Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с вървежа на Пунто 1.2 75коня МК1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с вървежа на Пунто 1.2 75коня МК1

    Добър вечер, колеги.След като писах по чужди теми, но никъде не се стигна до отговор, реших да отворя нова тема и да опиша всичко накуп.Проблемът е с колата от подписа, а именно Пунто МК1, 1.2, 75коня с климатик.Ще сложа всичко което съм писал в отделните теми:
    Ремъци, ролки и хиляди глупости са сменяни преди 6-7 хиляди км. Най-скоро съм сменял само гумички на клапаните, но от тогава си вървеше нормално. Преди 3 дни тръгнах към София и по магистралата усетих, че нещо не иска да се набира по баирите и трябва да връщам една предавка... После в София пак беше спънато, но се усещаше леко. На другия ден, тръгнах да обикалям и тя направо си умря. Не иска да набира и това си му е. Какво съм забелязал: 1. По нанагорнище едвам набира и все връщам на по-ниска предавка, като и това не помага а продължава да и пада скоростта. 2. На свободна също сякаш не се форсира толкова бързо колкото беше. 3. пак по нанагорнище, като я настъпвам (за да не спре) и мина покрай стена (която да отрази шума на колата) се чува някакво свистене на пресекулки. 4. Съединителя го пробвах с метода на ръчната - на 98% не е той. 5. Или си въобразявам, или и ми изгори доста гориво от както се повреди. Замислих се, дали някъде бензиновия път не е спукан, но не мирише около колата на гориво.
    Сега се връщам от сервиза в който стои. Бяха сваляли гърнетата, но не е от тях. Измерихме компресията - 8, 7.5, 8, 6.5 ... май са си добре. Както преди - на място колата мърка, а опиташ ли се да потеглиш ти трябва много газ и не иска да върви пущиняка.
    1. Сваляни са гърнетата, казаха че нищо не се променило...2. и майсторите потвърдиха, че не било съединител (никакви признаци нямало да е той...)3. компресията - 8, 7.5, 8, 6.5 4. днес и презацепили ремъка, бил избягал 1 зъб.Няма никаква промяна в движението на колата, направо вече не знам къде да търся проблема Давайте някакви предложения, колеги, защото вече се отчайвам.Какво да й проверявам?
    Fiat Punto 75 SX - 1995, 4 врати

    #2
    с тази компресия си за никъде.провери си маркучето на мап сензора ,да не се е спукало или извадило,също няма да е лошо да се подготвиш за смяна на сегменти

    Коментар


      #3
      кола

      Като е сложиш нанадолнише на скорост тръгва ли си сама .
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Малко развитие.Днес я закарах в друг сервиз.1. Измерили са компресията наново и казаха, че няма нищо общо с това което ми измериха в първия сервиз.2. Ще минат дюзите на ултразвук.3. Бензиновата помпа не осигурява достатъчен дебит. Трябва да се смени...В понеделник ще търся помпа.Какво да търся? Само помпа или трябва да е с кошницата (само съм чел че има само помпа и заедно с кошница, но не знам какво се купува и как се сменя)Надявам се, само помпа да става, защото като гледам цените О.оЩе чакам ваш коментар! П.П. двигателя е 1.2, пълен инжекцион, 75 коня...
        Fiat Punto 75 SX - 1995, 4 врати

        Коментар


          #5
          кола

          Търси само помпа -моторчето Едва ли да е в нея проблема Виж филтъра на дъното може той да е задръстен
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            И аз си мисля за цедката под помпата или гофрираните маркучи на кошницата, ако са спукани част от горивото се връща в резервоара и затова няма дебит. А по инерция върви ли нормално?
            FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST

            Коментар


              #7
              Колата е в София в сервиз.Трябва понеделник да изчистят дюзите. За помпата, първо ще искам да я погледна, да не би наистина да се окаже че е от филтърчето и (чорапчето).По инерция върви. Т.е. ако я мъча да ускори, става трудно, но като поотпусна педала и сякаш успява да закрепи моментната скорост (но на равно). Защо питаш за по инерция?
              Fiat Punto 75 SX - 1995, 4 врати

