Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кора под двигателя?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Кора под двигателя?

    Колеги, интересува ме колко от вас си имат предпазна кората под двигателя?До сега със сигурност съм виждал само под JTD мотора, а на друг не съм виждал и за това питам.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    #2
    И на Купе има такава кора, само че при мен е свалена не знам защо!? Зимата с тези кори е по добре за двигателите не допуска калта и снега по двигателя , а и работната температура на двигателя по барзо се достига. Ако някой знае от каде може да се намери такава кора да казва.
    Alfa Romeo 166 2,4 JTD
    Porsche 944 S2
    http://www.valmcrae.snimka.bg/
    http://vbox7.com/user:val_mcrae
    http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

    Коментар


      #3
      Уви, за съжаление повечето ни коли нямат такива кори, или са свалени! Сигурен съм, че освен по-бързото загряване зимата кората има и доста други ползи, като например пазане на картера-ако започне нещо да задира отдолу, ще задере първо кората. Другата полза при дизелите е шумоизолиращата функция.
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #4
        Аз имам така кора на Купето.Наистина зимата е по-добре,защото предпазва от кал и прах двигателя,но няма да ви казвам колко време отнема и как се ядосвам когато трябва да я свалям,особенно за дребни неща.
        COUPE 1.8 16V
        Volvo XC90 T6

        Коментар


          #5
          По принцип на Браво , Брава и Мареа са на две части .По-голямата се намира под ролките и ангренажния ремък. Много трудно се намират наистина , ние за щастие си намерхме една , която в последвствие беше клонирана ( в семейството има два фиата )
          Fiat Stilo JTD ....sold
          Volvo C 70 ....

          Коментар


            #6
            NPD написа:
            Аз имам така кора на Купето.Наистина зимата е по-добре,защото предпазва от кал и прах двигателя,но няма да ви казвам колко време отнема и как се ядосвам когато трябва да я свалям,особенно за дребни неща.
            Ако не ти трябва може да я спазарим.
            Alfa Romeo 166 2,4 JTD
            Porsche 944 S2
            http://www.valmcrae.snimka.bg/
            http://vbox7.com/user:val_mcrae
            http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

            Коментар


              #7
              И кората ще направим само да остане време дори ще бъде по хубава от оригиналната и аз нямам такава но поне е в проект.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                Tornado написа:
                И кората ще направим само да остане време дори ще бъде по хубава от оригиналната и аз нямам такава но поне е в проект.
                Ами информирай ме тогава когато започне изработката. За да поръчам и аз.
                Alfa Romeo 166 2,4 JTD
                Porsche 944 S2
                http://www.valmcrae.snimka.bg/
                http://vbox7.com/user:val_mcrae
                http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

                Коментар


                  #9
                  А не сте ли си задвали въпроса защо на почти всички коли кората е свалена. Идеята да има такава кора е добра, но самото и изпълнение за мен е пълен провал. Кората е доста непрактична. Мойта я свалих лично аз. Докото бях с нея опираше на най-невероятни места, а зимата на заден ход загребваше сняг. Що се отнася до механична защита на картера, трябва си метален грил, кората защитава само от нечистотии. Така че не съжалявайте за липсата и.
                  Fiat Marea Weekend 1.8 HLX
                  Renault Safrane 2.0 16V

                  Коментар


                    #10
                    Ще загребва сняг ако е така конструирана моята смятам да не го прави и да защитава картера дори от камъни защото съм патил вече от това.Сега някой може да напише че ще я правя от нещо тежко Вярно ама на моята кола още 5-10 кг не и пречат.И най важното замислям да е добре захваната.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #11
                      Tornado написа:
                      Ще загребва сняг ако е така конструирана .
                      Ами оригиналната кора си беше, а колата е внос от Италия - тоест там едва ли го е имало този проблем.Имаш желание, и вярвам че ще си спретнеш нещо по читаво. Успех.
                      Fiat Marea Weekend 1.8 HLX
                      Renault Safrane 2.0 16V

                      Коментар


                        #12
                        Та някой направи ли си самоделна кора или все още не? Питам, защото и аз искам да осигуря стабилна защита на картера. Мизерната ми Фиестичка има защитна кора - Фиата няма ?! Ужас...
                        M-Benz E 250 TD 150hp
                        M-Benz 200d 75 hp
                        Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

                        Коментар


                          #13
                          Имам си кора и двигатели ми си е чист вече.Температурата също е друга.Мотора са чува по слабо отвън.
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #14
                            Tornado написа:
                            Имам си кора и двигатели ми си е чист вече.Температурата също е друга.Мотора са чува по слабо отвън.
                            Е, честито. А трудно ли я направи? Имаш ли чертеж или нещо подобно ?
                            M-Benz E 250 TD 150hp
                            M-Benz 200d 75 hp
                            Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

                            Коментар


                              #15
                              Tod_AD написа:
                              А не сте ли си задвали въпроса защо на почти всички коли кората е свалена. Идеята да има такава кора е добра, но самото и изпълнение за мен е пълен провал. Кората е доста непрактична. Мойта я свалих лично аз. Докото бях с нея опираше на най-невероятни места, а зимата на заден ход загребваше сняг. Що се отнася до механична защита на картера, трябва си метален грил, кората защитава само от нечистотии. Така че не съжалявайте за липсата и.
                              Точно така,и аз мойта е свалих и я хвърлих в мазето.Много сняг загребва зимата и се откача.все ми висеше слагах миши опашки.Един път в снега ми се откачи бях костюмар тогава и се навирах под колата да я хващам с миши опашки омазах се целия.На другия ден я свалих и я хвърлих в мазето.Няма никаква разлика в звука без нея !
                              A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
                              Punto Sporting 1.9JTD 2003
                              ex. Fiat Marea TD100 1998

                              Коментар

                              Working...
                              X