Здравейте всички. Колата е Fiat Bravo 1.4 12V. От скоро го имам и още не съм запознат с проблемите, които би ми създал. Когато е студена всичко е наред. Пали и работи без проблем. Като загрее и свали оборотите до 850-900 те започват леко да играят и двигателя да тресе. Също така от време на време когато е топла трудно пали и след това оборотите са много зле падат до към 500-600. Но това го прави рядко. Ходих в един сервиз и та ми казаха, че ламбда сондата е в ред, но нещо моторчето за празния ход прави проблеми. Ще ви бъда много благодарен ако някой ми даде съвет или ми препоръчате добър диагностик.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с оборотите на FIAT Bravo 1.4
Collapse
X
-
Мисля, че няма почукване, но като паднат оборотите много двигателят така се тресе, не мога да чуя почукване. Колкото до температурния датчик, как да го проверя? Може би ако не е много пари да купя нов? Той цифров ли е или аналогов? И може ли да имам проблем с ламбда сондата ако заради нея сместа става много богата/бедна? Въпреки, че диагностика като мери изгорелите газове, каза че е добре.Fiat Bravo 1,4 12VSX
Коментар
-
Svetlio написа:Мисля, че няма почукване, но като паднат оборотите много двигателят така се тресе, не мога да чуя почукване. Колкото до температурния датчик, как да го проверя? Може би ако не е много пари да купя нов? Той цифров ли е или аналогов? И може ли да имам проблем с ламбда сондата ако заради нея сместа става много богата/бедна? Въпреки, че диагностика като мери изгорелите газове, каза че е добре.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
spark написа:Ако намеря за 15лв ще си купя 3-4 да имам. Засега в колкото магазина и да съм питал цена под 60лв не видях.А къде се намира... ами мисля че някъде отляво на блока покрай ролката... нали е индукционен датчик, т.е. трябва да е близо до "зъбите"TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Колега внимавай със смяната н атемпературния датчик, защото се продават някакви с параметри съвсем различни от заводските и когато се слочи новия датчик колата започва да работи още по-лошо. При мен проблемът с оборотите беше първо от стъпковия двигател, а втория път се е****ше симулатора на ламба сондата и трупаше грешки без да светри датчика на таблото.BRAVA 1,4 12V
Nissan Navara
Коментар
-
Температурния датчик е светлосин и е завит в термостата.Мери се много лесно с мултицет. Какво съпротивление трябва да има пише в АутоДата, Haynes и т.н.За по-сигурно отворих капачето на ЕКУ-то (компютъра) и замерих направо до там да не би кабелчето да е прекъснато.На кое краче в ЕКУ-то е свързан датчика пак пише в сервизното ръководство.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Понеже жена ми кара Bravo-то, за което питах сега ще внеса малко уточнение. Неще да пали не веднага щом я изгасиш, а като постои да кажем 10-20 минути, малко като изстине. Това наистина клони към термодатчик. Но освен това ако може да се вярва на показанието за горивото, разхода е много голям. Може би около 15, но пак повтарям, беше ми казано в един сервиз, че ламбда сондата е в ред, а нали разхода зависи от нея (в общи линии).Какво да правя? Кажете добър диагностик за тези коли (в София). Моля, помогнете.Fiat Bravo 1,4 12VSX
Коментар
-
Svetlio написа:Понеже жена ми кара Bravo-то, за което питах сега ще внеса малко уточнение. Неще да пали не веднага щом я изгасиш, а като постои да кажем 10-20 минути, малко като изстине. Това наистина клони към термодатчик. Но освен това ако може да се вярва на показанието за горивото, разхода е много голям. Може би около 15, но пак повтарям, беше ми казано в един сервиз, че ламбда сондата е в ред, а нали разхода зависи от нея (в общи линии).Какво да правя? Кажете добър диагностик за тези коли (в София). Моля, помогнете.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Svetlio написа:Понеже жена ми кара Bravo-то, за което питах сега ще внеса малко уточнение. Неще да пали не веднага щом я изгасиш, а като постои да кажем 10-20 минути, малко като изстине. Това наистина клони към термодатчик. Но освен това ако може да се вярва на показанието за горивото, разхода е много голям. Може би около 15, но пак повтарям, беше ми казано в един сервиз, че ламбда сондата е в ред, а нали разхода зависи от нея (в общи линии).Какво да правя? Кажете добър диагностик за тези коли (в София). Моля, помогнете.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар