От скоро започна да ми пада акумулатора при, почти, всеки път, в който се качвам след повече от 15мин. престой. Както си пали, спирам до магазина, качвам се след 15мин, и няма акумулатор. Имам съмнения за перката на радиатора, тъй като я смених наскоро и от тогава колата загрява с две чертички над нормалната позиция на стрелката за температурата. Преди гасях колата (загряла) и перката въртеше 20-30сек, колкото да охлади и след това спре, а сега, тъй като е на по-висока температура, като я загася, перката върти по 7-8мин, за да охлади. Та се чудех дали това не кара акумулатора да се хаби, защото е почти чисто нов? Сега като спра някъде откачам клемата и след това няма проблем, паля и тръгвам.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с датчик (може би)
Collapse
X
Реклама
Collapse
Коментар