Колеги,проблема ми е много голям...на таблото на Типото отказват да работят някой неща часовника и прозорчето за икономията на гориво иди дойди...обаче отказа най важното-температурата Има обаче и предистория.Счупи ми се мущукът на преливника на радиатора.Направих по-голяма дупка,направих резба,взех един метален мущук с резба и го завих наполовина,другата половина оставих навън за да може там да попадне и течния метал с който после го намазах...стана доста здраво....обаче като го подкарах и изведнъж гледам отиде на 130 градуса.Спрях веднага.Отварям капака-нищо.Всичко си е нормално там.карах на пресекулки като гасих колата отначало по светофарите.а температурата все играе и сега е на 130 градуса непрекъснато.Само като изгася и запаля ми показва 90 и съм склонен да вярвам на него,защото си варви идеално колата....обаче не мога да карам така.Моля ако някой знае как или къде да оправя таблото да ми каже.Благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с таблото
Collapse
X
-
Ами аз имах доста сходен проблем с температурния датчик, който се оказ че може да е от следните неща:1.Лоша връзка между датчика и таблото (мериш кабела,почистваш кабелната обувка на самия датчик)2.Лоша връзка на масата на цялата кола (централния кабел за масата.) - оправянето е по-сложно - почистваш всияките кабелни обувки намиращи се на един разпределител на гредата откъм левия фар.Огледай и самия централен дебел кабел от акомулатора дали е стабилно закрепен към въпросното нещо (то е една ламаринка с няколко кабелни обувки и е завинтена за купето с един болт).При мен се беше окислила връзката на дебелия кабел със самата ламаринка и оттам ми играеше датчика примерно като се включат фаровете или като завърти перката или като натисна спирачка и т.н.3.Повреден температурен датчик (трудно ще го усетиш това ли е докато не си купиш друг и не видиш какво се случва)4.Изгорял стабилизатор на захранването на таблото (при дигиталните) - просто таблото се смущава от консуматорите и пулсациите на напрежението от алтернатора и откача (в по-тежкия случай направо става като цветомузика цялото).Друго не се сещам като възможност освен ако си с аналогово самия датчик в таблото да е проблемен.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
мерси за информацията,още утре ще проверя всичко това,но май е последното защото и часовника се включва когато си иска и разни други работи се бъзикат.....то таблото има ли освен бушони(и те къде са точно)и някакви релета от които може да става това......мисля че проблема стана откакто сложих газова уредба и аларма....
Коментар
-
ами да ти кажа честно незнам да има релета и т.н. понеже дефакто по-голямата част от таблото си работи и без да си на Контакт а при контакт пали лампите (при дигиталното поне).Като цяло захранването е един транзистор и шепа електронни елементи.Едно време имах схеми някъде ама вече съм ги затрил и май не мога да ти помогна особеноFiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар