Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

JTD -> среща бутала в клапаните?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    JTD -> среща бутала в клапаните?

    Някой, който е отварял такъв двигател, може ли да каже при скъсване на ангренажния ремък, ще ударат ли клапаните?Виждам, че на картинка буталата са изрязвани, като в тях да влезнат клапаните и дюзата и за това се зачудих.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    #2
    Не съм виждал такова отворено, но това за което казваш според мен е горивната камера и НЯМА за цел да осуети евентуална среща на клапан с бутало.На таз кълка по-добре не леж! дай да видим тази картинка.
    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

    Коментар


      #3
      Ами ето ги картинките.Както се вижа в буталото има "изрязано" като за клапаните и за това питах.
      Прикачени файлове
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #4
        дизел със защита не съм чул да има
        TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
        UNO 1.0 FIRE

        Коментар


          #5
          Това е самата горивна камера според мен.В смисъл че на всеки дизел буталото отгоре е с отвор което всъщност представлява горивната камера.Доколкото имам опит с дизела всеки дизел ги среща защото просто клапаните се отварят доста навътре (сантиметър или повече дори) а буталото в горна мъртва точка е наравно с главата т.е. удър-а е 100%.На картинката доколкото виждам буталото е изрязано в средата най-вече а отстрани доста по-слабо и не мисля че ще усепее да компенсира дълбочината на отворен клапан...Не съм отварял такъв двигател и не мога да съм 100% сигурен но поне аз мисля че няма как да не ги удари.
          Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

          Коментар


            #6
            Удря и то яко!Последствията са намален семеен бюджет колега така,че с ангренажа шега не бива!
            Fiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
            Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
            Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.

            Коментар


              #7
              puntotras написа:
              Удря и то яко!Последствията са намален семеен бюджет колега така,че с ангренажа шега не бива!
              Удрят Като за 400лв удрят

              Коментар


                #8
                bscsystem написа:
                puntotras написа:
                Удря и то яко!Последствията са намален семеен бюджет колега така,че с ангренажа шега не бива!
                Удрят Като за 400лв удрят
                Колега, да не би да имаш опит с това, че чак и точната сума цитираш?
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #9
                  BO написа:
                  bscsystem написа:
                  puntotras написа:
                  Удря и то яко!Последствията са намален семеен бюджет колега така,че с ангренажа шега не бива!
                  Удрят Като за 400лв удрят
                  Колега, да не би да имаш опит с това, че чак и точната сума цитираш?
                  99% съм сигурен, че имаше точно той такава случка.

                  Коментар


                    #10
                    Обаче ако не се лъжа, той е не е с JTD...
                    Fiat Bravo 1.9 JTD / Fiat Bravo II 2.0 Multijet
                    www.fiat-bg.org/forum

                    Коментар


                      #11
                      Не е.С Браво 1.4 е

                      Коментар


                        #12
                        мда 1,4 ...само, че който и да е двигател при късане на ремъка не му се разминава! На мен също не ми се размина! Фиатовете са хубави коли като се поддържат, не е като голфовете да го оставиш на съдбата и пак да държи

                        Коментар


                          #13
                          bscsystem написа:
                          мда 1,4 ...само, че който и да е двигател при късане на ремъка не му се разминава! На мен също не ми се размина! Фиатовете са хубави коли като се поддържат, не е като голфовете да го оставиш на съдбата и пак да държи
                          Има двигатели на ФИАТ, т.н. Fire двигатели, при които има защита от късане на ангренажа и този нежелан ефект е избегнат.
                          VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                          VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                          VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                          VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                          Нека Силата на бъде с Нас...

                          Коментар


                            #14
                            kiro_of_the_day написа:
                            bscsystem написа:
                            мда 1,4 ...само, че който и да е двигател при късане на ремъка не му се разминава! На мен също не ми се размина! Фиатовете са хубави коли като се поддържат, не е като голфовете да го оставиш на съдбата и пак да държи
                            Има двигатели на ФИАТ, т.н. Fire двигатели, при които има защита от късане на ангренажа и този нежелан ефект е избегнат.
                            я кажи кой са тия двигатели на фиат, че незнам за такива...освен да са някой свръхмодерни

                            Коментар


                              #15
                              Аз друго знам, ама може и да греша. Все пак ремък на браво съм късал не на пунто или уно за това няма да споря..пък за тия грандета те с вериги на танк ги правят така че нищо чудно

                              Коментар

                              Working...
                              X