Колеги, интересува ме колко от вас си имат предпазна кората под двигателя?До сега със сигурност съм виждал само под JTD мотора, а на друг не съм виждал и за това питам.
И на Купе има такава кора, само че при мен е свалена не знам защо!? Зимата с тези кори е по добре за двигателите не допуска калта и снега по двигателя , а и работната температура на двигателя по барзо се достига. Ако някой знае от каде може да се намери такава кора да казва.
Уви, за съжаление повечето ни коли нямат такива кори, или са свалени! Сигурен съм, че освен по-бързото загряване зимата кората има и доста други ползи, като например пазане на картера-ако започне нещо да задира отдолу, ще задере първо кората. Другата полза при дизелите е шумоизолиращата функция.
Аз имам така кора на Купето.Наистина зимата е по-добре,защото предпазва от кал и прах двигателя,но няма да ви казвам колко време отнема и как се ядосвам когато трябва да я свалям,особенно за дребни неща.
По принцип на Браво , Брава и Мареа са на две части .По-голямата се намира под ролките и ангренажния ремък. Много трудно се намират наистина , ние за щастие си намерхме една , която в последвствие беше клонирана ( в семейството има два фиата )
Аз имам така кора на Купето.Наистина зимата е по-добре,защото предпазва от кал и прах двигателя,но няма да ви казвам колко време отнема и как се ядосвам когато трябва да я свалям,особенно за дребни неща.
А не сте ли си задвали въпроса защо на почти всички коли кората е свалена. Идеята да има такава кора е добра, но самото и изпълнение за мен е пълен провал. Кората е доста непрактична. Мойта я свалих лично аз. Докото бях с нея опираше на най-невероятни места, а зимата на заден ход загребваше сняг. Що се отнася до механична защита на картера, трябва си метален грил, кората защитава само от нечистотии. Така че не съжалявайте за липсата и.
Fiat Marea Weekend 1.8 HLX
Renault Safrane 2.0 16V
Ще загребва сняг ако е така конструирана моята смятам да не го прави и да защитава картера дори от камъни защото съм патил вече от това.Сега някой може да напише че ще я правя от нещо тежко Вярно ама на моята кола още 5-10 кг не и пречат.И най важното замислям да е добре захваната.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Ами оригиналната кора си беше, а колата е внос от Италия - тоест там едва ли го е имало този проблем.Имаш желание, и вярвам че ще си спретнеш нещо по читаво. Успех.
Fiat Marea Weekend 1.8 HLX
Renault Safrane 2.0 16V
Та някой направи ли си самоделна кора или все още не? Питам, защото и аз искам да осигуря стабилна защита на картера. Мизерната ми Фиестичка има защитна кора - Фиата няма ?! Ужас...
M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
А не сте ли си задвали въпроса защо на почти всички коли кората е свалена. Идеята да има такава кора е добра, но самото и изпълнение за мен е пълен провал. Кората е доста непрактична. Мойта я свалих лично аз. Докото бях с нея опираше на най-невероятни места, а зимата на заден ход загребваше сняг. Що се отнася до механична защита на картера, трябва си метален грил, кората защитава само от нечистотии. Така че не съжалявайте за липсата и.
Точно така,и аз мойта е свалих и я хвърлих в мазето.Много сняг загребва зимата и се откача.все ми висеше слагах миши опашки.Един път в снега ми се откачи бях костюмар тогава и се навирах под колата да я хващам с миши опашки омазах се целия.На другия ден я свалих и я хвърлих в мазето.Няма никаква разлика в звука без нея !
A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
Punto Sporting 1.9JTD 2003
ex. Fiat Marea TD100 1998
Коментар