Интересувам се най-вече от това какво се разглобява за целта.Гледах по разните му там книги и т.н. ама не видях свестно описание свалят ли се педалите,не се ли свалят и изобщо какво се прави за целта.Моето започвам все повече да се убеждавам че си е за сменяне - при по-рязко спиране и по-продължително колата гасне (не е от газовата защото допреди проблемите със серво-то го нямаше това).Сутрин трябва да порабито колата за да се появи серво-то и да стане ефективна спирачката.В движение рядко и с доста усилие успявам да блокирам колелата.......лоша работа а цената му е около 50-тина лева.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на серво-то на спирачките на Типо?
Collapse
X
-
Сваля се спирачната помпа, след това идва ред на сервото.Има един много важен момент при поставянето на новото серво. И той е свободния ход на педела. Обикновенно има един пишок(шпилка със заоблена гаика ) и така се регулира свободния ход. Повечето коли го имат някои нямат. тази шпилка идва от педала .Няма нужда да се свалят певдалите /педала.Провери си дали маркуча не е спукан и от там да дърпа въздух. Или някоя тапа по всмукателния колектор. Също така можеш да се убедиш че сервото е прецакано (т.е мембраната е скъсана) като надуеш със компресор 0.5-1 бар и ако не държи налягането значи е дало богу дух.Успех.Поздрави, НСОВсяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
-
Най-напред да благодаря за отговорите!Ами аз маркуча направо го смених защото не ми вдъхваше много доверие.Интересното е че когато го сменях и го запуших с ръка двигателят си подобри работата,изчезна му тресенето на празен ход и т.н. (т.е. от серво-то дърпа въздух).Самото серво държи вакуум-а ама не много в смисъл че педала си умеква като запаля ама като го натисна и со чувам как изсъсква леко.След консултация стигнахме до извода че не е съвсем разкъсана а е цепната някъде малко.Другото което понякога се случва сутрин педала да седи още мек а друг път (по-често) да е ужасно дървен (т.е. цепнатината понякога застава по даден особен начин в който не изпуска толкова много).По-интересното и сложното ще е да си намеря читаво серво втора употреба.Типо-то е 1108cm3 и не е толкова лесно намирането на цяла кола на части а предимно пазарувам от Италианеца където не е ясно какво си купуваш.....Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар