Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Punto - трудно пали и гасне.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Punto - трудно пали и гасне.

    Здравейте колеги, в последно време се явиха някои проблеми, а именно: 1.Палене.- Когато колата е студена: Понякога пали доста трудно, понякога пали и лесно. След първото запалване обаче, понякога гасне след секудна. След това след доста въртене припалва и пак гасне. Понякога това се случва 4-5 пъти. След като закрепи и особено, като обърне на газ няма проблеми.- Когато колата е топла: Доста трудно пали(9 от 10 случая). След много въртене обаче, запалва и не гасне(както когато е студена).2.Обороти. И на бензин, и на газ, когато позагрее понякога леко претриса(според оборотмера оборотите са стабилни, но аз я усещам). Също така при преминаване от газ на бензин оборотите падат до към 600, но не гасне. И накрая - нещо което направи само веднъж досега - задържаше оборотите след като изключа скорост, ако са били 2000, запазва 2000, ако са били 1200, запазва 1200.Някой някакви идеи?Колата е Punto 2001г., 1,2 60к.с. От 60000км е с газов инжекцион. Сменени са наскоро кабели и свещи.

    #2
    Здравей, колега,Аз карам Брава и това с проблемното палене, особено топла, го имах и аз. Стартер върти, акумулатора има ток, но не палеше. Съвета ми е да я закачиш на диагностика, при човек, който си разбира от работата и да проверите запалителната система на колата, налягане на гориво и най-вече обърнете внимание как се държи датчика за коляновия вал и каква диаграма вади на осцилоскопа, защото при мен проблема идваше от него, въпреки че по таблото нищо не светеше. Тези датчици си променят параметрите, когато двигателя загрее, защото са индуктивни.
    Fiat Brava 1.6 16v 103 к.с. 2001г.

    Коментар


      #3
      Re: Fiat Punto - трудно пали и гасне.

      Painfall написа:
      Здравейте колеги, в последно време се явиха някои проблеми, а именно: ........Някой някакви идеи?Колата е Punto 2001г., 1,2 60к.с. От 60000км е с газов инжекцион. Сменени са наскоро кабели и свещи.
      Колата се дави, или стъпковия мотор блокира и не отваря с паленето и не и стига въздуха или нещо друго се случва че не и стига въздуха. Възможно е бензиновите дюзи да са тръгнали.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        Най-безболезнено е да почнеш от нова адаптация. Може да се оправят оборотите.Това с първоначалното палене и гаснене не идваше ли от изпускане на газ в колектора? Нещо такова ми се върти из главата...Не паленето при загрял двигател може и да е от датчика на коляновия вал.Да ти пратя един за тест?
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #5
          Ами да меша двете горива, от прецакан симулатор да пуска и бензин и да дави, това за датчик колянов вал е доста често срещан проблем, и изпъква като причина, но и много други неща може да прецакат картинката
          ...хладилник, карам хладилник...

          Коментар


            #6
            Оказа се друго. Намаляла е доста водата, не е загрявала изпарителя, замръзвали са газовите дюзи и е пускала газ и е давила колата. След наливане на вода до МАХ, всичко се изчисти и няма проблеми. Мерси на всички за отговорите.

            Коментар


              #7
              Пак ще пишеш, няма логика при палене на бензин нивото на водата в изпарителя да е причина за попускане на течна газ.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                S_BANKOV написа:
                Пак ще пишеш, няма логика при палене на бензин нивото на водата в изпарителя да е причина за попускане на течна газ.
                +1 Да не би да вкарва и газ, докато работи на бензин?В противен случай изпарителя/дюзите няма как да замръзват, щото не трябва да работят, докато колата не стигне нормална температура.
                "Без сърца, сме просто машини"
                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                Коментар


                  #9
                  Не би трябвало, защото си работи ок на бензин? А иначе, защо като се доля вода и започна да пали добре, като преди, от 1вия път и да не гасне? Идеи? Бях при един газаджия, каза, че изпарителя е ок, прочете газовия комп - и той ок. Странна работа. Между другото над литър вода глътна. Това, което ми направи впечатление обаче е, че антифризът е станал червено-кафяв на цвят?! Тия дни ще го сменя антифриза и ще видим. Някакви идеи? Да не би да набива масло в антифриза някак...но пък това няма ли да се отрази, ако е такова нещо?

                  Коментар

                  Working...
                  X