Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ, не запали!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    ray_man написа:
    NikMar написа:
    Докарай най сетне 12В до нея и я пробвай, досега да си го направил 100 пъти, пък после ще приказваме.
    Нали това е въпроса, черното ли трябва да е масата? Да не взема да я изгоря, или к’во проба - грешка!
    Неможеш да я изгориш ако я свържеш правилно, докарай си акумолатора отзад и с 2 кабела я пробвай, нищо неможе да й стане.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #32
      Е то това пита колегата де, то ако я свърже правилно, е ясно, че няма да изгори. Въпросът е какво ще стане ако я свърже наопаки. Черното е маса обикновено, да. Но и това можеш да разбереш лесно с мултицета.3 страници тема и още не знаем дали помпата работи. Браво! Някъде към края на октомври дали ще сме разбрали кое е плюс и кое е минус на буксата? Поне за Нова година да знаем бушон ли ще е, инерционен прекъсвач ли ще е... За Великден - помпа. За другата Нова година - край и ключ на темата.

      Коментар


        #33
        ogi28b написа:
        Е то това пита колегата де, то ако я свърже правилно, е ясно, че няма да изгори. Въпросът е какво ще стане ако я свърже наопаки.
        Ще завърти наобратно и ефект 0, зависи колко са износени четките й може да ги задере.
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #34
          Пуснах ток на помпата и завъртя! Проблема е преди нея! Пали и след това веднага гасне!

          Коментар


            #35
            Mоже да провериш и бялото реле отпред при МАР-сензора е през него минава тока за помпата ! това бялото на снимката .
            Прикачени файлове
            Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
            И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
            .

            Коментар


              #36
              ray_man написа:
              Пуснах ток на помпата и завъртя! Проблема е преди нея! Пали и след това веднага гасне!
              Ти измери ли на буксата това дето ти писах? Измери ли дали на единия кабел идва 12 волта а другият дали е свързан към маса. Какво те убеждава така силно, че проблемът е преди нея, а не след нея?

              Коментар


                #37
                ogi28b написа:
                ray_man написа:
                Пуснах ток на помпата и завъртя! Проблема е преди нея! Пали и след това веднага гасне!
                Ти измери ли на буксата това дето ти писах? Измери ли дали на единия кабел идва 12 волта а другият дали е свързан към маса. Какво те убеждава така силно, че проблемът е преди нея, а не след нея?
                С този мултицет който ми даде един познат, нищо не можех да разбера, постоянно свири и показва някакви цифри. Показва точно когато има волтаж, това поне му признавам на акумулатора и на клемата на поплавъка показа 12 и 5 волта, но на маса и другата жица на клемата си показваше каквото иска!

                Коментар


                  #38
                  Както и да е проблема е РЕШЕН! Благодаря на всички за помощта и извинявайте за изгубеното време!П.С. Добутах го до един ел. сервиз "на близо", след половин ден борба се оказа, че имало малко импровизация при свързването на алармата и с течение на времето жиците и к’вото там са правили ебават положението! Момчетата я изолираха от горивната с-ма и сега всичко е наред!

                  Коментар


                    #39
                    Аман от пишман "майстори" дето слагат аларми Евалата че са ти я оправили.
                    Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                    И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                    .

                    Коментар


                      #40
                      Какво са виновни майсторите? Нали до миналата седмица е работила нормално? Ако са пипали миналата седмица и от тогава има проблем - квалифицирайте ги, ама ако е правено преди Х години и сега има повреда - защо да са пишман майстори? Сложена е аларма, която прекъсва горивната помпа, което не е лошо. В случая пишман са точно тия, дето са вместо да оправят проблема, т.е. да отстранят причината и отново да си работи както е предвидено (алармата да прекъсва горивото), те са се справили със следствието - изолирали са алармата от веригата на помпата. Е кой е по-пишман майстор? По същата логика можем да наречем пишман майстори тия от Фиат и от Бош, защото са измислили датчик за колянов вал, заради който колата гасне и не пали.

                      Коментар


                        #41
                        ogi28b написа:
                        Какво са виновни майсторите? Нали до миналата седмица е работила нормално? Ако са пипали миналата седмица и от тогава има проблем - квалифицирайте ги, ама ако е правено преди Х години и сега има повреда - защо да са пишман майстори? Сложена е аларма, която прекъсва горивната помпа, което не е лошо. В случая пишман са точно тия, дето са вместо да оправят проблема, т.е. да отстранят причината и отново да си работи както е предвидено (алармата да прекъсва горивото), те са се справили със следствието - изолирали са алармата от веригата на помпата. Е кой е по-пишман майстор? По същата логика можем да наречем пишман майстори тия от Фиат и от Бош, защото са измислили датчик за колянов вал, заради който колата гасне и не пали.
                        Така е прав си! Но тази аларма е слагана допълнително и видях рязани жици от клемите, връзвани за други за други и т.н. Това преправяне си каза думата и сега му е дошъл момента. Не казвам че и сега майсторите са направили супер нещата и тяхното преправяне някой ден може да се пре.....такова.

                        Коментар


                          #42
                          Ти ако видиш аз как съм си свързал DRL-a - ще паднеш от смях. Точно това съм правил - рязал съм жици, свързвал съм от една букса на друга, жици една за друга, пускал съм допълнителни кабели от волана до бушоните... Но всичко работи така, както искам и както трябва, и както е предвидено. Утре ще продам колата на някой, ще му изгори бушонче, ще я закара на някои такива майстори и те ще разбутат всичко, а аз ще съм пишман майстор. Ужаст.Айде сега с работещата кола може да дойдеш на среща на форума утре, че ти е ред да почерпиш.

                          Коментар


                            #43
                            кола

                            Така се прави в повечето случай когато се сага реле да прекъсва някоя важна верига да не пали колата но понякога прави проблеми.Сигурно ти е светело някоя лампа по таблото.
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #44
                              Аз пък мога да се хвана на бас че никакви аларми не са правили, ами са стегнали масите на помпата и мотора и тя е запалила. пп Пък ако това за алармата е вярно, че са прекъсвали помпата, мога да го определя като фантазиите на елкона.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар


                                #45
                                Преди да се даде диагноза "помпа" се проверява:1. бушончето 15А и релето в кутишката в двигателния отсек.2. Шок бутона под седалката да се натисне пак профилактично.3. Да се подаде ток директно на буксата на помпата с акумулатор и кабели.4. Чак тогава се вади кошницата с помпата и пак се пробва с акумулатор, този път директно на обувките И и5. Ако и тогава не мъца се сменя с друга.Повечето помпи се сменят даже работещи и после в сервиза цъкат шока или сменят бушончето.Проблема на колегата е в аларма- абе фиати преди 2004 не се крадат, за какво слагате тези неща? :D
                                Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                                Коментар

                                Working...
                                X