Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето на Купе.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с паленето на Купе.

    Здравейте. Карам Купе 2000/16, 1995, с газ. Винаги паля и карам на бензин докато колата не загрее поне до 50-55 градуса. Онзи ден след достигнатите градуси обърнах на газ и оставих колата да си работи. Като се върнах след 3 минути беше загаснала и няма палене(автоматично пали на бензин) Веднага си помислих за проблем с газта, но днес същата работа, само че при работа на бензин. Колата беше карана НА БЕНЗИН до достигане на 60 градуса, изгасих я (НА БЕНЗИН) и след малко няма палене. Върти си яко, пука през ауспуха но не пали, а когато това чудо се случи не държи обороти и гасне(НА БЕНЗИН)! След достигане на нормална температура работи като часовник и на газ и на бензин. Що е то??? Моля ако някой е имал подобен подобен нека пише.

    #2
    Може да погледнеш бубините на свещите, моето едно време имаше подобен проблем и се оказа че има изгоряли.
    Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
    Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

    Коментар


      #3
      Къде са тези бобини на свещите. Няма ли само 1 бобина?

      Коментар


        #4
        Може и датчика на коляновия вал да прави бели като загрее, пиша от личен опит.
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #5
          Следващия път като го направи я премести метър два напред и пак пробвай с ключа дали ще запали. Мирише на датчик разпределителен вал.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Интересното е, че като позагрее(около70 градуса) все едно нищо не е било. Диагностиката дали ще помогне?

            Коментар


              #7
              stefan_milev написа:
              Къде са тези бобини на свещите. Няма ли само 1 бобина?
              Ами аз така им викам , не помня как се казваха, на всяка свещ има по една, те са едни като лули.
              Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
              Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

              Коментар


                #8
                Здрасти, имаш само една бубина. Тя е хваната на стойката на акумулатора. Два снопа кабели стигат до бубината. Единия сноп е за самата бубина, а другия сноп е за комутатора. Провери да нямаш лош контакт на буксата на комутатора. Доста често правят проблеми там. Самата букса е широка и с телена скоба. Всъщност проблема ми прилича на лош контакт някъде. Не е лошо да раздвижиш всички букси. Какво стана с оборотомера?

                Коментар


                  #9
                  Оборотомера шари като луд. Прави ненормални амплитуди от 1000 до 2500 оборота, като няма никакъв синхрон с мотора, дори и да работи равномерно пак си подскача!

                  Коментар


                    #10
                    Колата умря съвсем, само върти и гърми(яко)!!!

                    Коментар


                      #11
                      След смяната на температурния датчик колата тръгна. Проблема с хаотичното показване на оборотите явно е в самото табло, защото след смяната му с друго такова показва по-добре.

                      Коментар

                      Working...
                      X