ray_man написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ, не запали!
Collapse
X
-
Е то това пита колегата де, то ако я свърже правилно, е ясно, че няма да изгори. Въпросът е какво ще стане ако я свърже наопаки. Черното е маса обикновено, да. Но и това можеш да разбереш лесно с мултицета.3 страници тема и още не знаем дали помпата работи. Браво! Някъде към края на октомври дали ще сме разбрали кое е плюс и кое е минус на буксата? Поне за Нова година да знаем бушон ли ще е, инерционен прекъсвач ли ще е... За Великден - помпа. За другата Нова година - край и ключ на темата.
Коментар
-
ogi28b написа:Е то това пита колегата де, то ако я свърже правилно, е ясно, че няма да изгори. Въпросът е какво ще стане ако я свърже наопаки.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
ray_man написа:Пуснах ток на помпата и завъртя! Проблема е преди нея! Пали и след това веднага гасне!
Коментар
-
ogi28b написа:ray_man написа:Пуснах ток на помпата и завъртя! Проблема е преди нея! Пали и след това веднага гасне!
Коментар
-
Както и да е проблема е РЕШЕН! Благодаря на всички за помощта и извинявайте за изгубеното време!П.С. Добутах го до един ел. сервиз "на близо", след половин ден борба се оказа, че имало малко импровизация при свързването на алармата и с течение на времето жиците и к’вото там са правили ебават положението! Момчетата я изолираха от горивната с-ма и сега всичко е наред!
Коментар
-
Какво са виновни майсторите? Нали до миналата седмица е работила нормално? Ако са пипали миналата седмица и от тогава има проблем - квалифицирайте ги, ама ако е правено преди Х години и сега има повреда - защо да са пишман майстори? Сложена е аларма, която прекъсва горивната помпа, което не е лошо. В случая пишман са точно тия, дето са вместо да оправят проблема, т.е. да отстранят причината и отново да си работи както е предвидено (алармата да прекъсва горивото), те са се справили със следствието - изолирали са алармата от веригата на помпата. Е кой е по-пишман майстор? По същата логика можем да наречем пишман майстори тия от Фиат и от Бош, защото са измислили датчик за колянов вал, заради който колата гасне и не пали.
Коментар
-
ogi28b написа:Какво са виновни майсторите? Нали до миналата седмица е работила нормално? Ако са пипали миналата седмица и от тогава има проблем - квалифицирайте ги, ама ако е правено преди Х години и сега има повреда - защо да са пишман майстори? Сложена е аларма, която прекъсва горивната помпа, което не е лошо. В случая пишман са точно тия, дето са вместо да оправят проблема, т.е. да отстранят причината и отново да си работи както е предвидено (алармата да прекъсва горивото), те са се справили със следствието - изолирали са алармата от веригата на помпата. Е кой е по-пишман майстор? По същата логика можем да наречем пишман майстори тия от Фиат и от Бош, защото са измислили датчик за колянов вал, заради който колата гасне и не пали.
Коментар
-
Ти ако видиш аз как съм си свързал DRL-a - ще паднеш от смях. Точно това съм правил - рязал съм жици, свързвал съм от една букса на друга, жици една за друга, пускал съм допълнителни кабели от волана до бушоните... Но всичко работи така, както искам и както трябва, и както е предвидено. Утре ще продам колата на някой, ще му изгори бушонче, ще я закара на някои такива майстори и те ще разбутат всичко, а аз ще съм пишман майстор. Ужаст.Айде сега с работещата кола може да дойдеш на среща на форума утре, че ти е ред да почерпиш.
Коментар
-
Аз пък мога да се хвана на бас че никакви аларми не са правили, ами са стегнали масите на помпата и мотора и тя е запалила. пп Пък ако това за алармата е вярно, че са прекъсвали помпата, мога да го определя като фантазиите на елкона.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Преди да се даде диагноза "помпа" се проверява:1. бушончето 15А и релето в кутишката в двигателния отсек.2. Шок бутона под седалката да се натисне пак профилактично.3. Да се подаде ток директно на буксата на помпата с акумулатор и кабели.4. Чак тогава се вади кошницата с помпата и пак се пробва с акумулатор, този път директно на обувките И и5. Ако и тогава не мъца се сменя с друга.Повечето помпи се сменят даже работещи и после в сервиза цъкат шока или сменят бушончето.Проблема на колегата е в аларма- абе фиати преди 2004 не се крадат, за какво слагате тези неща? :DBrava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар