Тези дни карам друг автомобилИ тъй като имаше едно леко хълцане/глъхнене в ниските обороти, реших да му сменя свещитеКолата я купихме нова (с пропан-бутан още от шоурума), това са заводските свещи (Champion)На 36 000 километра еНа пръв поглед този нагар говори за богата смес, обаче забележете че не е равномерен по свещите (не съм ги бърсал, така ги свалих)Идеи от какво може да е?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Състояние на свещи
Collapse
X
-
Колега, по вида на колектора и надписа Елф силно ме наляга мисълта, че това е Рено. Преди няколко години отговарях за 5-6 Мегана 1,4 16 клапана 2008г и бях редовен посетител в Промобил. Колите бяха на по 40-50хил. км без газови. Някак си много мудно се форсираха, даваха грешки на бордовите компютри и т.н. Първата стъпка към подобрение беше безплатна сервизна акция от Рено за подмяна на софтуера. След тази интервенция енджин респонса се подобри значително и колите наистина станаха някак по-пъргави. На 2-3 от тях при пробег около 60-70хил. започнаха да гърмят бобини- странно защо при положение,че свещите се подменяха редовно, съгласно сервизната програма на Рено. С две думи проблемът може да е и софтуерен и хардуерен.ex. Fiat Marea 1.6 16V
ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
Lancia Kappa 2.0 VIS
Коментар
-
да, Рено ене гори маслоклапан...и 4-те свещи са в такова състояние, не само една...иначе колата както казах се чудеше в ниските обороти, не знам колко време е била такаобаче първия ден нямах подходящ инструмент за свещи и не стана нищореално махнах лулите и пак ги сложихслед това колата се движеше добре...явно не е било от свещите, може би нещо разместеноиначе колата не е имала проблеми с мощноста и подобни
Коментар
-
Sev написа:не гори маслоклапан...и 4-те свещи са в такова състояние, не само еднаКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Аз мисля, че може да е и от неправилни свещи. Или некачествени такива. Имам наблюдения над 4 рена - две са 1.4/16V, две са 1.6/16V. С иридиеви свещи са одавна и такива ефекти няма. Това си е нов автомобил, още не е разбрал че ще се движи, а при свещите нещата не стоят добре, но наистина проблема може да е и софтуер. Но все пак свещите не се почистват добре. Трябва да е сигурно, че сега си поставил правилни свещи и да ги наблюдаваш. Още повече че автомобила върви добре. Дано не си поставил пак Шампион.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
искаш да кажеш, че просто за нашата кола са сложили грешнитрябва да са тотално сбъркани, за да има този ефектне вярвамновите които ми дадоха по VIN в едно от дилърствата на Рено наистина са други, като казаха че според данните им има и още по-нови но просто не са стигнали до Българияспоред мен това е нормален процес...питах ви не ви ли се струва странно, че нагара е само на определени местааз си го обяснявам, че се е получил в даден период от време, след това факторите които са го причинили са изчезнали и свещите са се изчистили доколкото е възможноне ви ли изглеждат така?
Коментар
-
Тва черното предполагам е масло. Доста "прясно" изглежда. Нагара си е на "нормалното" място, въпреки, че хич не му е мястото там :DЗащо не свалиш новите свещи, ако и те са такива негърчета, значи проблема си е наличен.Въпреки, че ми се иска, не съм чул проблем с масло да се е оправил без ремонт Възможно е и само на студен мотор да погорва масло.Когато свалихте свещите, преди това колата била ли е карана така, че да загрее нормално? Примерно 15-20 мин. каране?"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Има и още нещо.При неразработен мотор е напълно нормално да пипа масло докато идеално се "напаснат" триещите елементи и в частност сегментите спрямо цилиндъра.== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
свалял съм свещи на друга нова колапросто им беше дошло времето според предписанията - на 30 000 кми въпреки, че колата гореше около литър-два на 10 000, свещите бяха в идеално състояниеа при тази маслото не мърдат.е. е в рамките 200-300 грама на 10 000определено свещите ще бъдат свалени, за да се видятв момента са на 1000 кмслед още 1000 или 2000 ще развия една да видя какво е положениетов деня в който свалих свещите, колата не беше каранабеше карана предния ден, около 10-на километрапреди това имаше извънградски преход от около 400 километрачесто колата е карана на сравнително къси разстояния5-10-20 километра
Коментар
-
Както и Слав каза, мотора още си е нов.В комбинация с кратките разстояния може и да е нормално да прави такива пакости.Иначе ето една снимка на моите свещи с които дойде колата от Италия > Работи основно на метан в 99% от времето, но на предишната ми Брава, която беше само на газ свещите бяха идентични, може би малко по-бели в средата, като твоите."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
M5kov написа:Както и Слав каза, мотора още си е нов.В комбинация с кратките разстояния може и да е нормално да прави такива пакости.Щом не гори по литър масло, всичко е 6Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар