Мотора изобщо не е нов, на 36 х.км. е и ако за това време е не напаснал елементите много лошо, още повече че всички нови автомобили се качват на стенд и се въртят докато не се разработят, оня период от 2-3 х.км. дето разработваш мотора умря с фалита на ДП Мототехника.
Може и да е разработен вече, но ако свещите са тези от завода, то са работили и когато не е бил още разработен ДВГ Още повече, че колегата казва, че свещите изглеждат така сякаш преди време са оклепани, а след това са се изчистили доколкото е възможно => това напълно отговаря на възможността в началото мотора да е "пипал" масло, след което се е напаснал идеално. Да, наистина - вече не се предлагат автомобили до такава степен неразработени, че да не трябва да им вдигаш обороти над 3000, но това не значи, че докато се донапаснат не горят масло
== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
...питах ви не ви ли се струва странно, че нагара е само на определени местааз си го обяснявам, че се е получил в даден период от време, след това факторите които са го причинили са изчезнали и свещите са се изчистили доколкото е възможноне ви ли изглеждат така?
Нагара може да е на всякъде по свеща когато нещо не е наред. При правилно работещи свещи нагар има само по периферията преди резбата и то не много. Напълно е възможно това, което предполагаш, но като извадиш скоро новите свещи ще си проличи.
още повече че всички нови автомобили се качват на стенд и се въртят докато не се разработят, оня период от 2-3 х.км. дето разработваш мотора умря с фалита на ДП Мототехника.
Подчертаното въобще не е вярно.Повечето производители ПРЕПОРЪЧВАТ:- първите 200-500 км да се потегля едва след достигане на работна температура - да се спазват определени процедури, които да бъдат повторени няколко пъти до 500км- да не се кара с постоянни обороти продължително време- първите 1000км оборотите на двигателя да не надвишават 2/3 от максималните, като повишаването да става плавно след 500км- първите 1000км да не се натиска педала на газта "до ламарината".Развъртането на стенд на новите напълно оборудвани двигатели има съвсем друга цел и се изпълнява от предварително подготвен софтуер, като се следят стотици (за някои двигатели - хиляди) стойности.Някои големи автосглобители дори "събират" мотора в един завод в една страна, а крайното сглобяване на автомобила се извършва в друг завод в друга държава.
Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар