Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Brava мудно ускорява и прекъсва

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    От изпарителя е при мен, но зависи от модела. Погледни си филтрите на газта и ги почисти или подмени ако са мръсни, прави ми впечетление голямото количество прах която вадя от филтрите, обикновенно на 5км. ги сменям.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #17
      Те и моите са сменяни преди около 5000 км. Но дори когато са нови е същото. Като отида при газаджиите ще пиша дали има развръзка някаква...
      Fiat Brava 1.6 16v 103 к.с. 2001г.

      Коментар


        #18
        S_BANKOV написа:
        Престанете с тоя ресет на ЕКУ, това което правите е все едно някое дете като решите че е научило много глупости да му трескате по една дъска в главата и да му причинявате амнезия и после пак да го учите на глупости. Това не е комп като комп, няма хард, няма биос и други подобни неща, това си е чист контролер който коригира или прекъсва работата на мотора в зависимост от показанията на датчиците. Всеки път при палене се чеква, демек си проверява датчиците и решерентните им стойности и ако в допустимите граници стартира мотора, ако някой датчик е аут и не е фатален пак стартира но е в авариен режим да можеш да се придвижиш до сервиз, както правят в белите страни.
        Ако става дума за хитачито при 1,8.. мотора си дпнякъде прав но пр 49f е малко по различно(вярвай ми имам го и имам всичко което обяснявам на документ) при излизане от тези 25% отклонение компа не гледа ламбда сонда и половината датчици и колата става ГОЛЯМ КАМЪК и ако щеш мини 10К км. не се оправя, затова има ресет в софтуера за това еку, а за хитачито например няма.Прост пример: При спукан маркуч на 4цил.на газовия инжектор, забива вре ена на бензин 5мс. на тихи обороти и след смяната на маркуча не мърдат надолу(нормални времена3.5мс.) докато не ресетнеш. Пък вие го пращайте колегата да си купува половин двигател. Аз винаги почвам от най-простото и лесно нагоре. Пък и ако не съм прав лесно може след това да се сменят кабели свещи и т. н.

        Коментар


          #19
          Добре де, защо наистина не направите една диагностика и на газ и на бензин.... Или поне на бензин! ?Ако е с еку 49ф аз я сърбах същата попара и в този ред на мисли подкрепям мнението на кирилуз.При мен проблемите бяха идентични- гърмя трещя, не вървеше, а след това ресет и нова настройка на ГИ. След това всичко се оправи.
          Play Golf ,but not drive golf!!!
          Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
          C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

          Коментар


            #20
            Проблема в интерес на истината се оправи със смяна на свещите. Въпреки че предните бяха сменяни сравнително скоро, като я закачихме показа, че едната свещ въобще я няма... Сега обаче проблема ми е точно при палене на студен двигател сутрин, първия път двигателя тръгва и изгасва, втория път пак тръгва но постоянно мени обороти, не може да се форсира, даже когато натисна газта оборотите падат и иска да гасне. Така около 30-40 сек. и после всичко си е нормално. Някакви идеи?
            Fiat Brava 1.6 16v 103 к.с. 2001г.

            Коментар


              #21
              Никой ли не може да ме насочи към нещо? Започнах 500 метра преди да се прибера да превключвам на бензин и на другата сутрин, като запаля, пак прекъсва в началото, но поне не гасне след първото палене, тъй че има леко подобрение :D И за да не отварям нова тема, да ме насочите към човек, който "лепи" пукнатини на предно стъкло? Тъй като вчера след работа, се качих в колата и видях, че имам пукнатина на предното стъкло. Не искам и да знам, честно казано как е станало, тъй като вече ми писна и избягвам да се ядосвам...
              Fiat Brava 1.6 16v 103 к.с. 2001г.

