Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се вади дръжката за сваляне на прозореца ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как се вади дръжката за сваляне на прозореца ?

    Здравейте, колеги. Как да сваля дръжката за сваляне на страничните стъкла (задните). Не виждам никъде някакно болтче или каквото и да е.
    Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

    #2
    Ако е колата от подписа: Цитирам @stef, от една тема с въпрос като твоя: ,,...ами аз имам темпра но може да е същото бутни кората на вътре в областа на дръжката а самата дръжка напъни на вън трябва да има едно телче което играе ролята на зегерка с една отверка го разтваряш леко и то излиза а за корите след като си свалил болтовете кората се държи и на щипки, подпъхваш внимателно една дълга и тънка отвертка между кората и вратата започвайки от ъгъла горе в ляво и внимателно да не счупиш държачите на самите щипки избутваш кората да се освободи от щипките и така една по една , май малко кофти го обясних но не е трудно ще се справиш"
    Fiat Bravo 1.9 TD100

    Коментар


      #3
      кола

      Има зегерка към кората http://alfa.kachi-snimka.info/thumbs...403k.jpgима е на снимка а тук е за кората http://forum.fiat-bg.org/files/front_door_665.jpg
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Благодаря ви много. Аз кората съм я свалял, но на предните врати, където са ел. стъклата, но отзад ме затормози само дръжката. Видях телчицата, ама не ми се рискуваше да я напъвам, та затова първо питах. И пак да благодаря.
        Fiat Brava 1.9 JTD, 105hp

        Коментар


          #5
          кола

          Трябва ти една права отвертка-да раздалечиш кората и пластмасата и крива тел на Г да може да е издърпаш ето така http://vbox7.com/play:3b9610b7d8
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Моя въпрос не е за сваляне, но имаМ проблем с ел.стъклата.Сутрин като сваля джамовете и тръгна да ги дигам много бавно се вдигат и десния спира до средата.Нещо профилактика ли им трябва или това са признаци на много слаб АБ(50ампера е)
            Fiat Marea 2.4 JTD+
            Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
            Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
            Renault 19/1.7mi/ - crash

            Коментар


              #7
              zlatarov написа:
              Моя въпрос не е за сваляне, но имаМ проблем с ел.стъклата.Сутрин като сваля джамовете и тръгна да ги дигам много бавно се вдигат и десния спира до средата.Нещо профилактика ли им трябва или това са признаци на много слаб АБ(50ампера е)
              Същото е и при мен колега. Проблема е ЕГН-то на колата . Реално прозореца се трие в плъзгачите повече от колкото е предвидено. За да не ти изгърми машинката се пуска тази защита. Забелязал си че след няколко секунди може отново да движиш прозореца . Има доста теми за смазването им, потърси ако ти се занимава. Аз лично си играх лятото с пасажерския. Ефекта трая точно седмица. Когато е топло стъклата вървят, застудее ли край. Мислех и шофьрското стъкло да правя ма се отказах. Ако решиш да играеш един съвет ако мога да си позволя. При мен като огледах машинката забелязах че по нейните плъзгачи греста е станала на сапун. намазах с нова грес и както ти казах имаше ефект. После много хора ми казаха, че е било по-добре да се намаже там с графитна смазка, шото лятото греста се стапя и плъзгачите остават без смазване. Лошото е че проблема не е само в машинката а и в гумените водачи на стъклото. Навремето когато колата е била нова е имало нещо като много къси власинки по които стъклото се е пързаляло, сега от тях са останали само тези които не се допират по стъклото. Самото стъкло се трие в гумата, а тя на топло и студено има доста различни характеристики . Отделно от това нашите прозорци са с доста сложна извита форма която допълнително увеличава контактната повърхност на стъклото с гумените водачи . Голфаджиите го нямат тоз проблем. Те техните стъкла са рязани от обикновени прозорци
              Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
              Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

              Коментар


                #8
                кола

                Ако можеш отвори кората и виж водача от старани и асансьорчето в средата
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  zlatarov написа:
                  Моя въпрос не е за сваляне, но имаМ проблем с ел.стъклата.Сутрин като сваля джамовете и тръгна да ги дигам много бавно се вдигат и десния спира до средата.Нещо профилактика ли им трябва или това са признаци на много слаб АБ(50ампера е)
                  Проблема не е от водачи, също не е за притеснение това, че акумулаторната ти батерия е 50Ah!Всичко това е свързано с бутоните и буксата, която е свързана! Свали бутоните и ги раздели от буксите. Почисти много добре всички пинове на буксата и бутоните, понеже чак съм убеден, че са нагоряли.
                  ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                  Коментар


                    #10
                    Виделин Райчинов написа:
                    zlatarov написа:
                    Моя въпрос не е за сваляне, но имаМ проблем с ел.стъклата.Сутрин като сваля джамовете и тръгна да ги дигам много бавно се вдигат и десния спира до средата.Нещо профилактика ли им трябва или това са признаци на много слаб АБ(50ампера е)
                    Проблема не е от водачи, също не е за притеснение това, че акумулаторната ти батерия е 50Ah!Всичко това е свързано с бутоните и буксата, която е свързана! Свали бутоните и ги раздели от буксите. Почисти много добре всички пинове на буксата и бутоните, понеже чак съм убеден, че са нагоряли.
                    Колега, надали е от бутонитеМоже и да са нагорели, но при вдигане ми се пуска ауто ефекта и просто стига до средата и спира.Предполагам е дефекта който колегата по-горе е описал.
                    Fiat Marea 2.4 JTD+
                    Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
                    Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
                    Renault 19/1.7mi/ - crash

                    Коментар


                      #11
                      zlatarov написа:
                      Виделин Райчинов написа:
                      zlatarov написа:
                      Моя въпрос не е за сваляне, но имаМ проблем с ел.стъклата.Сутрин като сваля джамовете и тръгна да ги дигам много бавно се вдигат и десния спира до средата.Нещо профилактика ли им трябва или това са признаци на много слаб АБ(50ампера е)
                      Проблема не е от водачи, също не е за притеснение това, че акумулаторната ти батерия е 50Ah!Всичко това е свързано с бутоните и буксата, която е свързана! Свали бутоните и ги раздели от буксите. Почисти много добре всички пинове на буксата и бутоните, понеже чак съм убеден, че са нагоряли.
                      Колега, надали е от бутонитеМоже и да са нагорели, но при вдигане ми се пуска ауто ефекта и просто стига до средата и спира.Предполагам е дефекта който колегата по-горе е описал.
                      Оф, почисти буксите и пак пиши.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар

                      Working...
                      X