Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.9 JTD-странен шум от :съединител,скоростна кутия..

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво 1.9 JTD-странен шум от :съединител,скоростна кутия..

    Намерих доста теми във форума,за странните шумове около съединители,скоростни кутии и т.н.Но обяснение за моят шум не открих, та:Още като купих колата,претрисаше като потеглях.Общо взето карах така ,доста време и от ден два се появи едно чукане при смяна на скоростите(наподобява на луфт между две зъбни колелета),също когато карам с 40км/ч на четвърта скорост и отпускам и натискам рязко газта.За претрисането се оказа последният тампон на скоростната кутия,но чукането остана.Вече имам няколко идеи,но исках да споделя и с вас
    Fiat Bravo 1.9 JTD

    #2
    Като чета много ми прилича на счупена пружина/и пружни на феродови диск.Ако беше омекнала или счупена демпферна пружина на притискатения диск щеше да буксува съединитела или да неможеш да включваш предавките.
    Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
    IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
    1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
    2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

    Коментар


      #3
      ре

      Като изключа това странно чукане,съединителят си работи перфектно,не тресе,потегля плавно без сътресения,с превключването на скоростите също няма проблеми,шум от към него също няма.
      Fiat Bravo 1.9 JTD

      Коментар


        #4
        Може би проблема наистина да е в кутията ( дано да не е така че от цялата кола наи мразя да работя по ск.кутия)Успех. И дано се оправи лено.
        Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
        IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
        1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
        2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

        Коментар


          #5
          re

          Предполагам, че имаш още някой тампон за смяна
          До колкото видях двигателя се държи на два висящи тампона(които със сигирност са здрави),и един на скоростната кутия който съм сменил.Всички "майстори" при които съм я водил са единодушни,че проблема е в съединителя.Най-вероятно били олуфтени леглата на пружините ,и от там идвал свободният ход.
          Fiat Bravo 1.9 JTD

          Коментар


            #6
            Само да не те разочаровам, ама ако не се лъжа демпферните пружини се намиран на маховика.Ако ти се наложи да го сменяш, ще бъде доста скъпо удоволствие.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #7
              fiat_love написа:
              BO написа:
              Само да не те разочаровам, ама ако не се лъжа демпферните пружини се намиран на маховика.Ако ти се наложи да го сменяш, ще бъде доста скъпо удоволствие.
              На маховика няма пружини.
              Ами чувал съм, че не са със сигурност на феродовия диск та за това... А ето тука се вижда ... http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...ED%E8%F2%E5%EB
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #8
                re

                Ами чувал съм, че не са със сигурност на феродовия диск та за това... А ето тука се вижда ...
                BO наистина си прав.Съединителят ми пристигна и на него няма никакви пружини.Ролята на пружини изпълнявал някакъв гел,така ,че за сега мисля да не го плащам,а да се ориентирам някъде другаде.Проблема с чукането остава
                Fiat Bravo 1.9 JTD

                Коментар


                  #9
                  re

                  Досадното чукане вече е история.Ето я и причината:Циментацията на полуоската е корозирала и имаше голям луфт с карето.Стигнах съвсем случайно до нея.След смяна на маншон.
                  Прикачени файлове
                  Fiat Bravo 1.9 JTD

                  Коментар


                    #10
                    Това е добре. Поне най-лошия вариант отпадна.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #11
                      BO написа:
                      Само да не те разочаровам, ама ако не се лъжа демпферните пружини се намиран на маховика.Ако ти се наложи да го сменяш, ще бъде доста скъпо удоволствие.
                      Демпфера на маховика има ли луфт като се върти по часовниковата страна или обратно?Вчера свалихме моя, за да го сменим и видях, че има луфт 5-6мм
                      http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                      Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                      FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                      FIAT Punto 99' 1.7 TD

                      Коментар

                      Working...
                      X