              Коментар


                #22
                А вземи измери налягането на горивото вече, и си провери клапана на газта дали изпуска.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #23
                  Извинявам се, че се намесвам в темата на колегата, но не искам да отварям още една в която да се пише същото.Имам Пунто 1.2 75 коня (МК1). Само на бензин е, не е подушвала газ.Ремъци, ролки и хиляди глупости са сменяни преди 6-7 хиляди км. Най-скоро съм сменял само гумички на клапаните, но от тогава си вървеше нормално.Преди 3 дни тръгнах към София и по магистралата усетих, че нещо не иска да се набира по баирите и трябва да връщам една предавка...После в София пак беше спънато, но се усещаше леко.На другия ден, тръгнах да обикалям и тя направо си умря. Не иска да набира и това си му е.Какво съм забелязал:1. По нанагорнище едвам набира и все връщам на по-ниска предавка, като и това не помага а продължава да и пада скоростта.2. На свободна също сякаш не се форсира толкова бързо колкото беше.3. пак по нанагорнище, като я настъпвам (за да не спре) и мина покрай стена (която да отрази шума на колата) се чува някакво свистене на пресекулки.4. Съединителя го пробвах с метода на ръчната - на 98% не е той.5. Закарах я до едно сервизче. Майсторчето се качи и я пробва и каза че наистина не е както трябва и хич не набира... каза че би започнал с проверка на компресията, но нямаше време и се разбрахме да се чуем пак....6. Или си въобразявам, или и ми изгори доста гориво от както се повреди. Замислих се, дали някъде бензиновия път не е спукан, но не мирише около колата на гориво.Просто съм шашнат.В понеделник - вторник, ще имам кабел, за да я вържа и да я погледна за грешки, но до тогава не мога да видя дали е записало нещо Ще се радвам на всякакви предположения и предложения!Поздрави!
                  Fiat Punto 75 SX - 1995, 4 врати

                  Коментар


                    #24
                    Към колегата bummer.Провери дали не са ти се запушили гърнетата и евентуално Л -сондата как се държи.
                    Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                    И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                    .

                    Коментар


                      #25
                      Съвсем сериозно : с какви гуми си отзад?При по- големи гуми се наранява тръбата на резервоара от там влиза мръсотия и бензина става леш....
                      Play Golf ,but not drive golf!!!
                      Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                      C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                      Коментар


                        #26
                        И от мен към bummer, имах същия проблем с Пунтото, оказаха се сринати 2 зъба на ангренажния ремък, това че си го сменил преди 6-7 К не ти пречи да го провериш.
                        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                        Коментар


                          #27
                          Искате ли да почнем от най - лесното - примерно да е работила на три цилиндъра.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #28
                            Благодаря за бързите отговори!1. Колата не съм я усетил да работи на 3 цилиндъра.2. Гумите са тези по каталог. Има леко протъркване, но не на гофрираните маркучи, а на едно като продълговата кутийка ... но си личи, че е закачено но не и спукано за да влиза мръсотия. (чел съм за проблема и я наглеждам)3. За запушените гърнета - съвсем възможно е да са се запушили. Ще видя някак си да ги проверя.4. За ангренажа - и него ще го огледам. Аз не разбирам, но си помислих, да не би да е прескочил и да е станало така...Ще ги проверя в понеделник, че колата остана в София... а аз се прибрах с нова придобивка (Рено Сценик) - не ме оплювайте.... трябваше ми евтино семейно "бусче" :DЗадължително ще пиша, като открия проблема!
                            Fiat Punto 75 SX - 1995, 4 врати

                            Коментар


                              #29
                              bummer написа:
                              трябваше ми евтино семейно "бусче" :D
                              Какво разбираш под "евтино"? Коя година е Сценика? Питам з/о 3 седмици един познат се шашкаше със Сценик бензин 2001 г. заради задните спирачки, гадинките неможеха да освободят докрай, какво ли не опита, даже се замисли и за смяна на спирачния апарат чиято цена се оказа 430 лв. Накрая я закара в сервиз и там за да му обезвъздушат и настроят АБС-а я закачат на комп иначе не ставало, в домашни условия било абсурд. Иначе на мен са ми симпатични като автомобил, но поддръжката им се оказа доста солена за простолюдието. Но все пак да ти е честита и да си я караш със здраве.
                              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                              Коментар


                                #30
                                Та, успях за 2-3 минути да я запаля и да видя дали духа хубаво през гърнетата... ами духа си и явно не е от тях.За ангренажа - аз май няма да се справя с оглеждането му... че с тия капаци над него Май направо ще я закарам да и видим как и е компресията.П.П. "новата" кола сдаде багажа. Снощи на магистралата ми скъса гарнитурата м/у 1-ви и 2-ри цилиндър.Някой май ме е проклел.
                                Fiat Punto 75 SX - 1995, 4 врати

                                Коментар

                                Working...
                                X