Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ, не запали!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    DRIVER1 написа:
    Ако е спукана дистрибуторната капачка от там влиза влага в прекъсвач-разпределителя и не отива ток до свещите.Иначе може и помпата да е заминала.
    И дистрибуторната капачка може да е избягала.
    Fiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp

    Коментар


      #17
      кола

      Еее нали е Браво 1.6 103 кс тава е нова кола :D другаде е проблема това не е ГОЛФ
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #18
        Мерих днес с мултицет и май има 5 волта на клемата (не му разбирам много) , това нормално ли е? Какво съпротивление трябва да дава ако помпата работи нормално?

        Коментар


          #19
          кола

          Трябва да е 12 волта в първите -15 секунди нещо друго си мерил или някъде се губи волтажа пробвай да мериш от + към маса -купето.
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #20
            А сле тези 15 сек? Малко ми е трудно да въртя ключа и да меря в багажника.

            Коментар


              #21
              Кола

              Трябва някой да помага След около 15 секунди помпата спира ако колата запали помпата си работиАко не се справяш обади се след работа да е погледнем .
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #22
                Сега ме осени една идея! Ако пусна ток от поплавъка (когато подам контакт показва нивото на бензина) към помпата, АКО работи помпата, ще завърти ли?

                Коментар


                  #23
                  Трябва със щипки например да даде 12 волта само на помпата и тя трябва да тръгне
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #24
                    ray_man написа:
                    Сега ме осени една идея! Ако пусна ток от поплавъка (когато подам контакт показва нивото на бензина) към помпата, АКО работи помпата, ще завърти ли?
                    На поплавъка нямаш + и - 12 В, там има един плъзгач, който се плъзга по писта с графит и променя съпротивлението спрямо маса.
                    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                    Коментар


                      #25
                      [quote="NikMar"На поплавъка нямаш + и - 12 В, там има един плъзгач, който се плъзга по писта с графит и променя съпротивлението спрямо маса.[/quote]Хубаво, тогава к’ва е тази (втора) клема с 2 жици която в лиза в помпата и когато я извадя от гнездото стрелката на бензина пада и светва лампата все едно нямам бензин?

                      Коментар


                        #26
                        Тази букса е за нивото. Там има стабилизирано напрежение 5 волта, което не ти върши работа. Не прави манипулации. Две неща имаш за измерване на тая букса на помпата: 1. На един от двата кабела трябва да има +12 волта при подаване на контакт. Червената сонда на единия кабел, а черната - на купето някъде.2. Един от двата кабела трябва да е маса. Ако не можеш и не знаеш как да направиш тези измервания - не пипай нищо, а потърси някой, който може. Ключаря предложи.

                        Коментар


                          #27
                          В червено ти е резервоара, а това за което питаш е в зелено
                          Прикачени файлове
                          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                          Коментар


                            #28
                            Може и да не е самата помпа! Мерих, но показва всичко друго, но не и 12в на клемата. На кемата има черна и нещо като кафяво жици, черната обикновенно е масата нали? Забелязах сутринта обаче, че и мигачите отзад не работят! Стоп и габарит има!

                            Коментар


                              #29
                              Докарай най сетне 12В до нея и я пробвай, досега да си го направил 100 пъти, пък после ще приказваме.
                              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                              Коментар


                                #30
                                NikMar написа:
                                Докарай най сетне 12В до нея и я пробвай, досега да си го направил 100 пъти, пък после ще приказваме.
                                Нали това е въпроса, черното ли трябва да е масата? Да не взема да я изгоря, или к’во проба - грешка!

                                Коментар

                                Working...
                                X