              Коментар


                #8
                Защото се беше осъмнил в компресията. Ако колата губи компресия, и я паркираш по наклон, оставиш на скорост, без дръпната ръчна, може да тръгне сама. Това е един бърз тест, но колегата ти е писал това още на 13.11, а сега вече имаш нови данни, и това отпада.
                Fiat Bravo 1.9 TD100

                Коментар


                  #9
                  Колеги, още един въпрос...Помпата я свалих (сравнително лесно).. сега съм разглобил кошницата и помпата е вън.Маркуча е здрав, филтъра изглежда чист...Въпросът е, може ли да тествам дебита на помпата, като я потопя във ВОДА...?Ще и пусна 12 волта от акумулатор и единствено се сещам да я топна в лехен с вода и да видя колко вода ще изпомпа за 1 минута...Знам, че нормалният дебит и е над 800мл... така ли е?
                  Fiat Punto 75 SX - 1995, 4 врати

                  Коментар


                    #10
                    Не ми дава да си редактирам старото мнение...Помпата малко по-късно ще видя да я тествам с вода, като се надявах, поне някой да беше ме успокоил, че няма проблем като е с вода... но все тая.Въпросът е, че сега видях е епер, че бензиновият филтър е след помпата в посока рейката.Ако в сервиза са измерили недостатъчен дебит при рейката, възможно ли е да е от филтъра или от редуктора на налягане (отново при рейката).И пак да попитам, колко бензин е дебита на помпата? Колко трябва да изхвърли най-малко за 1 минута???
                    Fiat Punto 75 SX - 1995, 4 врати

                    Коментар


                      #11
                      Излишно си усложняваш живота. Върни помпата на място и с какъв да е манометър и едно маркуче измери налягането в рейката - има си място. Ако е около три бара - не се занимавай повече с помпата.

                      Коментар


                        #12
                        Totko написа:
                        Излишно си усложняваш живота. Върни помпата на място и с какъв да е манометър и едно маркуче измери налягането в рейката - има си място. Ако е около три бара - не се занимавай повече с помпата.
                        О ако е три бара е проблем с регулатора, налягането ти трябва да е около 1 бар. - първо смени горивния филтър,- после огледай за пробив около всмукателния колектор, маркуч на мап или нещо подобно.- провери си ламбда сонодата какво показва. предполагам вариант 2
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          кола

                          На 1.2 75 е 3 бара поне помпата е толкова а на 1.1 55 е 1 бар
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            Коце прав си, с помпа на валбро е на 3 бара, мислех че е с бошовската помпа, ама както и да е. За мен това е пробив на въздух по смукателя. Тествайте с дезодорант и проверете какво се случва с оборотите.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              Да, по каталог помпата трябва да е 3 бара.И аз се съмнявам във филтъра (нали е този при задна дясна гума?).До колкото разбрах от майсторите, колата нямала дебит и затова като подам повечко газ и не искала да набира.Ако подавам газ мнооого плавно, успява да набере. Ако натисна педала рязко колата набира все едно и подавам плавно газ, но се чува някакъв странен звук като свистене. На место няма никакви проблеми с оборотите на празен ход! Колата мърка. Като се подаде газ, отново на место, успява да се изфорсира. Може би не както трябва, но успява.Лошото е, че като съм вътре в колата и свистенето го чувам все едно идва от зад Това за дезодоранта съм го чел някъде, но как точно се прави? и какво се гледа?Утре пак ще и натикам помпата (сега е извадена в едно с кошницата) и ще видя за пробив при всмукателя (ако някой каже как се прави тази магия с дезодоранта :D )
                              Fiat Punto 75 SX - 1995, 4 врати

                              Коментар

                              Working...
                              X