Някой, който е отварял такъв двигател, може ли да каже при скъсване на ангренажния ремък, ще ударат ли клапаните?Виждам, че на картинка буталата са изрязвани, като в тях да влезнат клапаните и дюзата и за това се зачудих.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
JTD -> среща бутала в клапаните?
Collapse
X
-
Това е самата горивна камера според мен.В смисъл че на всеки дизел буталото отгоре е с отвор което всъщност представлява горивната камера.Доколкото имам опит с дизела всеки дизел ги среща защото просто клапаните се отварят доста навътре (сантиметър или повече дори) а буталото в горна мъртва точка е наравно с главата т.е. удър-а е 100%.На картинката доколкото виждам буталото е изрязано в средата най-вече а отстрани доста по-слабо и не мисля че ще усепее да компенсира дълбочината на отворен клапан...Не съм отварял такъв двигател и не мога да съм 100% сигурен но поне аз мисля че няма как да не ги удари.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
bscsystem написа:puntotras написа:Удря и то яко!Последствията са намален семеен бюджет колега така,че с ангренажа шега не бива!A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
bscsystem написа:мда 1,4 ...само, че който и да е двигател при късане на ремъка не му се разминава! На мен също не ми се размина! Фиатовете са хубави коли като се поддържат, не е като голфовете да го оставиш на съдбата и пак да държиVIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
kiro_of_the_day написа:bscsystem написа:мда 1,4 ...само, че който и да е двигател при късане на ремъка не му се разминава! На мен също не ми се размина! Фиатовете са хубави коли като се поддържат, не е като голфовете да го оставиш на съдбата и пак да държи
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар