Здрасти на всички! Дойде времето да пусна първата тема с въпрос или по скоро за молба за съвет... Та... След като купих Стилото реших да сложа каенон защото фаровете не ме кефеха, а бях свикнал на ксенон и ми беше кофти... Ама тук направих първата си грешка... Вместо да си проверя врътките за реглаж аз направо сложих ксенона и после се оказа че са счупени врътките... И сега няма реглаж и левият фар свети адски високо... Ходих тука в един сервиз и оня мастУр ми заобеснява за италианските коли че фаровете им не били за ксенон и да съм сил бил купил голфче... Че не са не са ама не е това въпроса, та си затворих капака и си тръгнах... Та поразгледах из нета и не можах да намеря дали могат да се поправят врътките или трябва нови фарове... А никак не ми се сменят защото са с хубави стъкла и не са надрани... А за разсейването се загледах в едни лупи за вграждане и доста съм се замислил за едни ама то пак няма регулиране дори и да ги сложа... Ако някой има идея как и дали могат да се оправят врътките дори с отваряне на фаровете нека сподели, че никак не ме радва цената дори за такива втора ръка...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съвет за фарове на Стило
Collapse
X
-
Кажи му на майстора да си купи един дървен голф.Пробвай ръчно,ако не,удряш една псувня,че стилото е автомобил с много дефекти и директно на ръка я регулираш.Аз така регулирах моят ляв фар.Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Те точно врътките за ръчно регулиране са счупени... Явно ще се сменят фаровете или ще се побългарява някак...Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
Здравейте Колеги. Да използвам тази тема, за да не пускам нова. Проблемът ми е, че фаровете не се регулират. Не мърдат нито милиметър нагоре или надолу. Като сменям положенията със бутоните 0, 1, 2 и 3 се чува някакъв звук но фаровете не помръдват. Според мен не са регулирани, защото нощно време заслепявам насрещните шофьори. Как мога да си реша този проблем? Освен това да попитам колко крушки за габарит трябва да имам във всеки фар. При мен свети по една. Колата е Стило 1.6 16 v 2002 ра
Коментар
-
stilo_new написа:Здравейте Колеги. Да използвам тази тема, за да не пускам нова. Проблемът ми е, че фаровете не се регулират. Не мърдат нито милиметър нагоре или надолу. Като сменям положенията със бутоните 0, 1, 2 и 3 се чува някакъв звук но фаровете не помръдват. Според мен не са регулирани, защото нощно време заслепявам насрещните шофьори. Как мога да си реша този проблем? Освен това да попитам колко крушки за габарит трябва да имам във всеки фар. При мен свети по една. Колата е Стило 1.6 16 v 2002 раOpel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
Chevrolet Aveo
Коментар
-
Благодаря, колега. Явно трябва да разбера първо от къде точно идва проблема. Защото се чува някакъв звук и не съм сигурен дали са изгорели. Лошото е, че и те са заврени... А за габаритите, преди на единият фар изобщо не светеше и ми изписваше на дисплея, че имам изгоряла крушка. Като я поставиха, вече не изписваше. Явно по една като има другите две, че не светят не ги "хваща".
Коментар
-
stilo_new написа:Благодаря, колега. Явно трябва да разбера първо от къде точно идва проблема. Защото се чува някакъв звук и не съм сигурен дали са изгорели. Лошото е, че и те са заврени... А за габаритите, преди на единият фар изобщо не светеше и ми изписваше на дисплея, че имам изгоряла крушка. Като я поставиха, вече не изписваше. Явно по една като има другите две, че не светят не ги "хваща".Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
Chevrolet Aveo
Коментар
-
Да наистина май е най-добре така да се направи. Лошото е, че отскоро я имам колата и тапърва я опознавам. И доста по-сложна ми изглежда от Типо-то А ме е страх да се впускам да правя неща, за който не съм сигурен дали ще се справя. Дали случайно не си направил клипче на целият процес по сваляне и качване? Ако пък беше в Бургас, направо бих си платил за работата.
Коментар
-
stilo_new написа:Да наистина май е най-добре така да се направи. Лошото е, че отскоро я имам колата и тапърва я опознавам. И доста по-сложна ми изглежда от Типо-то А ме е страх да се впускам да правя неща, за който не съм сигурен дали ще се справя. Дали случайно не си направил клипче на целият процес по сваляне и качване? Ако пък беше в Бургас, направо бих си платил за работата.Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
Chevrolet Aveo
Коментар
-
Kemaloff написа:stilo_new написа:Да наистина май е най-добре така да се направи. Лошото е, че отскоро я имам колата и тапърва я опознавам. И доста по-сложна ми изглежда от Типо-то А ме е страх да се впускам да правя неща, за който не съм сигурен дали ще се справя. Дали случайно не си направил клипче на целият процес по сваляне и качване? Ако пък беше в Бургас, направо бих си платил за работата.
Коментар
-
Kemaloff написа:stilo_new написа:Да наистина май е най-добре така да се направи. Лошото е, че отскоро я имам колата и тапърва я опознавам. И доста по-сложна ми изглежда от Типо-то А ме е страх да се впускам да правя неща, за който не съм сигурен дали ще се справя. Дали случайно не си направил клипче на целият процес по сваляне и качване? Ако пък беше в Бургас, направо бих си платил за работата.
Коментар
-
stilo_new написа:Kemaloff написа:stilo_new написа:Да наистина май е най-добре така да се направи. Лошото е, че отскоро я имам колата и тапърва я опознавам. И доста по-сложна ми изглежда от Типо-то А ме е страх да се впускам да правя неща, за който не съм сигурен дали ще се справя. Дали случайно не си направил клипче на целият процес по сваляне и качване? Ако пък беше в Бургас, направо бих си платил за работата.Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
Chevrolet Aveo
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар