Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно броя на клапаните

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ogi28b написа:
    flippy89 написа:
    Xaus написа:
    Например на VAG груп са с по 20 клапана 3 всмукателни и 2 изпускателни с 2 разпределителни вала.
    5 valves per cylinder, baby!......Two intake, three exhaust...... Аз си мисля че са 3 изпускателни и 2 всмукателни.
    Ти хубаво си го мислиш, ама като ги четеш тия статии - хвърляй по едно око и на снимките, щото тоя дето го е писал, е объркал точно тия две думи в цялата статия, ти го копираш тука и настана един смут... Естествено, че повече клапани ще има за чистия въздух, а не за изгорелите газове, защото значително се подобрява пълненето, особено като се отварят по различно време. А вече като са изгорели - много по-малко значение има как и кога ще напуснат горивната камера. Важното е да я напуснат. Ето и снимката от тая статия, всеки сам може да види кое какво е. Колекторите са си от съответните страни. А ето това е снимка на цилиндровата глава:Ясно се вижда, че на вала откъм изпускателния колектор (този, който се задвижва директно от ремъка, с ангренажното колело) има по 2 гърбици на цилиндър, а на смукателния - по 3.
    Не се ли отварят всички всмукателни клапани при всмукване или имаш в предвид за всички цилиндри ,че се отварят в различни моменти

    Коментар

    Working...
    X