Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Болтове от железни на алуминиеви джанти.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    BO написа:
    Dido_Lyubenov написа:
    И аз имам Мареа с оригинални лети джанти, и за това резервната (патерица) със стоманена джанта, има допълнителен фланец, който компенсира дебелината. Така с болтовете за оригиналните алуминиеви джанти, мога да си ползвам резервната гума със стоманената джанта. Болтовете се избират според джантите. Не става едно към гьотере.
    Именно.И защо реши, че колегата трябва да си вземе дълги болтове, защото сегашните му не стават?
    Нека да провери колко стърчат неговите болтове от джантата, като ги прекара през отворите, и колко стърчат като ги прекара през отворите на стоманена джанта. Ако стърчат по-малко с повече от 2 мм, е желателно да ги смени с подходящи. Има и друга особеност - дали са с конус или с радиус. Това също трябва да погледне, как е на неговите джанти. И щом майстора му е направил забележка за болтовете, явно има защо. На всичко отгоре, 8 мм навиване и на мен ми се вижда малко, за теб не знам.Открий разликите :
    Прикачени файлове
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #17
      Купих си болтове и рабрах че съм се прецакал. Тоя майстор май се е заблудил нещо, болта ми влиза до чертата което е около 7-8 врътки. Болтовете са ми същите само дето главата е по-къса където ляга ключа.
      Прикачени файлове

      Коментар


        #18
        Аз само да предупредя, щото съм сърбал тази попара:Ако сложиш по-дълги болтове (задължително), остави си поне един комплект (4 или 5, с колкото ти е колата) в багажника. Резервната ти гума най-вероятно е със стоманена джанта. По-дългите болтове не стават на стоманените джанти, поне отпред. Отзад поне аз нямах проблем. Ама трябваше да местя задна здрава гума отпред, на мястото на спуканата, а да слагам патерицата отзад, на мястото на здравата.П.П. Сега изчетох темата, че колегите са зачекнали и този проблем. Да се има предвид.

        Коментар


          #19
          Виждам и друга разлика, между жълтите линии:

          Коментар


            #20
            Този отдясно навива поне 3,4 резбички повече защото влиза плътно във дупката на джантата , поне аз си купих такива за джанти 15 от HGT и тези от железните джанти бяха доста по къси
            Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
            Ex.Bravo 1997 1.8 GT

            Коментар


              #21
              По принцип, на алуминиевите джанти леглата на болтовете са сферични - като на левия болт от снимката, а на стоманените - конусни - десния бот. За това му казвам на колегата да провери с какви легла са му отворите на джантите и дори може да провери колко е дълбока резбата в главините, така ще се ориентира най-правилно, дали неговите болтове са подходящи за тези джанти.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #22
                Ей такива са мойте както тоя от дясно и влиза с поне 2 врътки повече от този с голямата глава.
                Прикачени файлове

                Коментар


                  #23
                  Левия е твоя
                  Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
                  EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
                  EX.Fiar Ritmo 105TC

                  Коментар

                  Working...
                  X