Много ви благодаря за помощта. Но се оказа ламбда сондата, защото освен всичко ми качи и разхода някъде към 15-20 л. на 100. Днес просто виждах в задръстванията как стрелката на горивото се мести надолу. В ИТАЛ сервиз направиха пълна диагностика при всички режими на работа и се пазарих да я сменят с някаква мисля втора ръка, но ако не се оправи да ми върнат старата и парите и да търсят друго. Оказа се че в "Дунев" сервиз, където ходих първо за диагностиката още преди да я купя са ме поизлъгали, така че правете си изводи. Ще пиша пак за резултата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с оборотите на FIAT Bravo 1.4
Collapse
X
-
Колега, и аз имам същия проблем с Бравата и съм се ориентирал към стъпков мотор или температурен датчик.Температурния датчик мисля направо да го сменя с нов, само колегата да каже откъде да си го купя за 15лв понеже за по-малко от 26лв не намерих.А за стъпковия мотор ще търся от някой да взема за проба само и ако се оправи тогава.Иначе и мойта като я гледам по стрелката, разхода ми е около 15.
Коментар
-
Склонен съм да им вярван, че е ламбда сондата, защото един познат, който има Pasat и изведнъж колата почна да му харчи около 15-20. Той я смени (сондата) и колата му заспа. Не знам как е при фиатите, защото го имам от скоро, но след няколко дена ще ви пиша за резултатите.Fiat Bravo 1,4 12VSX
Коментар
-
Svetlio написа:Склонен съм да им вярван, че е ламбда сондата, защото един познат, който има Pasat и изведнъж колата почна да му харчи около 15-20. Той я смени (сондата) и колата му заспа. Не знам как е при фиатите, защото го имам от скоро, но след няколко дена ще ви пиша за резултатите.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Здравейте колеги. Проблема с оборотите се оказа от ламбда сондата. Прекалено богата била сместа и колата се давела. Освен това мисля, че разхода също се пооправи. Но проблема с паленето, когато е била топла и като поизстине (след около половин час - стрелката на температурата слезе до към второто деление), остана. Пали от 3, 4 път. Смених и термодатчика. Сложих оригинален, но пак същото. Когато прави този проблем се появи при контакт се чува за около 2 секунди шум като от моторче. Казват че е бензиновата помпа. Но когато е студена това го няма, а също така ми се струва, че е отпред. Има ли някой идея какво може да бъде?Fiat Bravo 1,4 12VSX
Коментар
-
[quote="Svetlio"]Здравейте колеги. Проблема с оборотите се оказа от ламбда сондата. Прекалено богата била сместа и колата се давела. Освен това мисля, че разхода също се пооправи. Но проблема с паленето, когато е била топла и като поизстине (след около половин час - стрелката на температурата слезе до към второто деление), остана. Пали от 3, 4 път. Смених и термодатчика. Сложих оригинален, но пак същото. Когато прави този проблем се появи при контакт се чува за около 2 секунди шум като от моторче. Казват че е бензиновата помпа. Но когато е студена това го няма, а също така ми се струва, че е отпред. Има ли някой идея какво може да бъде?[/quПривет колега,имах същият проблем до днеска :D и при мен уж беше стъпков мотор,сонда запушени дюзи и прочие... Накрая се оказа от един Датчик! този който се намира до стъпковият ти мотор,кафяв на цвят сега Бравото ми е без грижи няма значение дали е загряла или студена :D успех Датчика ми излезе 25 лева
Коментар
-
Благодаря ти много колега за информацията, но междувременно колата отиде за скрап, защото шофьорката я удари - самокатастрофа във висок бордюр, от кат отказаха да дойдат и от ДЗИ ни отрязаха, защото трябваше да платят за тотална щета. Радвам се, че поне ти си решил този проблем. Чао и безаварийно!Fiat Bravo 1,4 12VSX
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар