Ха сега де ... И това чудо видях - излезе дим от пластмасовата кутия на въздушния филтър на типото . Колата е фиат типо 1.4 моноинжекция . Идея си нямам откъде може да се появи дим от това място ? От отдушника на картера ? От всмукателния колектор ? Да е дошъл от изпускателния , но как ? Някак си подпушването съвпадна с включване на перката на радиатора отпред, може би случайно . Като видях димът разбира се изгасих двигателя , вдигнах капака и видях димът , който излизаше най-много от малка дупчица /прокъсана до металната стяга / каквато може би всеки има на плетения маркуч за студен въздух който вкарва въздух от към предната решетка . Почаках известно време , димът се разнесе , след още малко запалих , нито се показа повече дим , нито нещо се промени , покарах я на място още поне 20 минути кръгчета разни , по време на които на няколко пъти нормално се включи перката на охлаждането - никакъв дим повече , нищо . Иначе големият ми разход на масло /за 6-700 км вече 1.5 литра!/ май вече подсеща че ще пада смяна гарнитура , дано само с това се размине , иначе отзад не ми пуши колата , нямам видими течове , макар двигателят да е поомаслен като от маслени пари . Отворих пластмасите на филтъра - нямаше масла във филтъра или в кутиата , не е изхвърлила масло нататък /може би все още/ . Някой досеща ли се какво е станало ? Разбира се че тия извращения стават ден след като се изтърсиш добри парици за нов акумулатор , мамка му !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дим от кутията на въздушния филтър !
Collapse
X
-
Изпускателните колектори под картера ли ти минават. Цялата работа с високия разход на масло и пушека ми намирисва на теч от гарнитурата на картера върху колекторите и изгарянето му. Това би обяснило 2те явления. Понеже пушека от горящо масло е гъст не може да се прецени точно откъде идва и може би си се заблудил. Никоя кола не може да изгори 1.5 литра за 600км. Това е абсурдно. 100% е теч!
-
О може да изгори и повече повярвайте ми.Моето типо с компресия от 2 атмосфери след прегряване от брат ми ядеше по около литър на 100км.И си го гореше.При колегата 100% става дума за теч на маслото от някъде.Иначе пушекът може да е бил и от антифриз ако е имало някъде разлян малко при наливане/доливане и т.н. и то той започва да пуши горе-долу когато загрее колата т.е. когато пали и перката.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
FIAT 125s написа:maiden написа:Никоя кола не може да изгори 1.5 литра за 600км. Това е абсурдно. 100% е теч!Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
maiden написа:Изпускателните колектори под картера ли ти минават. Цялата работа с високия разход на масло и пушека ми намирисва на теч от гарнитурата на картера върху колекторите и изгарянето му. Това би обяснило 2те явления. Понеже пушека от горящо масло е гъст не може да се прецени точно откъде идва и може би си се заблудил. Никоя кола не може да изгори 1.5 литра за 600км. Това е абсурдно. 100% е теч!Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар