Аз да си кажа, въпреки че на много хора ще им се стори безсмислено.Развивали са ми едни теории, че ролки се сменят на всеки две смени на ангренажен ремък или дори, че се сменя, като почне да вие. И аз като един виден лаик в тая област като си купих колата реших да не се занимавам с ролки щом няма шум. Пича дето ми продаде колата ме увери (след като му бях платил вече), че е сменил двата ремъка, та и тях не съм пипал.Всичко хубаво, ама оня ден си изядох лай-та с извинение. Счупих ролка (без никакви признаци преди това) оттам за щастие се разминах само с 8 клапана и олекнах "само" с 650 кинта
Тва всичко нормално, но можеби нямаше да пускам тая тема ако 2 седмици преди това не ми се беше случила същата история с един служебен бус каравеле дизел 2.4, където обаче не се размина само с клапани, а и с криви биели, нова глава и въобще всичко стъпи на около 3000 лв.Абе малшанс!Та, съвета ми, към тия дето се маят на ролките е ...Като си сменяте ангренажния ремък фукайте и ролиците, че си е мамата...
![Crying or Very sad](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_cry.gif)
![Shocked](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_eek.gif)
Коментар