Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на серво-то на спирачките на Типо?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на серво-то на спирачките на Типо?

    Интересувам се най-вече от това какво се разглобява за целта.Гледах по разните му там книги и т.н. ама не видях свестно описание свалят ли се педалите,не се ли свалят и изобщо какво се прави за целта.Моето започвам все повече да се убеждавам че си е за сменяне - при по-рязко спиране и по-продължително колата гасне (не е от газовата защото допреди проблемите със серво-то го нямаше това).Сутрин трябва да порабито колата за да се появи серво-то и да стане ефективна спирачката.В движение рядко и с доста усилие успявам да блокирам колелата.......лоша работа а цената му е около 50-тина лева.
    Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

    #2
    Сваля се спирачната помпа, след това идва ред на сервото.Има един много важен момент при поставянето на новото серво. И той е свободния ход на педела. Обикновенно има един пишок(шпилка със заоблена гаика ) и така се регулира свободния ход. Повечето коли го имат някои нямат. тази шпилка идва от педала .Няма нужда да се свалят певдалите /педала.Провери си дали маркуча не е спукан и от там да дърпа въздух. Или някоя тапа по всмукателния колектор. Също така можеш да се убедиш че сервото е прецакано (т.е мембраната е скъсана) като надуеш със компресор 0.5-1 бар и ако не държи налягането значи е дало богу дух.Успех.Поздрави, НСО
    Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
    IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
    1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
    2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

    Коментар


      #3
      Re: Смяна на серво-то на спирачките на Типо?

      Даже, на спирачната помпа не е необходимо да и освобождаваш тръбичките!

      Коментар


        #4
        Най-напред да благодаря за отговорите!Ами аз маркуча направо го смених защото не ми вдъхваше много доверие.Интересното е че когато го сменях и го запуших с ръка двигателят си подобри работата,изчезна му тресенето на празен ход и т.н. (т.е. от серво-то дърпа въздух).Самото серво държи вакуум-а ама не много в смисъл че педала си умеква като запаля ама като го натисна и со чувам как изсъсква леко.След консултация стигнахме до извода че не е съвсем разкъсана а е цепната някъде малко.Другото което понякога се случва сутрин педала да седи още мек а друг път (по-често) да е ужасно дървен (т.е. цепнатината понякога застава по даден особен начин в който не изпуска толкова много).По-интересното и сложното ще е да си намеря читаво серво втора употреба.Типо-то е 1108cm3 и не е толкова лесно намирането на цяла кола на части а предимно пазарувам от Италианеца където не е ясно какво си купуваш.....
        Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

        Коментар


          #5
          Провери на околовръстното, мисля че срещу магазин "АЙКО". Има една морга за италиански чаркаляци. Там срещу +5 лв. ти дават гаранция 3 дни-ако има нещо гнило на това дето си го купил ти го сменят.
          Fiat Stilo 1.8 16V

          Коментар


            #6
            Ооо,сещам се...минавам оттам по 100 пъти на ден ама не съм се сетил да ги попитам.Ще си дам 5-те лева да е сигурна работата .Благодаря!
            Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

            Коментар

            Working...
            X