Здравейте,мотах се навсякъде из нет-а, но така и не намерих информация за цолажа на изпускателната тръба на Браво ХГТ. Моята я правя вече 2 пъти (започнала да поизгнива) и макар да е наполовина, г/д нова, по-евтино ще ми излезе да сложа просто една права тръба със средно гърне. Интересува ме на колко мм трябва да е, за да няма загуба на каквото и да е? :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Размер на генерация - HGT
Collapse
X
-
Между 52 и 55мм, вътрешен диаметър. Това е оптималния вариант за атмосферен мотор с обем 2000 кубика. Над 55мм ще има гарантирано обратен ефект, както и евентуален дефект на двигателя при продължително ползване ( некачествено празнене след изпускателен тракт и прочие).Nuova Croma - so far...so good
Opel Vectra - кривнах от правия път...и съжалих
Fiat BRAVA JTD - ex love
-
еми в зависимост от размера, разликата може да се търси в ниските или във високите обороти, съответно за 52 и 55. В зависимост от състоянието на фабричните тръби, гърнета; наличието на катализатор и крайно гърне, разликата ще бъде доловима. Това обаче не значи, че трябва да очакваш чудеса. Атмосферния тунинг с скъп и тегав :D Ако заедно с промяната по изпускателния тракт, направиш и нещо по всмукателния, тогава ще усетиш найстина "нещо"Nuova Croma - so far...so good
Opel Vectra - кривнах от правия път...и съжалих
Fiat BRAVA JTD - ex love
Коментар
-
Всмукателния не мисля да го пипам, и сега си харчи предоволно Просто ми трябваше инфо за размера. Иначе мисля да е само със средно гърне, накрая да си седи само тръбата. Тръбата е от хубав алуминии и започва всичко от колекторите, като катализатор няма, само, и единствено, средното гърне ще е между катализаторите и задната броняFiat Bravo HGT
Коментар
-
точно една седмица ще караш без крайно гърне и ще ти мине мерака :D Всъщност може и по-малко, ако направиш впечатление на органите на реда :D :DПо всмукателния тракт не говорим за некви грандиозни промени - почисти дросела, осигури по-студен въздух, провери маркучета разни за вакуми и прочие, дали са изправни и т.н. Филтър с по-голяма пропускливост, така наречените "спортни".Nuova Croma - so far...so good
Opel Vectra - кривнах от правия път...и съжалих
Fiat BRAVA JTD - ex love
Коментар
-
То не е до мерака за звука (не че го няма де :D ), причината е, че ще излезе в пъти по-евтино. Иначе се бях замислил за повечкото децибели как ще лазят по нервичките на органите на реда :D , но пък не мисля, че ще са кой знае колко повече, и сега си пърпоркам прилично. Колкото до всмукателните промени - спортен филтър имам (разбира се хаха), и тъй като не разбирам много би ли ми обяснил за останалите промени, за които каза? Yellow_Flash_Colorz_PDT_05Fiat Bravo HGT
Коментар
-
nikolay zhelev написа:точно една седмица ще караш без крайно гърне и ще ти мине мерака :D Всъщност може и по-малко, ако направиш впечатление на органите на реда :D :DПо всмукателния тракт не говорим за некви грандиозни промени - почисти дросела, осигури по-студен въздух, провери маркучета разни за вакуми и прочие, дали са изправни и т.н. Филтър с по-голяма пропускливост, така наречените "спортни".Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
Fiat Stilo 1.6 16v 103hp
Коментар
-
htp_vesko написа:nikolay zhelev написа:точно една седмица ще караш без крайно гърне и ще ти мине мерака :D Всъщност може и по-малко, ако направиш впечатление на органите на реда :D :DПо всмукателния тракт не говорим за некви грандиозни промени - почисти дросела, осигури по-студен въздух, провери маркучета разни за вакуми и прочие, дали са изправни и т.н. Филтър с по-голяма пропускливост, така наречените "спортни".punto HGT
Коментар
-
Тъй като, както казах, съм го правил 2-3 пъти гърнето, знам какъв е звука без 2-рия път се беше откачило на 20см след колекторите, така, че, технически, бях без почти никаква изпускателна система Звука беше излезнал от някое WRC, но пък мощност почти никаква. Така, че предполагам, че звука с правата тръба, ще е що-годе "тих".Fiat Bravo HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар