ФИАТ ПАНДА-Янг (ZFA141A) 1,1l, пр. 2004 (не новата Панда, а предходният, по-ъгловат модел, наподобяващ малко джипче)При първа позиция на ключа не се чува зажужаване на бензиновата помпа (БП), стартерът върти, двигателят не пали. Предпазителят 30А и релето - проверени. До БП, при първа поз. на ключа се подават 12 волта, но откъм нея не се чува нито звук. Напръскването около ринга на БП с авто-контокс не помогна за отвиване с почукване чрез широка отверка; двулитрово шише гореща вода - също не промени нещата. Моля за съвет, ако някой е патил с такъв РИНГ или е виждал някъде ТЕМА по такъв казус - ще ви бъда много благодарен... Лошото е, че тази Пандичка е била паркирана в едно вътрешна алея, а в близост не ми е извествно да има сервизи, само една гумаджийница...(Модулът на БП мисля, че е същият както при Fiat Punto Mk2 1.2 8v ’03 - като този, дето се продава на части от плевенчанина във Форума.)========================================== ============Явно не съм дал достатъчно инфо: С мултицет бе проверено дали се подават 12 волта към куплунга на Помпата - има си ги. При първа позиция на ключа към БП се подава захранване 12 волта, но тя си мълчи.Проблемът е в отвиването на пръстена, който закрепва модула с помпата и потенциометъра-нивомер на горивото. При първи поглед отгоре - помпата е като тази, на снимката тук:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
FIAT PANDA-Young 1,1 - проблем с бензинова помпа
Collapse
X
-
Проблемът с отварянето на фланеца на помпата бе решен. Но сега пък възникна друг - няма звуков сигнал... Бушонът на клаксона е здрав. Не можах да намеря електрическа схема за този модел на Панда - тя е първата модификация, води се "Янг", двигател 1,15 моно-инжекция, нито пък успях да открия къде е скрит КЛАКСОНЪТ, колкото и глупаво да изглежда това!!!Та, моля ви, колеги, ако някой си е патил от такива дивотии, да подаде някоя сламка или линк към данни...========================================Ту к искам да споделя и един любопитен момент в борбите с отвиването на фланеца на бензиновата помпа. Може и да е от полза за някой друг!Под този Фланец, околовръст, има един дебеличък ГУМЕН ПРЪСТЕН, с който се уплътнява яко целият модул към бензиновия резервоар.Тъй като самият Фланец, в долната си страна, която лежи върху гумения пръстен, има нещо като НАКАТКИ . Мисля, че те подсилват якоТРИЕНЕТО между него и гумения пръстен, и това усложнява отвиването.Затова, ако има помощник, който да натиска надолу горния капак на Модула (с изходящия бензинов щуцер и клемата) - отвиването ще се облекчи.Нещо такова приложихме, като използвахме 2 яки отверки, като лостове от 2-ри род, подпрени в срещуположни зъбчета на Фланеца... ===============Друг въпрос е, че след като извадихме помпата, от нея дълго изтичаше някаква ГНЯЗ - - някаква сивкава субстанция, която след изсъхване оставя една стабилна сива маса. След източването на тази гняз и като се убедихме, че до моноинжектора постъпва Чист бензин, върнахме обратно помпата, която почна да сработва, направиха се няколко кръгчета из квартала... ...Днес обаче, след 15-тина часов престой - помпата отново почна да работи несигурно. След изваждането от нея отново потече подобна сивкава течност.Взе се решение да бъде взета нова помпа...Всъщност, май самата помпа, макар че проработва от време на време, почва да се саморазрушава вътрено и вероятно затова се образува тази сивкаво-пепелява субстанция...
Коментар
-
колега би ли си написал номер шаси ако може ?за да ти пратя едно сайтчеШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Рових днес из Мрежата и открих доста подробно развита тема по моите "главоболия":http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=98563Дали не си струва - подобни решения по яко главоболни проблеми да се СТИКВАТ в отделна категория във Форума!?!
Коментар
-
А тук са дадени и други Тежки Моменти в тази БОРБАhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=79360
Коментар
-
ето колега разгледай този сайт на руски е но мисля че ще се справишhttp://www.auto-parts.spb.ru/cat/fi/...A0001985433&g=Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Re: клаксон
kluchar написа:Клаксона трябва да е някъде пред радиатора при бронята №1 ако не е преместен
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар