Значи цялата работа е шантава , от известно време колата няма инерция и като навия пълен ляв примерно за обратен завой и направо не мога да тръгна , се едно съм на ръчна. Последните дни разхода е 12,3 литра за 75 км. туй е 16/100 , а колата е Брава 1.4.Та прибирам се оня ден от Студентски град до Света Троица през центъра и решавам да опипам колелетата да видя кои са топли и колко - резултата:задните студени (което ме учуди , по принцип оттам идват проблемите) ,а на предните не мога да си задържа пръста повече от 2 секунди . На другия ден свалям предните колела раздвижвам цилиндърчета сичко точно - нулев ефект. Замислил съм се да сменя предните маркучета на спирачките. Та да питам няколко неща:1.Някой ако си е купувал некачесвени маркучета да се обади да не пазарувам от тях :D 2.Някой купувал ли е от магазина на Стамболийски и Канала маркучета шото мисля оттам да ги купя че ми е близо3. Препоръчайте спирачна течност4.Забраих да спомена че сутрин като запаля колата спирачките са О.К. и колата има инерция :D , после карам има няма километър и се почват мъките5.Дайте идеи освен маркучета кво може да е??6.Пак забраих да кажа че като раздвижвах цилиндърчетата и дигнах колата на крик преди да правя квото и да било опитах да завъртя сяка една от гумите и дори имах човек да ми помпа на педала, резултата - като натисне човека педала не мога да завъртя колелото което е много хубаво от една страна и сега страннното като се пусне педала сичко си е като по мед и масло - мога да въртя гумата с един пръст , та е заради тази 6. точка имам съмнения че може би е нещо друго а не маркучетата, защото ако бяха те нямаше да мога да въртя при никакво положение колелото като колата е на крик. Ще съм благодарен за сякакви съвети особено за спирачната течност :D Мерси предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спирачките задържат?!?
Collapse
X
-
ами ще ти кажа какво съм чувал, аз малко не го вярвам обаче може и да ти помогне. казват, че ако ти е много стара спирачната течност и при натоварване може да кипне и нали се сещаш какво следва. може би това да ти е проблема, чувал съм го от моторджии.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Проблема ти е в водачите на апарата . Тези двечките със гумените маншончета :D. Свали ги и ги почисти хубаво после ги намажи със графитна грес (като не прекаляваш за да не спука маншончето като се свива) Обикновенно се получава като маншончетата са скъсани и влезе вода и тези ти ми водачи не се движат вече и държат накладките постоянно опряни до диска.Иначе за спирачна течност ти препоръчвам Bendix 475 ml ~ 5-6 лв беше. Стига напълно за една профилактика на системата.Мисля че я имаше на Стамболииски.Упсех, ще чакам да пишеш.Поздрави , НСОВсяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
pakumba написа:ами ще ти кажа какво съм чувал, аз малко не го вярвам обаче може и да ти помогне. казват, че ако ти е много стара спирачната течност и при натоварване може да кипне и нали се сещаш какво следва. може би това да ти е проблема, чувал съм го от моторджии.Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
HCO написа:pakumba написа:ами ще ти кажа какво съм чувал, аз малко не го вярвам обаче може и да ти помогне. казват, че ако ти е много стара спирачната течност и при натоварване може да кипне и нали се сещаш какво следва. може би това да ти е проблема, чувал съм го от моторджии.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Ми незнам смених ги маркучите. В сравнение с преди разлика има съществена , но пак нещо ми се струва че има какво да се желае от към инерция (може и да си въобразявам :D ). Иначе и при мене беше проблема същия - при пълен ляв доста зор виждах докато тръгна. Сега този проблем изчезна.И да питам нормално ли е маркучите след като ги свалих и ги надух с уста да не са запушени, аз очаквах обратното - да са запушени? Или просто проблема идва от усукването както каза колегата по-горе?
Коментар
-
Ситуацията е такава... спирачната течност разяжда маркучите отвътре и се получават нещо като шупли. Като натискаш педала спирачната течност минава през тези шупли, защото действа и сервото и усилието е доста по-голямо. Като отпуснеш педала обаче спирачната течност няма кой да я изтегли с такава сила нагоре. А по някой път се получава и следната ситуация (какъв съм майстор на фотошопа )При натискане и отпускане на педала, стрелката е посоката на спирачната течност, а другата линия е примерно нещо като люспа, като се е разял маркуча отвътре...Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Другото което може да направиш е както ти каза колегата с жълтото уно да по4истиш маншон4ета та и да ги смажеш но не с графитна грес а с свинска мас клкото и смепно да ти зву4и свинската мас е органи4ен продукт с голям вискузитет и не реагира с спира4ното масло; УспехПиши моля те Ч вместо 4!!! VladimFIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !
Коментар
-
А някой има ли идея колко им е живота на спирачните маркучи? Е да, предполагам че много зависи от качеството на самия спирачен маркуч, от спирачната течност, натоварването... но мен ме интересува съвсем приблизително при съвсем усреднени условия, т.е. нормално каране (20к км/годишно), ДОТ4 спирачна течност, италянски спирачни макучи (някакви си, не ги знам какви бяха)...Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
dani389 написа:Другото което може да направиш е както ти каза колегата с жълтото уно да по4истиш маншон4ета та и да ги смажеш но не с графитна грес а с -цензурирано- мас клкото и смепно да ти зву4и -цензурирано- мас е органи4ен продукт с голям вискузитет и не реагира с спира4ното масло; УспехПиши моля те Ч вместо 4!!! VladimFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Vladim написа:dani389 написа:Другото което може да направиш е както ти каза колегата с жълтото уно да по4истиш маншон4ета та и да ги смажеш но не с графитна грес а с -цензурирано- мас клкото и смепно да ти зву4и -цензурирано- мас е органи4ен продукт с голям вискузитет и не реагира с спира4ното масло; УспехПиши моля те Ч вместо 4!!! Vladim
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар