Здравейте колеги, преди да пусна темата прочетох доста от темите свързани с проблемни съединители, но не открих отговор на моя въпрос. Първо малко въведение в ситуацията. Смяна на комплект съединител феродов, притискателен, лагер и жило (дългото). Всичко беше наред докато не тръгнах на почивка миналата седмица и не почна да буксува на 4-та и 5-та между 2100-3000 оборота в режим турбина. След го усетих спрях, отпуснах с 2 навивания и проблема намаля, но пак го имаше. Отдадох го на времето за напасване на феродовия диск към маховика. Не си позволявах да натискам много да не прегрее. Скоростите си влизаха нормално. След изминати 850 км с каране извънградско предимно на 4 и 5-та предавка по магистрала Тракия, прохода Хаинбоаз на влизане в Русе 1ва, 2ра и 3та не влизаха. Просто бяха изчезнали. Ок спрях натегнах с 2 оборота жилото и вече предавките си влизат нормално, но пак буксува съединителя на 4та и 5та в 2100-3000 оборота при по-рязко подаване на газ. Ако е плавно не се усеща такова буксуване. Имат ли идея от какво може да е това? Как да отстраня буксуването и да не ми изчезнат предавките ?Благодаря предварително!Митко
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем след смяна на съединител Fiat Bravo TD 100
Collapse
X
-
Дано да ме разбереш какво ти пише:охлабваш хубаво жилото и подлагаш на бронята на жилото(там където ляга на скоростите) една-две шайби и после регулираш отново от жилото.Целта на това упражнение е по-голям ход на вилката-по този начин няма да ти боксува в обороти и ще можеш да включваш скоростите без проблем.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
nsn написа:Дано да ме разбереш какво ти пише:охлабваш хубаво жилото и подлагаш на бронята на жилото(там където ляга на скоростите) една-две шайби и после регулираш отново от жилото.Целта на това упражнение е по-голям ход на вилката-по този начин няма да ти боксува в обороти и ще можеш да включваш скоростите без проблем.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:nsn написа:Дано да ме разбереш какво ти пише:охлабваш хубаво жилото и подлагаш на бронята на жилото(там където ляга на скоростите) една-две шайби и после регулираш отново от жилото.Целта на това упражнение е по-голям ход на вилката-по този начин няма да ти боксува в обороти и ще можеш да включваш скоростите без проблем.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
nsn написа:Dido_Lyubenov написа:nsn написа:Дано да ме разбереш какво ти пише:охлабваш хубаво жилото и подлагаш на бронята на жилото(там където ляга на скоростите) една-две шайби и после регулираш отново от жилото.Целта на това упражнение е по-голям ход на вилката-по този начин няма да ти боксува в обороти и ще можеш да включваш скоростите без проблем.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:nsn написа:Dido_Lyubenov написа:nsn написа:Дано да ме разбереш какво ти пише:охлабваш хубаво жилото и подлагаш на бронята на жилото(там където ляга на скоростите) една-две шайби и после регулираш отново от жилото.Целта на това упражнение е по-голям ход на вилката-по този начин няма да ти боксува в обороти и ще можеш да включваш скоростите без проблем.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
Викнах майстора, той е много близък и знам че няма да ме шантажира. Оказва се че след натягане на жилото значително вече всичко е ок. Той като го е настройвал явно педала на съединителя е замърсен и не се е вдигал на нормалната си позиция и е оставал долу и е лъжел и той не е смеел да го е натегне. За сега всичко е наред.
Коментар
-
Колеги сега ще ви кажа какъв беше проблема! Жилото! Скапаното жило!!! Купено от магазин Euro 07 за сумата от 26лв. оригинално, уж! Пълен боклук! Жилото задържа в кожуха и се оказва, че едва ли не колата е вървяла на полу-съединител. Намерих жило 2-ра ръка от морга и сега всичко е тип топ. Педала стана супер мек и няма никакво буксуване! Съвета ми е внимавайте какви ментета ви предлагат! Успех и поздрави.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар