Колеги , преди два дена смених радиаторчето на парното - Фиат Браво , обаче сега сълзи явно е от не точен размер на О пръстените , сега купих нови и ще видим дали са правилния размер. При монтажа се затрудних при вкарването на тръбите в радиаторчето , дори те не влизат плътно ами само ги намествам и после а планката ги нацелвам, обаче си мисля че може и да се скъсат О пръстените по този начин при малка кривина. Въпроса ми е има ли някаква техника или пък инструмент ,когото да ползвам за да ги наместя хубаво тръбите и после с лекота да сложа планката. Някой колега ако има опит нека сподели.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Монтиране радиаторче на парно
Collapse
X
-
Сложи по 2 О-пръстена. Размера е 16х2.5 мм. Старите ги изхвърляш.Набутваш ги хубаво в тръбите с ръка и притискаш с планката, като завиваш постепенно и 3-те болта."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
-
Патил съм с тези О-пръстени.Слагах по 2 ама не си е работа честно казано.Трябва ти точния размер,а аз го открих в магазина на Стамболийски за Фиат до канала.Понеже съм сменял два пъти това радиаторче.Първият път и аз слагах по два О-пръстена и радиаторче втора ръка.Вторият път си взех ново радиаторче от този магазин и продавача ми даде О-пръстените като ме увери,че бил достатъчен по един.Отначало бях скептично настроен и ме беше яд,че не купих четири О-пръстена за всеки случай,но после като го сглобих направо стана заводско :D та размера има значение.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар