Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Масло на хидравликата на волана

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Дали е достатъчно? Проверка: Като си навил волана до пълен десен или пълен ляв и задържиш на това положение свит до край, ако не усешаш появата на едно вибриране (което се молучава от мехурчета въздух поели по системата) значи нивото ти е достатъчно. Ако ти се разбива и смесва с въздух при това клокочене, покарай, остави я една нощ и на следващия ден долей кавото и да е. Отвори си прозорците и вдигни капака - дори и на слух се чува едно бъздене с висока честота - като виене.То уж не се сменя ама аз го измъкнах със спринцовката, щото съм упорит... това със смесването на различните видове и пресичането е от едно време - когато маслата са имали коренна разлика. Ако отговаря на стандарта API GL-4 или GL-5 и да искаш насила няма да ги пресечеш. А все пак това не е в двигателя. Кво се плашиш? Е ти си знаеш - може да си педантик и да държиш на перфекционизма. В тоя случай вземи 2 еднакви тубички от по литър и промии с едната, и с първите 150-200мл от втората и тогава гаранция вътре всичко ще е еднакво.
    Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

    Коментар


      #17
      niko_ymn написа:
      Дали е достатъчно? Проверка: Като си навил волана до пълен десен или пълен ляв и задържиш на това положение свит до край, ако не усешаш появата на едно вибриране (което се молучава от мехурчета въздух поели по системата) значи нивото ти е достатъчно. Ако ти се разбива и смесва с въздух при това клокочене, покарай, остави я една нощ и на следващия ден долей кавото и да е. Отвори си прозорците и вдигни капака - дори и на слух се чува едно бъздене с висока честота - като виене.То уж не се сменя ама аз го измъкнах със спринцовката, щото съм упорит... това със смесването на различните видове и пресичането е от едно време - когато маслата са имали коренна разлика. Ако отговаря на стандарта API GL-4 или GL-5 и да искаш насила няма да ги пресечеш. А все пак това не е в двигателя. Кво се плашиш? Е ти си знаеш - може да си педантик и да държиш на перфекционизма. В тоя случай вземи 2 еднакви тубички от по литър и промии с едната, и с първите 150-200мл от втората и тогава гаранция вътре всичко ще е еднакво.
      А не се плаша, педантик съм, но не чак в болестно състояние Иначе не ицках да смесмвам маслата не като марка или нещо такова, а защото това Liqui Moly не беше червено и беше в няква много смотана опаковка, на която пишеше само Hidrauliq Öll и нито за какво става, нито какъв тип е. Ще потърся масло, което отговаря на тези критерий, вече имам абсол’тно пълна информация, за което благодаря
      FIAT BRAVO 1.6 16V

      Коментар


        #18
        Диваче,иди на първата бензиностанция и си вземи масло за автоматични скоростни кутии!!!Пише ATF!!
        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

        Коментар


          #19
          dudulia написа:
          Диваче,иди на първата бензиностанция и си вземи масло за автоматични скоростни кутии!!!Пише ATF!!
          Така и ще направя, бате. Тебе очертава ли ти се скоро посещение в Маннхайм Ако не, ще се връщаш ли за празниците в БГ да се видим, да раздуем малко как стоят нещата ДЕ и как ще ги "оправим" немците
          FIAT BRAVO 1.6 16V

          Коментар

          Working...
          X