Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

FIAT PANDA-Young 1,1 - проблем с бензинова помпа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    FIAT PANDA-Young 1,1 - проблем с бензинова помпа

    ФИАТ ПАНДА-Янг (ZFA141A) 1,1l, пр. 2004 (не новата Панда, а предходният, по-ъгловат модел, наподобяващ малко джипче)При първа позиция на ключа не се чува зажужаване на бензиновата помпа (БП), стартерът върти, двигателят не пали. Предпазителят 30А и релето - проверени. До БП, при първа поз. на ключа се подават 12 волта, но откъм нея не се чува нито звук. Напръскването около ринга на БП с авто-контокс не помогна за отвиване с почукване чрез широка отверка; двулитрово шише гореща вода - също не промени нещата. Моля за съвет, ако някой е патил с такъв РИНГ или е виждал някъде ТЕМА по такъв казус - ще ви бъда много благодарен... Лошото е, че тази Пандичка е била паркирана в едно вътрешна алея, а в близост не ми е извествно да има сервизи, само една гумаджийница...(Модулът на БП мисля, че е същият както при Fiat Punto Mk2 1.2 8v ’03 - като този, дето се продава на части от плевенчанина във Форума.)========================================== ============Явно не съм дал достатъчно инфо: С мултицет бе проверено дали се подават 12 волта към куплунга на Помпата - има си ги. При първа позиция на ключа към БП се подава захранване 12 волта, но тя си мълчи.Проблемът е в отвиването на пръстена, който закрепва модула с помпата и потенциометъра-нивомер на горивото. При първи поглед отгоре - помпата е като тази, на снимката тук:

    #2
    кола

    като е 2004 трябва да има и кодсвети ли нещо по таблото Ако дадеш 12 волта на помпата няма ли да тръгне ви какво няма + или - Трябва да има и бутон да прекъсва -
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Проблемът с отварянето на фланеца на помпата бе решен. Но сега пък възникна друг - няма звуков сигнал... Бушонът на клаксона е здрав. Не можах да намеря електрическа схема за този модел на Панда - тя е първата модификация, води се "Янг", двигател 1,15 моно-инжекция, нито пък успях да открия къде е скрит КЛАКСОНЪТ, колкото и глупаво да изглежда това!!!Та, моля ви, колеги, ако някой си е патил от такива дивотии, да подаде някоя сламка или линк към данни...========================================Ту к искам да споделя и един любопитен момент в борбите с отвиването на фланеца на бензиновата помпа. Може и да е от полза за някой друг!Под този Фланец, околовръст, има един дебеличък ГУМЕН ПРЪСТЕН, с който се уплътнява яко целият модул към бензиновия резервоар.Тъй като самият Фланец, в долната си страна, която лежи върху гумения пръстен, има нещо като НАКАТКИ . Мисля, че те подсилват якоТРИЕНЕТО между него и гумения пръстен, и това усложнява отвиването.Затова, ако има помощник, който да натиска надолу горния капак на Модула (с изходящия бензинов щуцер и клемата) - отвиването ще се облекчи.Нещо такова приложихме, като използвахме 2 яки отверки, като лостове от 2-ри род, подпрени в срещуположни зъбчета на Фланеца... ===============Друг въпрос е, че след като извадихме помпата, от нея дълго изтичаше някаква ГНЯЗ - - някаква сивкава субстанция, която след изсъхване оставя една стабилна сива маса. След източването на тази гняз и като се убедихме, че до моноинжектора постъпва Чист бензин, върнахме обратно помпата, която почна да сработва, направиха се няколко кръгчета из квартала... ...Днес обаче, след 15-тина часов престой - помпата отново почна да работи несигурно. След изваждането от нея отново потече подобна сивкава течност.Взе се решение да бъде взета нова помпа...Всъщност, май самата помпа, макар че проработва от време на време, почва да се саморазрушава вътрено и вероятно затова се образува тази сивкаво-пепелява субстанция...

      Коментар


        #4
        клаксон

        Клаксона трябва да е някъде пред радиатора при бронята №1 ако не е преместен
        Прикачени файлове
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          kluchar - благодаря много за чертежа! Ще търсим в тази посока!

          Коментар


            #6
            колега би ли си написал номер шаси ако може ?за да ти пратя едно сайтче
            Шофирай разумно, на пътя не си сам.
            Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
            Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
            Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

            Коментар


              #7
              Номерът на шасито е:ZFA141A0001985433

              Коментар


                #8
                трябва да изчистиш резервоара,помпата ,да смениш филтъра и тогава всичко останало

                Коментар


                  #9
                  Рових днес из Мрежата и открих доста подробно развита тема по моите "главоболия":http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=98563Дали не си струва - подобни решения по яко главоболни проблеми да се СТИКВАТ в отделна категория във Форума!?!

                  Коментар


                    #10
                    А тук са дадени и други Тежки Моменти в тази БОРБАhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=79360

                    Коментар


                      #11
                      ето колега разгледай този сайт на руски е но мисля че ще се справишhttp://www.auto-parts.spb.ru/cat/fi/...A0001985433&g=
                      Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                      Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                      Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                      Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                      Коментар


                        #12
                        БЛАГОДАРЯ МНОГО колега Шалев! Прекрасна работа ще свърши този каталог!

                        Коментар


                          #13
                          Re: клаксон

                          kluchar написа:
                          Клаксона трябва да е някъде пред радиатора при бронята №1 ако не е преместен
                          ============================По Закона на Мърфи клаксонът май е преместен по италиански "артистично" на съвсем друго място -- във високата част на левия калник. Защитен от някаква черна пластмасова "кутия, и естествено - самата тя и околовръст е набито с кал... Ще търся някъде равно място - защото май трябва да повдигна предницата на италианското "мече",за да се добера до заветната цел... Като успея - ще пусна няколко фотки тука - може и някой друг да се окаже в подобно глЮпаво пУлУженийце...

                          Коментар

                          Working...
                          X