Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сменяйте ролките хора!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    MGP

    maiden написа:
    filiar написа:
    Шефа обаче много го заболя, понеже точно 1 седмица преди да стане фала с ролката на буса смени ангренажен, а нея не я пипна.
    Ето го отговора. При смяната ремъка не е бил натегнат добре или е бил пренатегнат или контрагайката на някоя ролка не е била стегната и е охлабила впоследствие. Обтягаща ролка никога не може да блокира ей така без признаци. Първо почва да вие, после да шумоли, накрая да дрънчи. В началото превива леко, след 1 мин изчезва, има го при определени обороти, накрая вече шума става постоянен и непоносим (колата буквално не може да се кара) и трябва или да си ням и да не я смениш или и аз не знам какво. Нека всеки сам си прави изводите. Моите са базирани на опит с 3 лични автомобила, които ремонтирам САМ!
    Колега здравей,Темата е малко старичка, но днес попаднах на нея и нещо ми направи впечатление, т. е. че "Първо почва да вие, после да шумоли, накрая да дрънчи. В началото превива леко, след 1 мин изчезва, има го при определени обороти". Ако може да дадеш мнение по проблема.Снощи като се прибирах, (минах около 250 км. извънградско), чух странен шум от коша на двигатиля. Автомобила е Fiat Brava 1.6 16V 1996 г. Шумът беше като виене на ремък, или нещо от сорта, но неможех да го определя 100 %, тъй като не рабирам толкова много от коли. Но не се чуваше постоянно, а на моменти. Като изключех от скорост виенето спираше, при по малка предавка започваше да вие, а при по голяма и повече газ изчевзаше. Предполагам че проблема е при някой от ремъците. Ако може да дадеш някъкво мнение. Снощи като спрях за 5-10 мин. след като тръгнах виенето го нямаше вече, а също и днес го няма.П.П. Тъй като колата ми е нова, днес поръчах ангренажен ремък+ролки, и всички останали ремъци, не заради това виене, а за това, че трябва да се сменят, за да съм сигурен че всичко е сменено.Въроса ми е и за това дали ще мога да карам спокойно, тъй като майстора, който ще подмени ремъците ще бъде свободен до 1-2 седмици.Предварително Ти Благодаря.

    Коментар


      #17
      При Брава 1.4 ролката на водната помпа е гладка.
      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

      Коментар


        #18
        maiden написа:
        ...Обтягаща ролка никога не може да блокира ей така без признаци. Първо почва да вие, после да шумоли, накрая да дрънчи. В началото превива леко, след 1 мин изчезва, има го при определени обороти, накрая вече шума става постоянен и непоносим (колата буквално не може да се кара) и трябва или да си ням и да не я смениш или и аз не знам какво. Нека всеки сам си прави изводите. Моите са базирани на опит с 3 лични автомобила, които ремонтирам САМ!
        Темата наистина е стара, но затова пък винаги актуална. А за ролката бих добавил, че може и да не вие (ако ремъка е хлабав например) и пак да е за смяна.
        Tonight's the night and it's going to happen again and again...

        Коментар


          #19
          отговор

          Аз винаги сменям ремаци ролки иводна помпа.И то на 30000,защото повечето части в БГ са боклуци.При мен ремака е дебел 1 см.А ремаци има поне 10 вида,и им дават 50000км.А в чуйбина сам бил.Особенно в италиа,откадето са повечето коли,там масло не се смениа само доливат.Вия си правете сметка,те уж и дупки нямаха ама видях.Изобщо културата им е на много ниско ниво.
          ex. punto elx 1.2i
          Lancia Libra 1.6

          Коментар

          Working...
          X