Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не мога да си сменя крушките на халогените

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не мога да си сменя крушките на халогените

    Как да сменя крушките? Днес ходих в един сервиз и вдигнахме колата и ядец - от едната страна е турбото, а от другата радиаторчето за охлаждане на маслото и просто няма достъп до халогените.Иначе преди време един пич в Русе ми смени крушките и ми настрои халогените за 10 минути на канал. Аз обаче не влязох в канала и сега не знам технологията.

    #2
    E, как може в сервиз да не могат да ти сменят крушката на халогена!?!? Бърка се под бронята и се развива една капачка зад халогена. Аз специално съм свалял целият халоген преди време. Държи се на три винтчета, ако не се лъжа.
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #3
      Vladim написа:
      E, как може в сервиз да не могат да ти сменят крушката на халогена!?!? Бърка се под бронята и се развива една капачка зад халогена. Аз специално съм свалял целият халоген преди време. Държи се на три винтчета, ако не се лъжа.
      Добре де, бъркам, ама ми пречат двете радиаторчета. Махат ли се маски някакви?

      Коментар


        #4
        Ебаси,не е истина колко пъти писах лично аз как се сменят крушките!!!...

        Коментар


          #5
          sasco написа:
          Ебаси,не е истина колко пъти писах лично аз как се сменят крушките!!!...
          Ти писа, ама аз си мислех, че знам, а като дигнахме колата се оказа, че нищо не знам.Освен това при теб няма два радиатора - един за турбото и едни за маслото точно зад халогените.

          Коментар


            #6
            Слушай сега ако имаш ръководство с бравата си там има картинки поне, няма значение на какъв език е! Ако не можеш да бръкнеш отдолу ина по две болтчета на бронята едното е обикновен шестостен другото бешя накво супер малко шестограмче! Внимавай с него като го развиваш щото е супер малко и в повечето случаи е клеасало! Мойто му изядо стените и сега карам с един бял халоген и един жълтав виж ги тея болтове като се развие шестограма се откача целия халоген и се вади през бронята развинтваш капачката и сменяш!Успех!
            Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
            Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

            Коментар


              #7
              doofiat написа:
              Ти писа, ама аз си мислех, че знам, а като дигнахме колата се оказа, че нищо не знам.Освен това при теб няма два радиатора - един за турбото и едни за маслото точно зад халогените.
              Aма хайде чети де! Не бъркай отгоре, или зад колелата, а под бронята!!! Заставаш пред бронята и бъркаш отдолу! Това е единственият шанс да стигнеш до халогените! Аз съм свалял халоген без да вдигам колата. Просто бъркаш под бронята и го набарваш! Моят съвет е, както вече пусах да свалиш целият халоген, държи се на 3 винтчета, виж им разоположението в pdf-a!
              Frontera Sport, X20SE март 1998

              Коментар


                #8
                Видях, как се сваля и къде са болчетата на дъното на предната броня. Но след като се развият, халогена се издърпва отпред ли? Той нали е на буквата Г. Ще мине ли отпред през дупката на бронята?Във втората част на ръководството за Брава/Браво(варианта на английски език), схемата за свалянето на халогена се намира на 256 страница

                Коментар


                  #9
                  doofiat написа:
                  Видях, как се сваля и къде са болчетата на дъното на предната броня. Но след като се развият, халогена се издърпва отпред ли? Той нали е на буквата Г. Ще мине ли отпред през дупката на бронята?Във втората част на ръководството за Брава/Браво(варианта на английски език), схемата за свалянето на халогена се намира на 256 страница
                  Малко в страни много добре ми звучи :
                  Fiat Tipo 1.6 DOHC

                  Коментар

                  Working...
                  X