Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно Фиатите като цяло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    И аз да добавя нещо. За парите които ще дадеш за един ФИАТ никоя друга марка няма да ти предложи екстрите които има ФИАТ-а, например климатроник, пълен ел пакет, бензин или дизел една Брава например можеш да взвмеш от 1500 до 3000 лв., коя друга кола можеш да купиш с тези екстри за тези пари. И още нещо аз предпочитам да взема кола вкарана от Италия и да правя механика, а не "поддържана" австрийка с гнило купе.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #17
      Безспорно си прав - важното е купето как е. Двигател се прави. Моят също си дойде от Италия пълен със сажди, и още си е така, но за 6 години не ми е направил проблем от тая работа. Лошата новина е, че хората взеха да се усещат за тия коли от Германия и Австрия и нещо напоследък изчезнаха "внос от Австрия" и взе да се появява "внос от Италия".
      браво 1,6/90 - 09 г.

      Коментар


        #18
        Еми пичове навихте ме Сега в момента търся Пунто или Брава 1.9 жтд или същите с ГИ

        Коментар


          #19
          От Поморие до Кабиле по магистралата имаше 6 повредени коли.6-те бяха германски.3 от тях - Мерцедес.Просто наблюдения.А аз съм карал Опел, Мерцедес (служебен), Ауди (служебно), Ситроен, и 6 италианки. Даже 7, ако броим и Ладата (=ФИАТ 124).Ето защо: https://www.youtube.com/watch?v=1fBFm4OD2W0:)

          Коментар


            #20
            Преди да си взема Бравото и аз се бях наслушал, че италианките са калпави. Но за повече от година съм изключително доволен.Окачването е здраво, двигателя е часовник, шасито е здраво, има някой друг кусур откъм електрониката, но не е болка за умиране.Все пак както някой по-горе каза с толкова екстри и на такива цени, няма да ти скъси живота.

            Коментар


              #21
              здравей,добре си се насочил към марката ФИАТ и както пишат колегите по-горе всичко е въпрос на късмет аз карам пунто 1.2 16 в спортинг преди това имах пежо 106 разликата е огромна , а и частите не са чак толкова скъпи и другото никога няма да видиш ФИАТ изгнил предполагам си виждал подобни астри

              Коментар


                #22
                Кое препоръчвате Браво 1.6 бензин + ГИ или Пунто 1.9 ЖТД (ако приемем че са на една цена и еднакво запазени)

                Коментар


                  #23
                  Бравото е с двигател от Формула 1, но все пак - Пунтото.

                  Коментар


                    #24
                    Immortal написа:
                    От Поморие до Кабиле по магистралата имаше 6 повредени коли.6-те бяха германски.3 от тях - Мерцедес.Просто наблюдения.А аз съм карал Опел, Мерцедес (служебен), Ауди (служебно), Ситроен, и 6 италианки. Даже 7, ако броим и Ладата (=ФИАТ 124).Ето защо: https://www.youtube.com/watch?v=1fBFm4OD2W0:)
                    Нормално. В България има 1.7 милиона немски автомобили и около 200к италиански.Дефакто на всеки 8.5 немски автомобила се пада по един италиански. По твоята статистика Фиат никога не може да се развали, а немските автомобили се развалят абсолютно всички. Защото делиш нещо на нищо.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #25
                      Bane написа:
                      Преди да си взема Бравото и аз се бях наслушал, че италианките са калпави. Но за повече от година съм изключително доволен.Окачването е здраво, двигателя е часовник, шасито е здраво, има някой друг кусур откъм електрониката, но не е болка за умиране.Все пак както някой по-горе каза с толкова екстри и на такива цени, няма да ти скъси живота.
                      Точно окачването за нищо нестава,както и електрониката но ти за нея си споменал.
                      Bravo 1.9d 97г

