали... пробвах и с бутане, но пак не иска Бензина в резервоара е на резерва - може ли да е от това? Дали ако сипя едни 5-10л. ще запали?Все си мисля, че не може да подкачи като е малко бензина, но ще се радвам и на други предложения.При бутане дори и не си и помисля да зацепи да запали. Нямам ИМО.
      Fiat Punto 75 SX - 1995, 4 врати

      Коментар


        #18
        Колеги, моля за съвет!Днес смених 2-ра помпа, с мисълта че първата не подкачва горивото.Сложих помпата и оставих маркуча, по който би трябвало да се връща излишният бензин, изкаран от помпата...Исках да видя, като дам няколко пъти на контакт, дали ще започне да връща по него, но НИЩО Колата я помъчих малко, но не запали.Помпата върти, но имам чувството, че бензин до рейката не стига Къде да търся проблема? Дали да не махна бензиновия филтър (да направя една връзка без него), да видя дали поне ще запали?Възможно ли е така да се е задръстил, че да не пропуска нищо?????Отворен съм на всякакви предложения!П.П. Колата е на паркинг и за да я изтегля от там, трябва да я дръпна по едно доста стръмно нанагорнище... та за сега варианта със сервиз остава на заден план
        Fiat Punto 75 SX - 1995, 4 врати

        Коментар


          #19
          кола

          Трябва ти едни маркуч прозрачен поне 1 метър и едно шише прозрачно като дадеш на контакт веднага всмукваш и като тръгне слагаш в шишето за кратко после веднага го слагаш в помпата /леко да не счупиш пишките където влиза маркуча .Може да вземеш някой да ти помогне с паленето след 10-15 секунди помпата сама гасне да знаеш.
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #20
            натисни краш бутона до шофьорската седалка,явно се е активирал от разбиването,просто нямаш напрежение до помпата,пиши ако не тръгне да ти дам и други насоки

            Коментар


              #21
              Ключар: Имаш предвид, като дръпне помпата и почне да хвърля в шишето, да махна прозрачния маркуч и да надена веднага нейния си маркуч ли?Ивел: Натисках... но нямаше смисъл, защото той би трябвало да спира тока до помпата, а аз като дам на контакт и тя започва да си бучи...
              Fiat Punto 75 SX - 1995, 4 врати

              Коментар


                #22
                кола

                Помпата е глътнала въздух и трябва да се обезвъздуши както се прави на помпите с вода често срещан проблем като няма гориво .Случвало ми се е поне 3 пъти на Пунтото хем бях с бензин и газ :D Май с Браво /а този проблем по го няма
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #23
                  тогава махни маркучите и дай няколко пъти на контакт

                  Коментар


                    #24
                    Малко бавно се развиват нещата при мен... но все е заради недостига на време за да я погледна.Днес отново бях при колата... :1. Махнах маркучите на помпата и почнах да давам няколко пъти на контакт. Както си и мислех - нищо не излизаше от кошницата.2. Срезах една пластмасова 2литрова бутилка и я напълних с вода. Изкарах кошницата и направо я натиках вътре в бутилката.С кабел, директно от акумулатора и дадох ток и чак тогава успя да се обезвъздуши и да хвърля....3. Преместих я бързо в резервоара и веднага и дадох ток... изхвърли водата и започна да хвърля бензин.4. Сложих и маркучите и дадох 5-6-7 пъти на контакт за да избута бензин и до рейката.5. ЗАПАЛИ !!!! До тук с радостта! Оказа се, че проблема въобще не е бил в старата помпа. С новата помпа (втора ръка) отново си остана проблема с мощността. Натисна ли педала повечко и колата не иска да се набере както трябва и започва да се чува някакво свистене на пресекулки от някъде....На место, като я форсирам, си се форсира добре, но ако е на скорост и се опитам да набера - точно тогава се усеща проблема.На место до 5500 - 6000 оборота си се форсира...Мисля си, че или бензиновият филтър е мноооого зле и не може да пусне достатъчно гориво....Или регулатора на налягането нещо е здал багажа (не знам какво става ако той не работи)или имам пробив в бензинопровода някъде, и като я настъпя почва да хвърля бензин извън системата... но тогава щеше да мирише на бензин, а то не мерише...Просто не знам какво става вече. По сервизи ме е страх да ходя. След 2 сервиза, все още съм до никъде, а само парите ми взеха Колеги, давайте някакви насоки, моля ви!!!
                    Fiat Punto 75 SX - 1995, 4 врати

                    Коментар


                      #25
                      Колеги, за да не отварям нова тема за един бърз въпрос...Искам да попитам:Това ли е кутията в която е бензиновият филтър?
                      Fiat Punto 75 SX - 1995, 4 врати

                      Коментар


                        #26
                        кола

                        Точно под седалката се пада но от вън има една кора ако не е паднала В нета има снимки .
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #27
                          Колега, рових за снимки, но не мога да намеря... явно не си задавам думите правилно в гуугъл Може ли да помогнеш със снимка? Искам да съм ориентиран къде да го търся...И знаете ли кой от двата модела е за Пунто 1.2 75 коня?Този със стърчащите "пишки" от него... или този с резбата на входа и изхода?
                          Fiat Punto 75 SX - 1995, 4 врати

                          Коментар


                            #28
                            Отново съм на линия.Днес сменихме горивния филтър, който се оказа определено за смяна.... За жалост, никаква промяна!Това не мога да си го обясня - 2 сервиза и какви ли не тестове и заключения.... и пак нищо.Колата отново не иска да се набира и при по-рязко подаване на газ почва да се чува странен звук и тя едвам набира (все едно плааавно натискам педала).Кажете къде може в близост до Студентски град някой да ми я погледне и да си каже мнението (без да ме обират)Сменени:1. бензинова помпа (в единия сервиз казаха че нямало дебит)2. горивен филтър - днес3. почистени дюзи....Някой някакви идей?
                            Fiat Punto 75 SX - 1995, 4 врати

                            Коментар


                              #29
                              Може би:1 трутле позишън сензор /ТПС/-капут2горивен регулатор
                              LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                              ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                              Коментар


                                #30
                                Много благодаря за коментара.Точно се бях замислил за регулатора на налягането на горивото... и в предвид, че като я настъпя се чува един странен звук като свистене.... може и да се окаже той... да пуска по-рано и да не може да стане 3 бара в рейката Лошото е, че погледнах и цената и на регулатора и на ТПС-а... и на двата елемента, цените им не ми харесват от гледна точка, че няма как да съм сигурен че е един от тях за да експериментирам със смяна.Вече набутах над 200лв за проби по сервизи и смяна на помпи и тем подобни... уж сигурни неща... а то... Щеше да е добре ако има от някой да взема за проба, но нямам познати с Путно 1.2
                                Fiat Punto 75 SX - 1995, 4 врати

                                Коментар

                                Working...
                                X