Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто и слабо парно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто и слабо парно

    Здравейте, колеги карам пунто 1.1 55sx и според мен парното ми доста слабо и умирам от студ. Сменени са; радиаторчето в купето, радиатора на мотора, термостат, датчик на уреда който покозва температурата на таблото, водна помпа, всичко с ново. Системата е обезвъздушена. След като прочетох всички теми свързани с порното закарах колата в сервиз, питах тук там всеки казва че на пунтото си мо е такова парното. Искам да попитам колегите който карат такова пунто дали и при тях е така. И възможно ли е термостата да е менте въпреки че е BEHR и го купих от александър ауто за 22лв. Защото стрелката на температурата стой малко след първата стрелка на уреда на таблото, и имам чувството че бавно загрява минавам 10-12км. и тогава започват да се усещат заченки на парно а ако работи на место поне 20 минути. Майсторите пипат трабите при студена кола и казват че термостата работи. Моля за някакви идей и съвети ако сте имали тъкъв проблем. БЛАГОДАРЯ
    ФИАТ ПУНТО 1 1.2/75

    #2
    Аз карам такова Пунто 1.1 S и само мога да кажа че парнто загрява само след по малко от 1 км, а след още 1 км трябва да го спирам или намалям че ми става жега, не знам дали е нормално или не, термостата е нов сменен и е обезвъздушена системата. А защо при теб загрява бавно да кажат спецовете...
    Пунто 1.1 1994 г.

    Коментар


      #3
      парно

      провери ли да нее откачено чилото което определя топла /студено или клапа ако е с моторче парното след 3-4 км трябва да е супер иначе и аз го карам на студено поне така показва уреда пежду налалото и средата и като съм мелил водата до 85 градуса а перката включва много рядко иначе Термостат нов датчици нови обезвъздушено е /иначе няма парно пробвай пак да обезвъздушиш от някаде към парното
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Аз и аз на 1-вия километър усещам вече че почва да духа топличко. Обаче не съм като тругия колега дето след 2-рия километър го спира. При мен има нещо друго. Когато стоя на светофар (дори и стрелката на температурата да е в средата и при каквото и да е положение на клапата за въздух) и колата работи, почти не ми вкарва в колата топъл въздух. КОгато обаче се засиля (дори и при положение на клапата да върти въздуха в купето само) вкарва ебати жегата ...

        Коментар


          #5
          Благодаря ви!!! значи пунтото все пак си има нормално парно, в събота ще видя клапата която регулира топло и студено дали отваря до край, въпреки че като сменях радаторчето всичко беше наред. А датчика за темп. на уреда го смених, защото покозваше по малко сега перката се включва нормално на средата а преди на първата черта.
          ФИАТ ПУНТО 1 1.2/75

          Коментар


            #6
            и при мен не е особено силно парното и държи температурата малко над 2-рата 4ерта (под средата) сменен и термостат и датчик разлика нямаше никаква... иначе пунтото е 16в спортинг
            Madness Motorsport
            (\__/)
            (='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
            (")_(") signature to help him gain world domination.

            Коментар


              #7
              Re: пунто и слабо парно

              pepiko написа:
              . Майсторите пипат трабите при студена кола и казват че термостата работи. Моля за някакви идей и съвети ако сте имали тъкъв проблем. БЛАГОДАРЯ
              Категорично парното на Пунто е добро. Както са казали колеги за 1-2 км колата се стопля. Не разбрах обаче как при студена кола майсторите разбраха че работи термостата и щом температурата ти уреда на таблото стои на минимум със сигурност проблема не е от клапата вкарваща въздух в купето. За мен термостат е проблема въпреки че е нов - и то термосатата явно стои отворен.
              Punto SX 1.1 55

              Коментар


                #8
                Колеги, днеска отидох и си купих термостат от ф-ма T&N, отново на Behr и искам да ви се похваля, че ВЕЧЕ имам парно. Оказа се, че два термостата, на една и съща фирма, отварят на различни температури и се оказа, че проблема е бил в термостата, въпреки, че бях го сменил. Колеги, благодаря на всички ви, за изказаните съвети.
                ФИАТ ПУНТО 1 1.2/75

