Здравейте имам проблем с кормилната уредба или поне така си мисля, че имам.Проблема е следния - след като включих на контакт и изчаках да изключат всички лампи и запалих двигателя ми светна лампата отговаряща за проблем с кормилната уредба на автомобила. След това кормилото се въртеше ужасно трудно. Това се случи след като завъртях волана до крайно дясно положение и се чу някакъв звух подобен когато се заключва волана. След като чукнах малко под волана и няколко пъти изключвах от контакт и палих двигателя се оправи, след което отново се всключи когато дадах крайно дясно положение на волана. Незнам дали има нещо общо с опцията "City" , защото и тя беше включена, но след като ми светна тази лампа не можах нито да я включа нито да я излюча. Чак след като огасна лампата след неколкократни опити от моя страна да включа и изключа от контакт и да паля двигателя, чак тогава можех да включвам и изключвам тази опция. Но това не ми е проблем, че не е работела опцията "City" проблема е че волата затегна и се въртеше много трудно. Някой срещал ли е подобен проблем и ако знае от какво може да е и съответно колко ще ми струва горе долу ремонта ?Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с кормилната уредба на Fiat Punto 1.9 JTD 2001 год.
Collapse
X
-
Имал съм подобен проблем по скоро бяха 2-3 инцидентни случая след навиване на ляво до край ми затягаше но след изгасяне и повторно запалване на ДВГ. се оправяше , така и не съм го ремонтирал но знам , че проблема беше в електроусилватела на волана и т.н. Най-вероятно проблема ти е електрически до колкото си спомням нов електроусилвател е доста пари втора ръка също не е евтин. Проблема може и да не е много сериозен но потърси помощ навреме ,ел.техник или някой читав майстор.Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
-
Вероятно проблема е в датчика за положението на волана, но нямам идея как и къде да го ремонтираш.Като за начало я закарай на диагностика да видите каква грешка записва."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
M5kov написа:Вероятно проблема е в датчика за положението на волана, но нямам идея как и къде да го ремонтираш.Като за начало я закарай на диагностика да видите каква грешка записва.
Коментар
-
Аз имах същия проблем - на няколко пъти ми изключва електроусилвателя. Заведох я на майстор - казаха, че има проблем с рейката(имаше празен ход) и от там датчика за положението на волана хвърля грешки. Можело и да е от самия електроусилвател, но трябвало първо да се оправи рейката за да спрат грешките и ако после пак се прецака да се гледа и електроусилвателя. След рециклаж на рейката и 180лв. за него(100лв. части и 80лв. труд), проблема се появи веднъж за кратко след яко друсване в една дупка и повече не се е появявал вече 7 месеца.Ако имаш празен ход на волана, според мен и при теб ще е същото, но предприеми нещо, не го оставяй така, защото при мен едно от изключванията на усилвателя беше в градска среда на 90 градуса завой, изключи точно във завоя и беше много неприятно.Fiat Punto 1.9 JTD 2000 - ex
Fiat Stilo 1.9 JTD 115 - now
Коментар
-
Прекъсването в крайно положение, а не веднага след запалване/помръдване на волана ме води към датчика, но е напълно възможно проблема да е в релетата.Датчика и релетата са основните прецакващи се неща в ел. усилвателя и при диагностика трябва да излязат.Както каза и hsf - проверете и рейката."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
hsf написа:Аз имах същия проблем - на няколко пъти ми изключва електроусилвателя. Заведох я на майстор - казаха, че има проблем с рейката(имаше празен ход) и от там датчика за положението на волана хвърля грешки. Можело и да е от самия електроусилвател, но трябвало първо да се оправи рейката за да спрат грешките и ако после пак се прецака да се гледа и електроусилвателя. След рециклаж на рейката и 180лв. за него(100лв. части и 80лв. труд), проблема се появи веднъж за кратко след яко друсване в една дупка и повече не се е появявал вече 7 месеца.Ако имаш празен ход на волана, според мен и при теб ще е същото, но предприеми нещо, не го оставяй така, защото при мен едно от изключванията на усилвателя беше в градска среда на 90 градуса завой, изключи точно във завоя и беше много неприятно.
Коментар
-
M5kov написа:Вероятно проблема е в датчика за положението на волана, но нямам идея как и къде да го ремонтираш.Като за начало я закарай на диагностика да видите каква грешка записва.
Коментар
-
skarabeq написа:M5kov написа:Вероятно проблема е в датчика за положението на волана, но нямам идея как и къде да го ремонтираш.Като за начало я закарай на диагностика да видите каква грешка записва.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
За ел.усилвателя на Пунто са изписани доста неща. Потърсете по внимателно из форума. Например тук: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...%E5%EBЧети и дерзай, темата е на над 6 години, десетки коли са ремонтирани с нейната помощ.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
отремонтиран
Здравейте,Хидравликата вече напълно ми отказа. Закарах я на сервиз и там и направиха дигностика. Оказа се че по електрониката на волана е бил проблема. Някой релета се издали багажа. Също след това ми направиха самообучение на волана да знае колко градуса трябва да завърти колелата когато завия волната на ляво или на дясно. Ремонта ми излезе всичко 120 лв. Като в момента нямам никакъв проблем с хидравликата.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар