Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Семеринг на скоростна кутия

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Семеринг на скоростна кутия

    Като ходих да гледам колата какво и има като я купих майстора ми каза като сменям съединителя да сменя и семеринг на скоростна кутия или съединител не си спомням. Сега ми се налага да направя това упражнение и въпросът ми е какво точно представляват тези семеринги, за какво служат и предполагам не са много скъпи. Така или иначе ще ги сменя ама да знам за кво иде реч
    Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
    Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
    Совалката средно на LPG
    Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

    #2
    Re: Семеринг на скоростна кутия

    Fiat 127 написа:
    Като ходих да гледам колата какво и има като я купих майстора ми каза като сменям съединителя да сменя и семеринг на скоростна кутия или съединител не си спомням. Сега ми се налага да направя това упражнение и въпросът ми е какво точно представляват тези семеринги, за какво служат и предполагам не са много скъпи. Така или иначе ще ги сменя ама да знам за кво иде реч
    аз сменях семеринг на опашката на скоростите преди 1 седмица. представлява една гумена поличка/има посока на слагане/, която се стиска около оста с пружинка във формата на кръг. не знам как по-добре да го обясня. струва 7-8 лева. то се набива в една ламаринка е ушички, скоято се хваща където му е мястото. аз го купувах, но не съм го сменял та не мога да ти кажа повече по въпроса, знам само че на мене ми го прецакаха като ми сменяха съединителя или просто случайно веднага след това почна да тече маслото ми оттам и се налагаше на 2 седмици да доливам.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Колеги, не е много редно, ама да използвам темата, че тук колегата pakumba спомена за доливане... как се долива масло в скоростната кутия? Че нали отвора е от страни на кутията? С някаква лейка ли? Или тубичките за масло си имат някакви приспособления за навиране?
      Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
      --- в сърцето завинаги... ---
      Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

      Коментар


        #4
        fiat_love написа:
        С най-обикновен шприц. Навремето ги продаваха почти във всеки магазин за инструменти.
        Мерси...
        Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
        --- в сърцето завинаги... ---
        Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

        Коментар


          #5
          аз нямам шприц и доливам със шише от веро пълня 100-200г масло и като го стиснеш то си се църка направо в кутията и не олива
          TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
          UNO 1.0 FIRE

          Коментар


            #6
            stef написа:
            аз нямам шприц и доливам със шише от веро пълня 100-200г масло и като го стиснеш то си се църка направо в кутията и не олива
            Благодаря!
            Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
            --- в сърцето завинаги... ---
            Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

            Коментар


              #7
              stef написа:
              аз нямам шприц и доливам със шише от веро пълня 100-200г масло и като го стиснеш то си се църка направо в кутията и не олива
              аз пък имам едно шише от горчица от големите с дупка почти 1 см, сложил съм един маркуч със скоба даже съм го стенал и кат пич си слагам маркуча в пробката, пък после маркуча е дълъг и направо си сипвам някъде до предната решетка, нито олива нито нищо. иначе със шише от веро оливаш задължително.
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                Re: Семеринг на скоростна кутия

                pakumba написа:
                Fiat 127 написа:
                Като ходих да гледам колата какво и има като я купих майстора ми каза като сменям съединителя да сменя и семеринг на скоростна кутия или съединител не си спомням. Сега ми се налага да направя това упражнение и въпросът ми е какво точно представляват тези семеринги, за какво служат и предполагам не са много скъпи. Така или иначе ще ги сменя ама да знам за кво иде реч
                аз сменях семеринг на опашката на скоростите преди 1 седмица. представлява една гумена поличка/има посока на слагане/, която се стиска около оста с пружинка във формата на кръг. не знам как по-добре да го обясня. струва 7-8 лева. то се набива в една ламаринка е ушички, скоято се хваща където му е мястото. аз го купувах, но не съм го сменял та не мога д ати кажа повече по въпроса, знам само че на мене ми го прецакаха като ми сменяха съединителя или просто случайно веднага след това почна да тече маслото ми оттам и се налагаше на 2 седмици да доливам.
                А май за туй става въпрос. Няма да го сменям аз. Че там не разбирам, а и нямам къде. Едно майстроче ше го прави таман да оправи и една ръждичка. 10 лева няма проблеми щом е. Тия дни ше ходя да купувам всичко от Стамболийски и при доктора
                Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
                Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
                Совалката средно на LPG
                Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

                Коментар


                  #9
                  абе то е евтино, ама трябва плащаш и сваляне на скорости ала-бала едва ли ще ти се върже под 80-90 кинта. иначе като го видях това семерингче хич не се очудвам, че е свършило. много калпаво измислено ми се струва.
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    на мен ми говориха за нещо от което сълзи масло и изсъхвало и при потегляне докато не се навлажни притръсва на първа и полусъединител - за този семеринг ли става въпрос?
                    Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                    Коментар


                      #11
                      pakumba написа:
                      абе то е евтино, ама тряа плащаш и сваляне на скорости ала-бала едва ли ще ти се върже под 80-90 кинта. иначе като го видях това семерингче хич не се очудвам, че е свършило. много калпаво измислено ми се струва.
                      Да ти кажа сега като се замислям онзи майстор каза че при смяната на съединител е хубаво да го сменя и това. Така че може и да е нещо друго. Де да знам и аз. Ама съединителя ми е твърдо заминал.
                      Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
                      Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
                      Совалката средно на LPG
                      Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

                      Коментар


                        #12
                        Fiat 127 написа:
                        pakumba написа:
                        абе то е евтино, ама тряа плащаш и сваляне на скорости ала-бала едва ли ще ти се върже под 80-90 кинта. иначе като го видях това семерингче хич не се очудвам, че е свършило. много калпаво измислено ми се струва.
                        Да ти кажа сега като се замислям онзи майстор каза че при смяната на съединител е хубаво да го сменя и това. Така че може и да е нещо друго. Де да знам и аз. Ама съединителя ми е твърдо заминал.
                        за него става въпрос споко. под сваляне имам предвид разкачане на скоростната от двигателя. аз ако знаех че е хубаво да го сменя щях доста ядове да си спестя, ама ей на така се уи човек
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар

                        Working...
                        X