Леле пичове,разказа ми се играта днес с този трети стоп!!!В отпуска съм и реших,че е крайно време да го видя защо не свети.Опитах да сваля кората на хечбека.. забрави! Всичките рапидки и явни и скрити свалих не ще.Станах за смях в махалата.Както и да е, промуших ръка, счупих кората естетствено, и го свалих.Нещо като пластмасова платчица,пистите скрити и скъсани естествено.Измъкнах лампичките /10бр х 3W/,на коя скъсах краче,на коя не,но всичките светят.Звъннах на магазините продаващи авточасти Фиат и ми искат 62 лв за тази платчица.Викам си тези са луди.Та аз за 62 лв и още 5-6 есента ще си купя пълна синтетика Селения.А за целия трети стоп искат 120 лв.Както и да е,една разходка до "Симеон", едвам намерихтакива крушки,но по 2 вата /тъкмо няма за заслепявам тези зад мен/.Поялника,1-2 часа взиране,силикон и сега си свети отново.А кората я залепих с някакво лепило за твърда пластмаса наречено "Бостик" и купено от Бриколаж.Та това е, извинявам се ако съм бил отегчителен и ако темата е коментирана вече.Успех!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ремонт на третия стоп на Брава!
Collapse
X
-
Освен видимите самонарязващи винтчета, има такива и под гумените тампони , на които стъпва задната кора ми няколко пластмасови бели щипки ( продават се по магазините) и кората на вратата излиза. А иначе моя стоп и той не светеше изобщо оказа се от левия куплунг за вратата ( лоша маса). Крачето кум маса беше деформирано .FIAT Brava 1,6 16 V
Коментар
-
tisho написа:Освен видимите самонарязващи винтчета, има такива и под гумените тампони , на които стъпва задната кора ми няколко пластмасови бели щипки ( продават се по магазините) и кората на вратата излиза. А иначе моя стоп и той не светеше изобщо оказа се от левия куплунг за вратата ( лоша маса). Крачето кум маса беше деформирано .SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар