Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Brava 1.6 стрелката за температурата откача

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Brava 1.6 стрелката за температурата откача

    Здравейте, стрелката на температурата ту показва, ту спира(в долно положение), в някое време започва да играе като обезумяла нагоре надолу. Някой сблъсквал ли се е такъв проблем?

    #2
    Пробвал ли си да удариш таблото да видиш дали след удара стрелката се връща в нормално положение?

    Fiat Bravo T-Jet 120

    Коментар


      #3
      Пробвал съм не става, това го прави и в спряло движение стрелката играе нагоре надолу, понякое време пада до долу, после се враща показва 10 секунди нормално и после почва да подскача като обезумяла

      Коментар


        #4
        Има ли някъде клема където евентуално мога да почистя, да видя дали ще тръгне нормално?Не е нужно да пускаш две последователни мнения.Просто използвай бутона "Редактирай".Модераторски екип на fiat-bg.org

        Коментар


          #5
          При мен правеше така миналия месец, от буксата на датчика които е за таблото. При 1.8 е на главата, при 1.6 колегите да кажат, за да го погледнеш. При мен беше хлабаво и при подаване на газ отиваше наи долу ,като пуснех газта си отиваше на средата и на дупки пак откачаше.Колега моля уважавай българския език и неговите препинателни знаци.Модераторски екип на fiat-bg.org

          Коментар


            #6
            Преди време го имах този проблем.При 1.6 проблема се решава като буксата, която се намира в горната част на термостата, се напръска с контактен спрей и се притегне здраво.
            Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

            FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

            Коментар


              #7
              Благодаря ви

              Коментар


                #8
                Колега slav4o_p, там се оказа проблема поразмърдах и се оправи... явно връзката не е добра, но все пак искам както трябва да го напрява. Отдолу под буксата има нещо като гайка, тя ли се пристяга?

                Коментар


                  #9
                  Не, няма нужда да пипаш гайката. Самата букса се пъха хубаво докрай, добре е и с контактен спрей да я напръскаш. Аз не съм я пръскал и няма проблеми.
                  Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

                  FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

                  Коментар


                    #10
                    Здравейте,ново подпитване и от мен за стрелката на температурата...Та колеги,при мен не полудява стрелката ,а е някакси даже меланхолична и бавна.Първо ще кажа,че преди седмица смених приборното табло и карам само из града по няколко километра в посока и не ми правеше впечетление.Но днес врътнах малко извънградско и стрелката не достигна заветното си положение в средата,а седше малко по-доло.Не една трета от долния полукръг.Там където спрях притегнах хубаво клемата на датчика на термостата и пръснах малко спрейче,но стрелката се "обърна",че ги правих тея гимнастика на запален двигател.Чукнах таблото и се намести,но нямаше промяна.Колата си е загряла като съдя по горещината излизаща от духалките на положение едно.Трудно се задържа ръката там от жегата.Сега първата ми мисъл беше "да е и таблата,три ги събрах и едно читаво няма!! "В движение със 90-100,нанагоре ,на равно,при спускане няма колебания ,ни в показанията,ни в силата на горещината илизаща от духалката на положение едно.Специално си правих експерименти да освобождавам от скорост и да качвам на по ниска предавка баири и спускания...Да видя термостата ,да не е тръгнал,ама не забеляах нещо фрапантно.Всичко хубаво,ама кото взех да паркирам пред нас и слезна да ида да взема фотоапарата и гледам стрелката почна на пресекулки да се качва към средата."Баах" викам си,"да го е".Дигам капака-радиатора си нормално горещ,маркучите и те нормално твърди и горещи.Отвивам пробки,няма въздух.Поизфорсирах и се включи първа степен.Веднага заобиколих да видя ,къде е стрелката -ми на два милиметра над средата.Викам си"ем баш където си трябва за първа степен и 92 градуса??!"Сега въпроса, на който мисля ми е ясен отговора,но все пак- къде е проблема?В таблото-стрелката или термостата? Да отбележа,че на старото ми табло стрелката се ковеше в средата и градско или извън не е мърдала оттам без значение от режимите на каране.Сега това табло външно е като старото,но не знам от каква кола е точно.Отзад се различават и мисля ,че е от дизел,а там не знам как седи въпроса с датчика за таблото и какви сигнали изпраща и как ги интерпретира стрелката?Но пък може и това табло да показва коректно въпреки ,че не видях симптом за незатварящ термостат.Имам си парно,маркуча утре ще го видя как загрява на студен двигател.Аномалия пълна.Ми поредната сага с фиата,...Снимка първа от тая вечер и 145км извънградско.На червената стрелка,но малко по-високо си беше закована през цялото време,дори и в Пловдив около 45 мин обикаляне.Синята стрелка стигна като се прибрах и за 2-3 минути ,докато я кача колата на тротоара пред нас и влезна да взема фотоапарата.След като се включи перката и видях,че е по-слабата степен/за около 15-20 сек/ изключих колата,теглих й една и се прибрах Кажете и вие ,къде да търся проблема,ако въобще има,че вече се скапах постоянно нещо да се прави по колата.Поздрави!
                    Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
                    Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

                    Коментар


                      #11
                      Хм, странно, при ме никога не е качвало, където си посочил със синя стрелка, дори почти не стига средата. Точно там където ти е заковала твоята стрелка, там ми се включва и 1-ва степен на перката(зимата) като спра по сфетофарите, а лятото работи съвсем малко време на 1-ва и после почва на 2-ра. Докато карам стрелката си ми седи малко над червената, но не отива към твоята бяла. Малко странно обяснение дадох :P

                      Коментар


                        #12
                        Здрасти,

                        vnukata написа:
                        Хм, странно, при ме никога не е качвало, където си посочил със синя стрелка, дори почти не стига средата. Точно там където ти е заковала твоята стрелка, там ми се включва и 1-ва степен на перката(зимата) като спра по сфетофарите, а лятото работи съвсем малко време на 1-ва и после почва на 2-ра. Докато карам стрелката си ми седи малко над червената, но не отива към твоята бяла. Малко странно обяснение дадох :P
                        Здрасти,разбрирам те добре,а мисля и много други колеги.Тея стрелки,май само за украса служат.Ако не си си свикнал с поведението на колата,ако стане нещо няма и да разбереш. Явно старото табло е имало доста голям толеренс както се говори из форума-75С до 92С ,на резката в средата.Днес врътнах към 20км градско и пак се заседя под средата,както казва и колегата по-горе.Тая сутрин ме хвана сланата отвън и пак ,докато я наместя в гаража и ида до нас да взема апарата и термометъра,гледам стрелката пак се покачва нагоре.В средната конзола на едната духалка отворена и позиция едно на вътрешния вентилатор, температурата на издухания въздух показа първоначално около 65-70С.В двигателя да е с 1-2 градуса разлика...След 5-6 мин. на място и нялолко изфорсиряния се покачи до 82С на термометъра и се включи първа степен на перката на радиатора.Стрелката беше на позицията на синята стрелка в по-предното ми мнение.Това упражнение го повторих 2-3 пъти.Стига 82С,а на92С,както бях писал снощи,май на 92 се пускаше втора степен,ама аз толкова убеден,че проблема е в отчитането,а не в термостата... Та ситуацията май е ясна.Термостата е останал леко поотворен и не държи градусите,за които е предвиден.За протокола е от Рено 5,на 5 години служба.Ще го сменя съб-нед ,като излезнем във ваканция.Поздрави!
                        Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
                        Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

                        Коментар


                          #13
                          Нали знаете че колите правени за Италия и тези промерно за Швеция са с различни показания на таблата и датчиците, помислете в тази насока, термостатите също.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            S_BANKOV написа:
                            Нали знаете че колите правени за Италия и тези промерно за Швеция са с различни показания на таблата и датчиците, помислете в тази насока, термостатите също.
                            Това не го знаех, каква е разликата в термостите примерно? бройките за Италия на колко градуса отварят, по пътя на логиката трябва да е по-рано..

                            Коментар


                              #15
                              На 88 градуса отварят нормалните термостати за 1.6 16в. Виж датчиците за включване на перките са 2 вида- нормални и с 5 градуса надолу включват по-рано и двете степени на перката.
                              Фиат Крома 1.9 16v+
                              Фиат Браво 1.6 16v
                              Фиат Мареа 1.6 16v

                              Коментар

                              Working...
                              X