                      Коментар


                        #26
                        И кое по-точно не е здраво на окачването?Аз за 160 000 км в бг:- 2 пъти рециклирах носачи- 2 пъти предни и задни амортисьори- 1 път ремонт на оста на задния носач от едната страна С калпави части на каквато и да е кола ще береш ядове.
                        Play Golf ,but not drive golf!!!
                        Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                        C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                        Коментар


                          #27
                          Аз специално от окачването съм много доволен. Пунтото е с много здраво окачване. Още като го купих, смених ремонтен комплект лагери на задния мост, защото си бяха отишли и от тогава насам вече над 30000км само каране, като и в момента окачването си е бетон. От две години се каня да сменя предни амортисьори, защото единия е малко поизтървал и леко омаслява, но пък си работи все още и изчаквам да се скапе съвсем. Като се има предвид печалното състояние на улиците из Варна, направо си е геройство от страна на окачването. Аз също препоръчвам Пунтото. Брат ми имаше такова същото 1.9JTD. Карал съм го много пъти и мога да кажа за него-много върви и малко гори. Със снахата решиха да го продадат, защото беше двуврато, а те имат две деца, но много съжаляват за него. Брат ми още си чука главата, че го продаде. Купи го един негов приятел и откак го има, изобщо не поглежда другата си кола Volvo V40. Пунтото е много приятно за каране, въпреки че е малка кола. Дори на дълъг път е истински кеф с него, защото има много яко ускорение и изпреварването е направо удоволствие. Двигателят му е много добър и с това леко купе е супер икономичен. Но за сметка на това направо те залепя за седалката като настъпиш газта.
                          Dacia Duster 1.6 4WD

                          Коментар


                            #28
                            Препоръчвам ти каквато и да е Брава/Мареа. Без 1.4 двигателя. Двуврата кола е безмислена (според мен, де), освен ако няма да се ползва за гонки. Пунтото е малко, въпреки че изброеното от колегата долу съм го събирал и в Рено 5 . Тия за окачването и електрониката не на мен - 40 000 с оригиналното окачване от Италия, вече 15 000 с носачи Фаст (сещайте се). Смятам, че окачването е много добре оразмерено, щом с такива умрели части се държи подобаващо. От електрониката на Браво/Брава на практика няма оплаквания. Най-много някой окислен контакт или прекъснат кабел да излезе. Типичните проблеми са два: кантара за възд. възглавница на пасажерската седалка, и прословутото реле в някои модели АБС. От ’99 мисля, че вече не монтират такива АБС-и. И тва е.
                            браво 1,6/90 - 09 г.

                            Коментар


                              #29
                              slonikon написа:
                              ..Пунтото е малко..
                              Хич не е малко - за морето аз, жената, малката със столчето + 3 сака багаж + 2 детски колички, не случайно купето на пунто МК2 има награда за вътрешен обем, до колкото съм запознат , не е като А6 или пасат комби, но пак събира доста багаж.
                              punto HGT

                              Коментар


                                #30
                                slonikon написа:
                                Препоръчвам ти каквато и да е Брава/Мареа. Без 1.4 двигателя. Двуврата кола е безмислена (според мен, де), освен ако няма да се ползва за гонки. Пунтото е малко, въпреки, че изброеното от колегата долу съм го събирал и в Рено 5 . Тия за окачването и електрониката не на мен - 40 000 с оригиналното окачване от Италия, вече 15 000 с носачи Фаст (сещайте се). Смятам, че окачването е много добре оразмерено, щом с такива умрели части се държи подобаващо. От електрониката на Браво/Брава на практика няма оплаквания. Най-много някой окислен контакт или прекъснат кабел да излезе. Типичните проблеми са два: кантара за възд. възглавница на пасажерската седалка, и прословутото реле в някои модели АБС. От ’99 мисля, че вече не монтират такива АБС-и. И тва е.
                                Направо окачването е бетон 40000км и го сменяш,а Астрите и Голфовете от 92-93г са още с оригиналните шарнири.
                                Bravo 1.9d 97г

                                Коментар

                                Working...
                                X