Здравейте, Регистрирах се тук преди има няма 5 минути, защото се надявам, че ще има компетентни лица които да ми отговорят изчерпателно. Проблема е следният: от известно време насам докато карам Фиата той придърпва т.е. натискам педала за газта и колата почва да се клати. Най-интересното е, че това става след смяна на скоростите, но САМО на ниски предавки т.е. 1ва, 2ра и 3та... с 4та и 5та проблем няма и там не придърпва. Мисля си, че може да е съединител (аз съм изминал 90 000 км и все още не е сменяван), но ако е това не би следвало на 4та и на 5та да не придърпва. Да не говорим, че придърпването е относително рядко, а не е при всяка смяна на предавка... Моля ви за съвет, каква може да е причината. Благодаря предварително и поздрави на всички.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Пунто придърпва докато се движи
Collapse
X
-
А какво е пунтото? Двигател, година? Евентуално километри?Съединител/маховик/проблем в горивната уредба са възможни причинители"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
-
Благодаря много за отговора! За съединителя и аз предполагам, но няма логика да придърпва само на ниски предавки, а на високите да "пее" ). Да не говорим, че придърпването не е през 3 мин, а е когато колата си поиска (тя е със собствено мнение ). Спецификации: Фиат Пунто, 1995, 1100 куб см е двигателя, 55 конски сили. Имате ли идея ако не е съединител, а е маховик или проблем с горивната уредба, колко горе долу ще струва ремонта? И много благодаря, че се включихте.
Коментар
-
Щом говорим за Това пунто, по-скоро проблема е по горивоподаването.Както каза Слави, вижте налягане на горивото. Може помпата да си заминава.Горивен филтър сменян ли е? Другият вариант е нещо дюзата да се гаври, ма тя ще го прави във всички режими.Цените не ги мисли много, не са високи, само намери проблема."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Добро утро, Много благодаря още веднъж. Насочихте ме идеално. Нека само споделя няколко факта за да може да се изкажете с пълна убеденост. Първо - горивен филтър не е сменяван и е на около 25- 30 000 км, предстои му смяна, закупен е. Второ - от около 7, 8 месеца колата рязко качи разхода (и градско и извън градско) с около 2 литра на 100 км. Днес докато я карах забелязах, че всъщност придърпването не става точно при смяната на скоростите, а когато самата кола е в ниски обороти т.е. между 1000 - 2500 оборота и това изчезва при 4та и 5та скорост при които очевидно карам над 2500 оборота. Другото, което забелязах е, че ако карам на висока предавка, например 4та, но оборотите са ниски т.е. около 1500 да кажем и като натисна газта, че да изфорсирам колата тя пак дави. Написаното от вас ме навежда на мисълта, че сте напълно точни в изказванията си. След като прочетохте и тези допълнителни пояснения, ако желаете може да потвърдите или допълните вашите предположение. Така или иначе ми бяхте много полезни и ви благодаря. Форумът е супер ) ) ... Ще го препоръчвам! Сърдечни благодарности!
Коментар
-
fiatpunto_user написа:Второ - от около 7, 8 месеца колата рязко качи разхода (и градско и извън градско) с около 2 литра на 100 км.Dacia Duster 1.6 4WD
Коментар
-
По принцип се водя млад шофьор и не особенно веж по техническите въпроси и се въздържам от коментари, но ми направи впечатление, че колегата кара при 1500 оборота. Карам същата кола с малко по голям мотор /1.2 75/ и имам впечатление, че под 2к оборота двигателя е като с 2 цилиндъра. Може да няма никакво значение но според мене тези двигатели влизат в някакъв нормален режим на работа от 2.1к нагоре.Извинявам се пак ако написаното от мен няма никаква логика!
Коментар
-
Аз карам същото Пунто 1.1 и няма никакви грижи с ниските обороти. Понеже съм бивш дизелджия, по навик превключвам скоростите на слух и ми беше проблем да свикна да изпъвам поне до 3000 оборота на баир, за да може да поеме следващата предавка. Но на равно не е никакъв проблем да се превключва на по-ниски обороти. Проблемът на колегата не е, че няма мощност на ниските обороти, а че придърпва. Т.е. мощността се проявява импулсно. Това е дефект.Dacia Duster 1.6 4WD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар