Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мноооого труден студен старт Фиат Брава 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мноооого труден студен старт Фиат Брава 1.6

    Колеги мъките с паленето на колата ми започна преди около два месеца но с падане на температурата става все по трудно.Колата е брава 1.6 103к.с.Запалването става след няколко завъртания... 3-4 и то само ако припомпя с педала на газта .След като запали държи неравномерни 1400 оборота/потрепва/ и след около 30 секунди загасва, а след това пали от раз без напомпване и държи леко обороти но леко потрепва.Като позагрее се успокоява и си работи като часовник и пали от четвърт.При тръгване като е студена забива муцуната ако я настъпя по рязко но ако я галя лекичко няма проблеми.След като загрее и премина на газ/има АГУ-ГИ/също забива муцуната ако я стресна по сериозно,премине ли 2300-2600 оборота няма проблеми върви като бясна.Та въпросът ми е някой има ли идея какво е?Да кажа само че като я закача на компа няма никаква грешка.
    Понякога взимам такива решения и правя такива неща че чувам как бръмбарите в главата ми стават прави и ме аплодират...

    #2
    тествай с други кабели ?
    Punto SX 1.7D -57hp 1996 г. Ex
    Laguna RT 2.2D - 83hp 1995 г. Ex
    Brava SX 1.6 16v - 103hp 1999 г. Ex
    Laguna RT 1.9DTI - 98hp 1998 г. Driving
    Убий скороста - Спаси дете!

    Коментар


      #3
      Пропуснах да кажа за колата и частите които съм сменил.Кабели чисто нови Тесла,свещи чисто нови Денсо,бубина втора ръка от кола която вървеше перфектно докато не изби биела през блока.Колата е с пластмасовите колектори 99г.Смених дросела заради стъпковото че ми гаснеше но сега е добре.
      Понякога взимам такива решения и правя такива неща че чувам как бръмбарите в главата ми стават прави и ме аплодират...

      Коментар


        #4
        Re: Мноооого труден студен старт Фиат Брава 1.6

        mitakasan написа:
        Колеги мъките с паленето на колата ми започна преди около два месеца но с падане на температурата става все по трудно.Колата е брава 1.6 103к.с.Запалването става след няколко завъртания... 3-4 и то само ако припомпя с педала на газта .След като запали държи неравномерни 1400 оборота/потрепва/ и след около 30 секунди загасва, а след това пали от раз без напомпване и държи леко обороти но леко потрепва.Като позагрее се успокоява и си работи като часовник и пали от четвърт.При тръгване като е студена забива муцуната ако я настъпя по рязко но ако я галя лекичко няма проблеми.След като загрее и премина на газ/има АГУ-ГИ/също забива муцуната ако я стресна по сериозно,премине ли 2300-2600 оборота няма проблеми върви като бясна.Та въпросът ми е някой има ли идея какво е?Да кажа само че като я закача на компа няма никаква грешка.
        Стъпковия мотор плаче за баня, както и байпасите към него.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Залагам на адаптация
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #6
            Re: Мноооого труден студен старт Фиат Брава 1.6

            S_BANKOV написа:
            mitakasan написа:
            Колеги мъките с паленето на колата ми започна преди около два месеца но с падане на температурата става все по трудно.Колата е брава 1.6 103к.с.Запалването става след няколко завъртания... 3-4 и то само ако припомпя с педала на газта .След като запали държи неравномерни 1400 оборота/потрепва/ и след около 30 секунди загасва, а след това пали от раз без напомпване и държи леко обороти но леко потрепва.Като позагрее се успокоява и си работи като часовник и пали от четвърт.При тръгване като е студена забива муцуната ако я настъпя по рязко но ако я галя лекичко няма проблеми.След като загрее и премина на газ/има АГУ-ГИ/също забива муцуната ако я стресна по сериозно,премине ли 2300-2600 оборота няма проблеми върви като бясна.Та въпросът ми е някой има ли идея какво е?Да кажа само че като я закача на компа няма никаква грешка.
            Стъпковия мотор плаче за баня, както и байпасите към него.
            Другото което ми хрумва е горивен регулатор, ако мембраната му е спука и изпуска бензин през вакумния маркуч също ще се държи по този начин.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              wwalker написа:
              Залагам на адаптация
              Play Golf ,but not drive golf!!!
              Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
              C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

              Коментар


                #8
                Ок колеги мнения доста а някой може ли да ме насочи към човек който да ми оправи проблема в София?
                Понякога взимам такива решения и правя такива неща че чувам как бръмбарите в главата ми стават прави и ме аплодират...

                Коментар


                  #9
                  Коя година е Брава-та? С пластмасовият колектор позволява ресет на адаптацията с обикновен кабел и примерно ФЕС или ВИЗА. За по-старите с металния колектор трябва оригиналния фиат-ланча екзаминер.
                  The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                  Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                  Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                  Коментар


                    #10
                    99г. е колата и веднъж я ресетнаха ..... но абсолютно нищо не се промени.Палеше си все така трудно и може би ..... може би съвсем малко подобри работата на двигателя/малко по малко придърпваше.Та къде мога да отида да я погледне някой и НАИСТИНА да оправи проблема.А имам и друго питане ... да речем че сменя колектора с метален , ново стъпково и сложа обикновенна газ с емулатор и тн пак ли ще се омазва така.Имал съм 4 брави преди тази но винаги със стария мотор и всичките бяха с обикновенна газ ..... работеха като часовници и никога не съм имал проблеми.Някой да ми обясни ама като на мозъчен идиот.
                    Понякога взимам такива решения и правя такива неща че чувам как бръмбарите в главата ми стават прави и ме аплодират...

                    Коментар


                      #11
                      Металния колектор и обикновенна газ няма да помогнат за омазването, то е заради бенз. Еку.

                      Коментар

                      Working...
                      X