Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно броя на клапаните

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос относно броя на клапаните

    Здравейте!Чудех се как може кола със четири цилиндров двигател да има 20 клапана?По пет на цилиндър.Тогава от тези пет колко се всмукателни и колко са изпускателни?Тия двигатели два разпределителни вала ли имат Грешен раздел-> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Има, има.... Пиши у Гуугле.... 20v

    Коментар


      #3
      Например на VAG груп са с по 20 клапана 3 всмукателни и 2 изпускателни с 2 разпределителни вала.
      Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
      Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

      Коментар


        #4
        Xaus написа:
        Например на VAG груп са с по 20 клапана 3 всмукателни и 2 изпускателни с разпределителни вала.
        Видях че на Passat B5 има.На 1.8.Та се чудех колко са всмукателни и колко изпускателни.Мерси за отговорите :D

        Коментар


          #5
          http://www.funksoulkitty.org/enginea...cs/engine.html
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #6
            Xaus написа:
            Например на VAG груп са с по 20 клапана 3 всмукателни и 2 изпускателни с 2 разпределителни вала.
            5 valves per cylinder, baby!......Two intake, three exhaust...... Аз си мисля че са 3 изпускателни и 2 всмукателни.
            Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
            Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
            Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

            Коментар


              #7
              Имам мотоциклет при който е с 5-клапана. 3-смукателни и 2-изпускателни също така клапаните са титаниеви. Валовете не е задължително да са два. Трите смукателни клапана са различни и се отварят на различни градуси.

              Коментар


                #8
                Последно кое от двете? 3-всмукателни и 2-изпускателни или 3 изпускателни и 2 всмукателни

                Коментар


                  #9
                  Ама те 20 ли са?

                  Коментар


                    #10
                    DRIVER1 написа:
                    Последно кое от двете? 3-всмукателни и 2-изпускателни или 3 изпускателни и 2 всмукателни
                    Въпрос на гледна точка на конструктора на моторетката. Аз смятам (и някой от производителите на двигатели), че е по добре да са 3 всмукателни и 2 изпускателни за да мое повече горивна смес да се всмуче дет се вика , ама някой пък са на мнение че е по-добре да може по-лесно да се изпуснат изгорелите газове и т.н. Така , че ги има и двата варианта....
                    Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
                    Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

                    Коментар


                      #11
                      Я кажи за кой мотор става въпрос ? Някой на Фиат или ?
                      Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                      И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                      .

                      Коментар


                        #12
                        Еее, при толкоз клавиатурни майстори, никой ли не е отварял фолксвагенов мотор? Или са сменяли само маслото! :D
                        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                        Коментар


                          #13
                          Отварял съм на един приятел на голф 4 1.8 20в. Той е с по три всмукателни и два изпускателни клапана.
                          Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                          И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                          .

                          Коментар


                            #14
                            Нормално и логично броя на всмукателните да е 3 , а изпускателните - 2. Изгорелите газове излизат под налягане, а горивната смес се засмуква. Който е разглобявал двигатели е забелязал, че дори на стандартен двигател, с по два клапана на цилиндър, диаметъра на изпускателния е по-малък.

                            Коментар


                              #15
                              flippy89 написа:
                              Xaus написа:
                              Например на VAG груп са с по 20 клапана 3 всмукателни и 2 изпускателни с 2 разпределителни вала.
                              5 valves per cylinder, baby!......Two intake, three exhaust...... Аз си мисля че са 3 изпускателни и 2 всмукателни.
                              Ти хубаво си го мислиш, ама като ги четеш тия статии - хвърляй по едно око и на снимките, щото тоя дето го е писал, е объркал точно тия две думи в цялата статия, ти го копираш тука и настана един смут... Естествено, че повече клапани ще има за чистия въздух, а не за изгорелите газове, защото значително се подобрява пълненето, особено като се отварят по различно време. А вече като са изгорели - много по-малко значение има как и кога ще напуснат горивната камера. Важното е да я напуснат. Ето и снимката от тая статия, всеки сам може да види кое какво е. Колекторите са си от съответните страни. А ето това е снимка на цилиндровата глава:Ясно се вижда, че на вала откъм изпускателния колектор (този, който се задвижва директно от ремъка, с ангренажното колело) има по 2 гърбици на цилиндър, а на смукателния - по 3.

                              Коментар

                              Working...
                              X