Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Размер на генерация - HGT

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Размер на генерация - HGT

    Здравейте,мотах се навсякъде из нет-а, но така и не намерих информация за цолажа на изпускателната тръба на Браво ХГТ. Моята я правя вече 2 пъти (започнала да поизгнива) и макар да е наполовина, г/д нова, по-евтино ще ми излезе да сложа просто една права тръба със средно гърне. Интересува ме на колко мм трябва да е, за да няма загуба на каквото и да е? :D
    Fiat Bravo HGT

    #2
    Между 52 и 55мм, вътрешен диаметър. Това е оптималния вариант за атмосферен мотор с обем 2000 кубика. Над 55мм ще има гарантирано обратен ефект, както и евентуален дефект на двигателя при продължително ползване ( некачествено празнене след изпускателен тракт и прочие).
    Nuova Croma - so far...so good
    Opel Vectra - кривнах от правия път...и съжалих
    Fiat BRAVA JTD - ex love

    Коментар


      #3
      Разлика във вървежа между 52мм и 55мм ще има ли и, съответно, от фабричната тръба разликата само обезглавяващият шум ли ще е? Имам предвид, ако тръбата е по-тясна, повечето налягане ще прави ли разлика във вървенето?
      Fiat Bravo HGT

      Коментар


        #4
        еми в зависимост от размера, разликата може да се търси в ниските или във високите обороти, съответно за 52 и 55. В зависимост от състоянието на фабричните тръби, гърнета; наличието на катализатор и крайно гърне, разликата ще бъде доловима. Това обаче не значи, че трябва да очакваш чудеса. Атмосферния тунинг с скъп и тегав :D Ако заедно с промяната по изпускателния тракт, направиш и нещо по всмукателния, тогава ще усетиш найстина "нещо"
        Nuova Croma - so far...so good
        Opel Vectra - кривнах от правия път...и съжалих
        Fiat BRAVA JTD - ex love

        Коментар


          #5
          Всмукателния не мисля да го пипам, и сега си харчи предоволно Просто ми трябваше инфо за размера. Иначе мисля да е само със средно гърне, накрая да си седи само тръбата. Тръбата е от хубав алуминии и започва всичко от колекторите, като катализатор няма, само, и единствено, средното гърне ще е между катализаторите и задната броня
          Fiat Bravo HGT

          Коментар


            #6
            точно една седмица ще караш без крайно гърне и ще ти мине мерака :D Всъщност може и по-малко, ако направиш впечатление на органите на реда :D :DПо всмукателния тракт не говорим за некви грандиозни промени - почисти дросела, осигури по-студен въздух, провери маркучета разни за вакуми и прочие, дали са изправни и т.н. Филтър с по-голяма пропускливост, така наречените "спортни".
            Nuova Croma - so far...so good
            Opel Vectra - кривнах от правия път...и съжалих
            Fiat BRAVA JTD - ex love

            Коментар


              #7
              То не е до мерака за звука (не че го няма де :D ), причината е, че ще излезе в пъти по-евтино. Иначе се бях замислил за повечкото децибели как ще лазят по нервичките на органите на реда :D , но пък не мисля, че ще са кой знае колко повече, и сега си пърпоркам прилично. Колкото до всмукателните промени - спортен филтър имам (разбира се хаха), и тъй като не разбирам много би ли ми обяснил за останалите промени, за които каза? Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
              Fiat Bravo HGT

              Коментар


                #8
                nikolay zhelev написа:
                точно една седмица ще караш без крайно гърне и ще ти мине мерака :D Всъщност може и по-малко, ако направиш впечатление на органите на реда :D :DПо всмукателния тракт не говорим за некви грандиозни промени - почисти дросела, осигури по-студен въздух, провери маркучета разни за вакуми и прочие, дали са изправни и т.н. Филтър с по-голяма пропускливост, така наречените "спортни".
                Аз съм без крайно гърне, само с тръба и честно казано звука въобще не ме дразни, даже ми харесва повече отколкото с гърне :D ! В по ниските бръмчи по леко, а като я настъпя от леко започва да бучи по силно, все едно има дроселова клапа на генерацията. А като видя "органите на реда" предвидливо изключвам от скорост и минавам по инерция :D .
                Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
                Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

                Коментар


                  #9
                  htp_vesko написа:
                  nikolay zhelev написа:
                  точно една седмица ще караш без крайно гърне и ще ти мине мерака :D Всъщност може и по-малко, ако направиш впечатление на органите на реда :D :DПо всмукателния тракт не говорим за некви грандиозни промени - почисти дросела, осигури по-студен въздух, провери маркучета разни за вакуми и прочие, дали са изправни и т.н. Филтър с по-голяма пропускливост, така наречените "спортни".
                  Аз съм без крайно гърне, само с тръба и честно казано звука въобще не ме дразни, даже ми харесва повече отколкото с гърне :D ! В по ниските бръмчи по леко, а като я настъпя от леко започва да бучи по силно, все едно има дроселова клапа на генерацията. А като видя "органите на реда" предвидливо изключвам от скорост и минавам по инерция :D .
                  Турбо колите са доста по тихи от атмосферките и както казваш може и без крайно гърне да се кара, ела да ти сваля мойто крайно гърне да видиш как се палят алармите на всички коли в целия квартал
                  punto HGT

                  Коментар


                    #10
                    Тъй като, както казах, съм го правил 2-3 пъти гърнето, знам какъв е звука без 2-рия път се беше откачило на 20см след колекторите, така, че, технически, бях без почти никаква изпускателна система Звука беше излезнал от някое WRC, но пък мощност почти никаква. Така, че предполагам, че звука с правата тръба, ще е що-годе "тих".
                    Fiat Bravo HGT

                    Коментар

                    Working...
                    X