От изпарителя е при мен, но зависи от модела. Погледни си филтрите на газта и ги почисти или подмени ако са мръсни, прави ми впечетление голямото количество прах която вадя от филтрите, обикновенно на 5км. ги сменям.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Brava мудно ускорява и прекъсва
Collapse
X
-
S_BANKOV написа:Престанете с тоя ресет на ЕКУ, това което правите е все едно някое дете като решите че е научило много глупости да му трескате по една дъска в главата и да му причинявате амнезия и после пак да го учите на глупости. Това не е комп като комп, няма хард, няма биос и други подобни неща, това си е чист контролер който коригира или прекъсва работата на мотора в зависимост от показанията на датчиците. Всеки път при палене се чеква, демек си проверява датчиците и решерентните им стойности и ако в допустимите граници стартира мотора, ако някой датчик е аут и не е фатален пак стартира но е в авариен режим да можеш да се придвижиш до сервиз, както правят в белите страни.
Коментар
-
Добре де, защо наистина не направите една диагностика и на газ и на бензин.... Или поне на бензин! ?Ако е с еку 49ф аз я сърбах същата попара и в този ред на мисли подкрепям мнението на кирилуз.При мен проблемите бяха идентични- гърмя трещя, не вървеше, а след това ресет и нова настройка на ГИ. След това всичко се оправи.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Проблема в интерес на истината се оправи със смяна на свещите. Въпреки че предните бяха сменяни сравнително скоро, като я закачихме показа, че едната свещ въобще я няма... Сега обаче проблема ми е точно при палене на студен двигател сутрин, първия път двигателя тръгва и изгасва, втория път пак тръгва но постоянно мени обороти, не може да се форсира, даже когато натисна газта оборотите падат и иска да гасне. Така около 30-40 сек. и после всичко си е нормално. Някакви идеи?Fiat Brava 1.6 16v 103 к.с. 2001г.
Коментар
-
Никой ли не може да ме насочи към нещо? Започнах 500 метра преди да се прибера да превключвам на бензин и на другата сутрин, като запаля, пак прекъсва в началото, но поне не гасне след първото палене, тъй че има леко подобрение :D И за да не отварям нова тема, да ме насочите към човек, който "лепи" пукнатини на предно стъкло? Тъй като вчера след работа, се качих в колата и видях, че имам пукнатина на предното стъкло. Не искам и да знам, честно казано как е станало, тъй като вече ми писна и избягвам да се ядосвам...Fiat Brava 1.6 16v 103 к.с. 2001г.
Коментар
-
Извинявам се, че се намесвам в темата на колегата, но не искам да отварям още една в която да се пише същото.Имам Пунто 1.2 75 коня (МК1). Само на бензин е, не е подушвала газ.Ремъци, ролки и хиляди глупости са сменяни преди 6-7 хиляди км. Най-скоро съм сменял само гумички на клапаните, но от тогава си вървеше нормално.Преди 3 дни тръгнах към София и по магистралата усетих, че нещо не иска да се набира по баирите и трябва да връщам една предавка...После в София пак беше спънато, но се усещаше леко.На другия ден, тръгнах да обикалям и тя направо си умря. Не иска да набира и това си му е.Какво съм забелязал:1. По нанагорнище едвам набира и все връщам на по-ниска предавка, като и това не помага а продължава да и пада скоростта.2. На свободна също сякаш не се форсира толкова бързо колкото беше.3. пак по нанагорнище, като я настъпвам (за да не спре) и мина покрай стена (която да отрази шума на колата) се чува някакво свистене на пресекулки.4. Съединителя го пробвах с метода на ръчната - на 98% не е той.5. Закарах я до едно сервизче. Майсторчето се качи и я пробва и каза че наистина не е както трябва и хич не набира... каза че би започнал с проверка на компресията, но нямаше време и се разбрахме да се чуем пак....6. Или си въобразявам, или и ми изгори доста гориво от както се повреди. Замислих се, дали някъде бензиновия път не е спукан, но не мирише около колата на гориво.Просто съм шашнат.В понеделник - вторник, ще имам кабел, за да я вържа и да я погледна за грешки, но до тогава не мога да видя дали е записало нещо Ще се радвам на всякакви предположения и предложения!Поздрави!Fiat Punto 75 SX - 1995, 4 врати
Коментар
-
И от мен към bummer, имах същия проблем с Пунтото, оказаха се сринати 2 зъба на ангренажния ремък, това че си го сменил преди 6-7 К не ти пречи да го провериш.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Благодаря за бързите отговори!1. Колата не съм я усетил да работи на 3 цилиндъра.2. Гумите са тези по каталог. Има леко протъркване, но не на гофрираните маркучи, а на едно като продълговата кутийка ... но си личи, че е закачено но не и спукано за да влиза мръсотия. (чел съм за проблема и я наглеждам)3. За запушените гърнета - съвсем възможно е да са се запушили. Ще видя някак си да ги проверя.4. За ангренажа - и него ще го огледам. Аз не разбирам, но си помислих, да не би да е прескочил и да е станало така...Ще ги проверя в понеделник, че колата остана в София... а аз се прибрах с нова придобивка (Рено Сценик) - не ме оплювайте.... трябваше ми евтино семейно "бусче" :DЗадължително ще пиша, като открия проблема!Fiat Punto 75 SX - 1995, 4 врати
Коментар
-
bummer написа:трябваше ми евтино семейно "бусче" :DFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Та, успях за 2-3 минути да я запаля и да видя дали духа хубаво през гърнетата... ами духа си и явно не е от тях.За ангренажа - аз май няма да се справя с оглеждането му... че с тия капаци над него Май направо ще я закарам да и видим как и е компресията.П.П. "новата" кола сдаде багажа. Снощи на магистралата ми скъса гарнитурата м/у 1-ви и 2-ри цилиндър.Някой май ме е проклел.Fiat Punto 75 SX - 1995, 4 врати
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар