Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с таблото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с таблото

    Колеги,проблема ми е много голям...на таблото на Типото отказват да работят някой неща часовника и прозорчето за икономията на гориво иди дойди...обаче отказа най важното-температурата Има обаче и предистория.Счупи ми се мущукът на преливника на радиатора.Направих по-голяма дупка,направих резба,взех един метален мущук с резба и го завих наполовина,другата половина оставих навън за да може там да попадне и течния метал с който после го намазах...стана доста здраво....обаче като го подкарах и изведнъж гледам отиде на 130 градуса.Спрях веднага.Отварям капака-нищо.Всичко си е нормално там.карах на пресекулки като гасих колата отначало по светофарите.а температурата все играе и сега е на 130 градуса непрекъснато.Само като изгася и запаля ми показва 90 и съм склонен да вярвам на него,защото си варви идеално колата....обаче не мога да карам така.Моля ако някой знае как или къде да оправя таблото да ми каже.Благодаря предварително

    #2
    Да ама той от време на време играе,хем на 110 хем на 130......а той къде се намира и как да го оправя....или някъде където могат да го оправят или сложат нов,и колко ще ми струва?А и искам цялото табло да оправя,насочват ме за това някъде на"Мария Лиуза" и"Козлудуй"

    Коментар


      #3
      благодарявсе пак е имало въздух в радиатора....а таблото вс още не знам къде и как да оправя

      Коментар


        #4
        Ами аз имах доста сходен проблем с температурния датчик, който се оказ че може да е от следните неща:1.Лоша връзка между датчика и таблото (мериш кабела,почистваш кабелната обувка на самия датчик)2.Лоша връзка на масата на цялата кола (централния кабел за масата.) - оправянето е по-сложно - почистваш всияките кабелни обувки намиращи се на един разпределител на гредата откъм левия фар.Огледай и самия централен дебел кабел от акомулатора дали е стабилно закрепен към въпросното нещо (то е една ламаринка с няколко кабелни обувки и е завинтена за купето с един болт).При мен се беше окислила връзката на дебелия кабел със самата ламаринка и оттам ми играеше датчика примерно като се включат фаровете или като завърти перката или като натисна спирачка и т.н.3.Повреден температурен датчик (трудно ще го усетиш това ли е докато не си купиш друг и не видиш какво се случва)4.Изгорял стабилизатор на захранването на таблото (при дигиталните) - просто таблото се смущава от консуматорите и пулсациите на напрежението от алтернатора и откача (в по-тежкия случай направо става като цветомузика цялото).Друго не се сещам като възможност освен ако си с аналогово самия датчик в таблото да е проблемен.
        Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

        Коментар


          #5
          мерси за информацията,още утре ще проверя всичко това,но май е последното защото и часовника се включва когато си иска и разни други работи се бъзикат.....то таблото има ли освен бушони(и те къде са точно)и някакви релета от които може да става това......мисля че проблема стана откакто сложих газова уредба и аларма....

          Коментар


            #6
            ами да ти кажа честно незнам да има релета и т.н. понеже дефакто по-голямата част от таблото си работи и без да си на Контакт а при контакт пали лампите (при дигиталното поне).Като цяло захранването е един транзистор и шепа електронни елементи.Едно време имах схеми някъде ама вече съм ги затрил и май не мога да ти помогна особено
            Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

            Коментар


              #7
              е нищо, мерси все пак а знаеш ли някъде сервиз или добър майстор който разбира от такива работи?

              Коментар


                #8
                Ами ще попитам един комшия дали ще иска да се занимае.
                Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                Коментар

                Working...
                X