Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нормално ли е това положение на жилото на съединителя?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Нормално ли е това положение на жилото на съединителя?

    Здравейте! Колата е Брава 1.8 1995 г. Преди няма и 20 000 километра беше сменен целия комплект съединител и жилото на съединителя. От тогава няколко пъти ходя при майсторите да регулират жилото, защото съединителя започва да отделя доста ниско и предавките се включват трудно. Регулират го, карам известно време и нещата стават същите. Така няколко пъти. Днес реших да погледна за какво иде реч и се оказа, че жилото е затегнато докрай, а пък педала на съединителя стои 2 сантиметра под педала на спирачката, отделя много ниско и ако не е натиснат съвсем докрай скоростите се включват изключително трудно. Дайте идеи къде да пипна за да оправя това недоразумение p.s. https://www.youtube.com/watch?v=bl5c...ature=youtu.be -такъв ход се получаваПоздрави!
    Прикачени файлове
    1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
    2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

    #2
    Започвам да се чудя дали пък жилото не е друго... Или пък се е прокъсало някъде ,макар че го прегледах доста обстойно от педала до скоростната кутия и ми се струва здраво.
    1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
    2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

    Коментар


      #3
      Спокойно, маншона на жилото ти се е скъсало и затов изглежда така, иначе вилката на съединитела си се движи така, изглежда обърнато, на много коли е така
      ...хладилник, карам хладилник...

      Коментар


        #4
        Няма да е лошо да го покриеш с някакъв маркуш/маншон, абе импровизирай, че зимата като пръсне малко вода и замръзне, няма да можеш да включваш скоростите.
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #5
          По принцип може да се отхлаби от регулиращия винт и би трябвало да се вдигне педала и да отлепя по в средата.
          Fiat Ritmo 105TC
          1600cc 105к.с.

          Коментар


            #6
            johnfound написа:
            По принцип може да се отхлаби от регулиращия винт и би трябвало да се вдигне педала и да отлепя по в средата.
            До сега си мислех, че като се затяга гайката на жилото педала се вдига (а то е обратното, така ли?)
            1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
            2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

            Коментар


              #7
              Колега, всичко е от пътя на жилото. Аз имах такъв проблем. На снимката се вижда, че не минава където трябва.
              Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
              Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
              Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

              Коментар


                #8
                Punto_II_HGT написа:
                johnfound написа:
                По принцип може да се отхлаби от регулиращия винт и би трябвало да се вдигне педала и да отлепя по в средата.
                До сега си мислех, че като се затяга гайката на жилото педала се вдига (а то е обратното, така ли?)
                Не, грешката е моя. Действително би трябвало да се вдига при затягане...Но, пък като гледам на снимката, има нещо странно - правилно ли виждам, че жилото е захванато неподвижно за корпуса на скоростната кутия, а лоста се мести всъщност от бронята на жилото? Ако е така, може би си струва да се направи експеримент с развиване на гайката - това все пак са пет минути работа...
                Fiat Ritmo 105TC
                1600cc 105к.с.

                Коментар


                  #9
                  Ок ще видя какво става при развиване. А жилото трябва да върви под тръбите на климатика и след това зад тях, така ли беше?
                  1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
                  2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

                  Коментар


                    #10
                    Имаше една тема от преди 2 години където описвах проблема си и имаше картинки от колеги, ама нещо не я намирам.....
                    Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                    Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                    Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                    Коментар


                      #11
                      Реално не е супер важно откъде ще мине жилото барабар с бронята - важно е разстоянието което се движи като натиснеш педала и къде е захванато.Според мен жилото ти си заминава и се отпуска - късат се една по една нишките и затова се получава този ефект.
                      Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                      Коментар


                        #12
                        Днес прокарах жилото по пътя, който е описан в сервизното ръководство и затегнах още няколко оборота гайката. В момента педала на съединителя се изравни с този на спирачката и отделя горе долу по средата. Капнах му и по 5-10 милилитра 10w40 масълце със спринцовка в двата края от към скоростната кутия и от към купето, раздвижих жилото за да се разнесе добре маслото и в момента доста меко върви педала. Занапред ако продължава да се снишава педала и да влизат трудно скоростите се замислям дали да не направя интервенцията с късото жило, колеги разправят, че се получавало много добре...
                        1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
                        2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

                        Коментар


                          #13
                          Yavor написа:
                          Реално не е супер важно откъде ще мине жилото барабар с бронята ........
                          При 1,8 не само, че е супер важно, ами е жизнено важно. Освен ако не е сложено късо жило без обратния завой, както беше описал един колега в моята тема от преди няколко години. Факт!Имам си резерва едно жило, точно щото ми казаха твоите думи, но след слагането на ново по същия път, и продължаване на проблемите се допитах тук. Получих отговори, но на първата неделна среща, колегата Pifto за 30 мин. с 2 инструмента ми реши проблема на пътя. От тогава 40 000 км. без проблем. П.П. Аз му капвам 1-2 пъти в годината тънко масалце- такова за шевни машини.
                          Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                          Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                          Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                          Коментар

                          Working...
                          X