Добър вечер, колеги.След като писах по чужди теми, но никъде не се стигна до отговор, реших да отворя нова тема и да опиша всичко накуп.Проблемът е с колата от подписа, а именно Пунто МК1, 1.2, 75коня с климатик.Ще сложа всичко което съм писал в отделните теми:
1. Сваляни са гърнетата, казаха че нищо не се променило...2. и майсторите потвърдиха, че не било съединител (никакви признаци нямало да е той...)3. компресията - 8, 7.5, 8, 6.5 4. днес и презацепили ремъка, бил избягал 1 зъб.Няма никаква промяна в движението на колата, направо вече не знам къде да търся проблема Давайте някакви предложения, колеги, защото вече се отчайвам.Какво да й проверявам?
Ремъци, ролки и хиляди глупости са сменяни преди 6-7 хиляди км. Най-скоро съм сменял само гумички на клапаните, но от тогава си вървеше нормално. Преди 3 дни тръгнах към София и по магистралата усетих, че нещо не иска да се набира по баирите и трябва да връщам една предавка... После в София пак беше спънато, но се усещаше леко. На другия ден, тръгнах да обикалям и тя направо си умря. Не иска да набира и това си му е. Какво съм забелязал: 1. По нанагорнище едвам набира и все връщам на по-ниска предавка, като и това не помага а продължава да и пада скоростта. 2. На свободна също сякаш не се форсира толкова бързо колкото беше. 3. пак по нанагорнище, като я настъпвам (за да не спре) и мина покрай стена (която да отрази шума на колата) се чува някакво свистене на пресекулки. 4. Съединителя го пробвах с метода на ръчната - на 98% не е той. 5. Или си въобразявам, или и ми изгори доста гориво от както се повреди. Замислих се, дали някъде бензиновия път не е спукан, но не мирише около колата на гориво.
Сега се връщам от сервиза в който стои. Бяха сваляли гърнетата, но не е от тях. Измерихме компресията - 8, 7.5, 8, 6.5 ... май са си добре. Както преди - на място колата мърка, а опиташ ли се да потеглиш ти трябва много газ и не иска да върви пущиняка.
Коментар