                Коментар


                  #9
                  И аз имам същия проблем

                  карам Пунто 1,1. да ви кажа и аз имам подобен проблем. преди времебях молил за помощ, защото перката включваше високо, духаше ту студено ту топло и изобщо беше ад. смених термостат, не помня каква марка си купих. Френски мисля, беше около 17 лева от магазина на "Евлоги Георгиев". Сега работи нормално, духа топло, ама не е толко топло, колкотхо трябва да бъде. Обезвъздушена е в сервиз, там смениха и термостата, защото ми е отзад пък нямам инструмент. Перката вече включва нормално, на средата, но не духа толкова топло, колкото трябва. не е нормално на втора черта като надуя на 2 перката и да духа горе-долу хладко. веднага загрява, вече нормално, но парното не е като хората. топло, но не така, както трябва. кажете моля от какво може да е. да обезвъздуша сам ли що ли ?! благодаря Митко

                  Коментар


                    #10
                    Обезвъздушаването става, като загрее колата нормално, под карбуратора на едно от водните съединения има пласмасова капачка с шлиц за отверка, но се одвива на ръка тъй като е назъбена. Просто при загриял и работещ мотор я развърти 2-3 оборота до като потече плътно охладителна течност, и след това го стегни обратно. След това трябва да направиш същото с пробката но радиатора, която се намира в горната лява част на радиатора като застанеш пред мотора. Там няма почти никакво налягане това нетрябва да те притеснява, просто го одвии за малко. Дано да е от това а не запушена система или някой от радиаторите. УСПЕХ Това са пробките.
                    ФИАТ ПУНТО 1 1.2/75

                    Коментар


                      #11
                      благодаря ти много ще го направя след работа, че и сутринта пробвах да зегрее добре, духа мамицата му, ама не е жега. благодаря за опита. ще пробвам веднага. поздрави Митко

                      Коментар


                        #12
                        Ако и това не стане колеги и пак нямате хубаво парно опитайте един стар и изпитан метод от соц.возилата.Проверете първо дали тръбопроводите към радиаторчето са свързани както е по схемите да не би някой нещо да е пипал и да ги е обърнал.Второ ако всичко е наред разменете им местата така че да промените влизането на топлата охл.течност в радиаторчето.Примерно вместо да влиза в горния му край да влиза в долния.Успех.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #13
                          pepiko написа:
                          Колеги, днеска отидох и си купих термостат от ф-ма T&N, отново на Behr и искам да ви се похваля, че ВЕЧЕ имам парно. Оказа се, че два термостата, на една и съща фирма, отварят на различни температури и се оказа, че проблема е бил в термостата, въпреки, че бях го сменил. Колеги, благодаря на всички ви, за изказаните съвети.
                          Честито! И моят е Behr купен от същият магазин. Смених го, когато колата загряваше зверски, после пък се оказа, че е проблема всъщност е във водната помпа! Та сега си имам два-единият на колата, чисто нов и един втора употреба работещ за резерва.
                          Frontera Sport, X20SE март 1998

                          Коментар


                            #14
                            добре де, аз ще обезвъздуша, обаче схемите за които се говори по-нагоре във форума откъде да ги взема. Пробките ясно къде са, но нямам и идея от схемите за маркучите. някой да има схемичка, за да не усера тотално положението Митко

                            Коментар


                              #15
                              Митко, просто обърни двата мъркуча където влизат в купето откам двигателя, проследи ги и преди да влезнат в купето има скоби развиваш и сменяш местата. Това те съветва колегата, въпреки че аз знам че има посока вход и изход на водата. Така че ако никой не е пипал там малко вероятно до е от това. Ако имаш газова уредба е възможно да са ти объркали мъркучите на изпарителя те се връзват към охладителната система. :D :D
                              ФИАТ ПУНТО 1 1.2/75

                              Коментар

                              Working...
                              X