Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем след смяна на съединител Fiat Bravo TD 100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем след смяна на съединител Fiat Bravo TD 100

    Здравейте колеги, преди да пусна темата прочетох доста от темите свързани с проблемни съединители, но не открих отговор на моя въпрос. Първо малко въведение в ситуацията. Смяна на комплект съединител феродов, притискателен, лагер и жило (дългото). Всичко беше наред докато не тръгнах на почивка миналата седмица и не почна да буксува на 4-та и 5-та между 2100-3000 оборота в режим турбина. След го усетих спрях, отпуснах с 2 навивания и проблема намаля, но пак го имаше. Отдадох го на времето за напасване на феродовия диск към маховика. Не си позволявах да натискам много да не прегрее. Скоростите си влизаха нормално. След изминати 850 км с каране извънградско предимно на 4 и 5-та предавка по магистрала Тракия, прохода Хаинбоаз на влизане в Русе 1ва, 2ра и 3та не влизаха. Просто бяха изчезнали. Ок спрях натегнах с 2 оборота жилото и вече предавките си влизат нормално, но пак буксува съединителя на 4та и 5та в 2100-3000 оборота при по-рязко подаване на газ. Ако е плавно не се усеща такова буксуване. Имат ли идея от какво може да е това? Как да отстраня буксуването и да не ми изчезнат предавките ?Благодаря предварително!Митко

    #2
    Съединителя е марка...............................?
    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

    Коментар


      #3
      Valeo, марката има ли такова значение?

      Коментар


        #4
        Мисля че сега е момента да се върнеш при тоя които ти е сменял съединителя и да го попиташ. Ако беше някои ефтинджос ок ама валео...
        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

        Коментар


          #5
          Дано да ме разбереш какво ти пише:охлабваш хубаво жилото и подлагаш на бронята на жилото(там където ляга на скоростите) една-две шайби и после регулираш отново от жилото.Целта на това упражнение е по-голям ход на вилката-по този начин няма да ти боксува в обороти и ще можеш да включваш скоростите без проблем.
          Bravo 1.9d 97г

          Коментар


            #6
            nsn написа:
            Дано да ме разбереш какво ти пише:охлабваш хубаво жилото и подлагаш на бронята на жилото(там където ляга на скоростите) една-две шайби и после регулираш отново от жилото.Целта на това упражнение е по-голям ход на вилката-по този начин няма да ти боксува в обороти и ще можеш да включваш скоростите без проблем.
            И каква е разликата с просто натягане на гайката и високо вирнат педал на съединитела - никаква ! А как ще предотврати тази операция боксуването - никак Според мен съединитела се е омаслил от изпуснал семеринг на колянов вал или СК. Трябва да се огледа на канал/повдигач за омасляване.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #7
              Dido_Lyubenov написа:
              nsn написа:
              Дано да ме разбереш какво ти пише:охлабваш хубаво жилото и подлагаш на бронята на жилото(там където ляга на скоростите) една-две шайби и после регулираш отново от жилото.Целта на това упражнение е по-голям ход на вилката-по този начин няма да ти боксува в обороти и ще можеш да включваш скоростите без проблем.
              И каква е разликата с просто натягане на гайката и високо вирнат педал на съединитела - никаква ! А как ще предотврати тази операция боксуването - никак Според мен съединитела се е омаслил от изпуснал семеринг на колянов вал или СК. Трябва да се огледа на канал/повдигач за омасляване.
              Да съм написъл някъде високо вирнат педал на съединителя?
              Bravo 1.9d 97г

              Коментар


                #8
                nsn написа:
                Dido_Lyubenov написа:
                nsn написа:
                Дано да ме разбереш какво ти пише:охлабваш хубаво жилото и подлагаш на бронята на жилото(там където ляга на скоростите) една-две шайби и после регулираш отново от жилото.Целта на това упражнение е по-голям ход на вилката-по този начин няма да ти боксува в обороти и ще можеш да включваш скоростите без проблем.
                И каква е разликата с просто натягане на гайката и високо вирнат педал на съединитела - никаква ! А как ще предотврати тази операция боксуването - никак Според мен съединитела се е омаслил от изпуснал семеринг на колянов вал или СК. Трябва да се огледа на канал/повдигач за омасляване.
                Да съм написъл някъде високо вирнат педал на съединителя?
                Това ще единственият ефект от манипулацията. Постига се и с навиване на гайката на жилото, без да се подлагат щайби и други подобни където не им е мястото.
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #9
                  Dido_Lyubenov написа:
                  nsn написа:
                  Dido_Lyubenov написа:
                  nsn написа:
                  Дано да ме разбереш какво ти пише:охлабваш хубаво жилото и подлагаш на бронята на жилото(там където ляга на скоростите) една-две шайби и после регулираш отново от жилото.Целта на това упражнение е по-голям ход на вилката-по този начин няма да ти боксува в обороти и ще можеш да включваш скоростите без проблем.
                  И каква е разликата с просто натягане на гайката и високо вирнат педал на съединитела - никаква ! А как ще предотврати тази операция боксуването - никак Според мен съединитела се е омаслил от изпуснал семеринг на колянов вал или СК. Трябва да се огледа на канал/повдигач за омасляване.
                  Да съм написъл някъде високо вирнат педал на съединителя?
                  Това ще единственият ефект от манипулацията. Постига се и с навиване на гайката на жилото, без да се подлагат щайби и други подобни където не им е мястото.
                  Прав си.Към колегата-къде ти отделя съединителя?-ниско долу-по средата-високо горе
                  Bravo 1.9d 97г

                  Коментар


                    #10
                    Отделя по към средата. На моменти трудно влизат скоростите и педала е твърд.

                    Коментар


                      #11
                      щом е твърд,определено не е наред и се е случило нещо и то от майсторлъка.отивай на рекламация

                      Коментар


                        #12
                        Едно предположение - май някой не е познал жилото
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          Викнах майстора, той е много близък и знам че няма да ме шантажира. Оказва се че след натягане на жилото значително вече всичко е ок. Той като го е настройвал явно педала на съединителя е замърсен и не се е вдигал на нормалната си позиция и е оставал долу и е лъжел и той не е смеел да го е натегне. За сега всичко е наред.

                          Коментар


                            #14
                            Колеги сега ще ви кажа какъв беше проблема! Жилото! Скапаното жило!!! Купено от магазин Euro 07 за сумата от 26лв. оригинално, уж! Пълен боклук! Жилото задържа в кожуха и се оказва, че едва ли не колата е вървяла на полу-съединител. Намерих жило 2-ра ръка от морга и сега всичко е тип топ. Педала стана супер мек и няма никакво буксуване! Съвета ми е внимавайте какви ментета ви предлагат! Успех и поздрави.

                            Коментар


                              #15
                              знаем,знаем,боклуците са навсякъде и винаги може да те изумят

                              Коментар

                              Working...
                              X